Klasicky boxerácky rachtající , trochu těžkotonážní , na rok výroby designově nadčasový , spolehlivý , cestovně pohodlný s dostatečným výkonem.
První dojmy - První reakce na plyn , bez předchozích zkušeností s boxerem , kdy cukne do strany byla velice rozpačitá(co to je?). Stačilo se rozjet a nic cítit nebylo .Na dvouvál nějak tiché ne? Zátah od spodu a první předjetí v mžiku. Jen do zatáček jsem se musel , s mejma 65kg , trochu prát . Posez na 100km cestě dom v poho.
Recenze
Vzpomínám, jak jsem jako začínající motorkář na Mustangu listoval v německých katalozích a řikal si ,že na něco takového mít asi nikdy nebudu . Tím víc pro mě byla jasná volba , když jsem se rozhodoval kam dál po SVčku .Sice neni tak ovladatelná díky váze , ale po naháči jsem nadšený z polokapoty za kterou se mohu schovat . Na cesty se zdá ideální . Posez trochu v náklonu ,ale ani na delší vzdálenosti mi to nedělá potíže . Popřípadě se dá vyřešit výměnou řiditek . Mě se zdá , že to tím ztratí šmrnc , tak si radši trochu potrpim . Brzdy s ABS luxus . Podvozek ručně nastavitelný dle libosti . Motor při 60 000 bez problémů spolehliví. Klasická údržba . Pral jsem se s výměnou baterky , která je pod bandou , takže všechno dolu . Batůžek si chrochtá i bez opěrky z TOPCASEu . Pohodlí tvrdí do 140km/h . Oproti kámošům , kteří je vozí na R6 nebe a dudy . Spotřeba dle jízdy od 5,5 a zaznamenal jsem i 7. Přesně co jsem si představoval. Nehodlám měnit.