renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 848 EVO (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Craig
Vloženo 2.9.2017
Aktualizováno 2.9.2017
Zobrazeno 3 350x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


848Evo v klasické Ducati barvě rosso.

První dojmy - Na moto jsem si chvíli zvykal jelikož je to můj první supersport. Předtím jsem vlastnil 3x naked a jednoho cesťáka takže to byl celkem velký nezvyk ale změna je život.

Motorku bych doporučil pro - Moto bych určitě doporučil někomu zkušenějšímu kdo už má něco najeté a dokaže využít jeho potenciál. Potom je moto neskutečné zábavné a návykové

Doplňky na motorce - výfuky Akrapovič, tmavé plexi MRA

Recenze

Nikdy jsem nebyl fanda ani netoužil po supersportu, táhlo mě to spíše k nakedbikům ale jak už to bývá zvykem změna je život. Začal jsem uvažovat nad ss ale nižší kubatury (nestál jsem o výkon 1koně na 1kg jelikož tohle bych nikdy nedokázal využit) , a navíc už mě nebavilo tahat pořad stupačky po zemi a každý rok kupovat nové. Rozhodoval jsem se mezi GSX-r 750, R6 a 848evo.

Pro 848ku jsem se rozhodl a to hned ze dvou důvodů:
1.- desing
2.- technika (motor, brzdy, podvozek)

Motorku nemám s čim srovnat jelikož moje předchozi stroje pochazí poněkud z jiné kategorie (GSF 600 Bandit, GSX 650F, SV1000N, FZ1N). Ale pokusím se.

Brzdy: Radiální monobloky od Bremba asi netřeba popisovat. Moje první seznamení proběhlo asi tím stylem že sem se malém podíval na přední gumu z pořádné blízky. Při jemném stisknutí páčky to vypadá že se toho moc neděje ale stačí jí přitáhnout trochu víc a nestíháte se divit.

Podvozek: plně stavitelný Showa driží perfektně i ve větších náklonech cítím jistotu, Hodně pomáhá i tlumíč řízení (ten mi na FZtku hodně chýběl) Moto není ani moc nepohodlné myslel sem že na nekvalitních silnicích to bude utrpení ale není to tak hrozné.

Motor: kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic. Pokud můžu porovnat s mojím bývalým litrovým SVčkem i když se jedná o úplně jiné motory tak Lko od Ducati jede jak v nízkých tak ve vysokých otáčkách kde nastáva to pravé co od toho čekaté (narozdil od Véčka od suzy které opravdu nemělo cenu točit nad 8tisíc). Připadá mi že by chtěl točit ještě víc takže není nic neobvyklého že vás zarazí omezovač.

Ovladatelnost a jízda: zde to pro mě není opravdu nejhorší, myslel sem si že budu víc trpět ale je to celkem "pohodlné" ani na horšim povrchu to není uplný kostilam a svůj obvyklý denní nájezd 150-250km zvládám v pohodě bez nějaké újmy. Jediné mínus vidím v tom že mi trochu znatelněji topí pod prdelí (jezdím v jeansech samozdřejmě v moto) ale zase mladá má ráda teplo takže jí to pro změnu vyhovuje. Jinak moto je krasně ovladatelné a čitelné jediný zaznamenaný problém je v přehazování motorky z zatáčky do zatáčky v nižších rychlostech (60-80km/h), ale tady je možná problém ve mě.

Moto dostává pravidelný servis nemám jí dlouho takže nejáké závady se zatím neprojevily

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Micheliny
Micheliny napsal 09.09.17 v 21:11 10b.

Frennky
Frennky napsal 09.09.17 v 16:43 10b.

Správná volba . Měl jsem dvě...a nevylučuju ani třetí

danny3716
danny3716 napsal 09.09.17 v 16:20 10b.

moooc pěkná

Frankie
Frankie napsal 09.09.17 v 10:19 10b.

Nádhera !

Milanek13
Milanek13 napsal 09.09.17 v 07:50

Moc pěkný stroj

Více komentářů



TOPlist