Láska na první pohled. Splněný dlouhodobý sen už od dětství.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: Přišla mi malá, nemohl jsem se na ni poskládat.
První dojmy - Úsměv od ucha k uchu, jen se oblékám do kombinézy! Po překročení 7 tis otáček mi proběhla myšlenka, že mi chce utrhnout ruce!
Motorku bych doporučil pro - Za mě je vhodná i pro začátečníka, který je fanoušek silničních motorek a má to v hlavě srovnané. EVO může jet i v klidném režimu když se nepřekračuje ta hranice 7 tis. otáček.
Doplňky na motorce - Výfuky Termignoni. CNC páčky. CNC kryty páček. Karbon kryt spojky, kolena výfuku, zadní blatník, kryt chladiče, rámeček displeje. Nový celolak perleťové barvy (lesklý oproti matnému originálu). V plánu mám ještě tmavší plexi, přepákování a možná ještě nějaký ten karbonový díl.
Recenze
Nejdříve jsem se rozhodoval mezi Kawasaki zx-6r a Z 750, protože táta jezdil většinou Kawu, tak to pro mě byla jediná značka. Po usednutí na obě motorky mi přišlo, že na tom vypadám jak vosa na bonbóně a celkově jsem se necítil pohodlně. Jelikož to měl být můj první větší bike, tak jsem nechtěl nic většího, ale pak mě známej od táty, který vlastní čtyři kousky od Ducati vzal do své garáže a nechal mě sednout na 848 a nakopl ji. V ocelové garáži, kde nastartujete motorku s celo svody od Termignoni se Vám trošku stáhne prdel a nahodí adrenalin a v tu chvíli jsem věděl, že ji musím mít také. Takže o pár měsíců později jedu kouknout na 848 EVO, přičemž mám chuť hodit peníze přes plot už při příjezdu za původním majitelem. Stála tam a já věděl, že bez ní už neodjedeme.
Sezóna 2018:
První jízdy jsou trochu se staženou prdelí, protože pořád nevím co až od ni mohu čekat, ale pomalu se začínáme sbližovat. Využívám tak 60% výkonu a přes ďábelskou hranici 7 tis. otáček jdu jen málokdy. Zjišťuji, že ten závodní posed je celkem slušně morbidní, ale i přes lehkou bolest zad a kolenou mi to nevadí, člověk si zvykne. Jelikož jsem nikdy před tím velkou motorku neměl, tak se snažím hltat každé informace od zkušených jezdců v mém okolí. Koncem sezóny začínám zmenšovat poser proužek a jsem více uvolněný a jízdu už si užívám. Rada většího vysedávání a polibku zrcátka při najíždění do zatáček je k nezaplacení. Najeto 5 tis. km. S motorkou jezdím i pro rohlíky! Konec sezóny a s tím přichází nějaká ta investice. Kontrolní servis, olej a nové gumy - změna z Dunlopu na Pirelli Diablo Rosso III. Kompletní lakování do lesklé perletě. Stojan na zadní kolo a kryty páček (hrozně se mi to líbí ).
Sezóna 2019:
Tato sezóna už pro mě byla daleko lepší. Motorku už pomalu dostávám do ruky a už mi pomalu dochází o čem ten styl je. Nikam se neženu a užívám každou minutu v sedle. Dávám velký důraz na techniku, takže jsem schopný jezdit jeden úsek zatáček hodinu v kuse :D. Pomalu zjišťuji, že to chce neustále držet kolem těch 7tis. otáček, tam je ta radost největší! Ke konci sezóny padlo i kolínko, takže doufám, že v tom budu pokračovat následující rok. Najeto nějakých 5 tis. jako minulý rok.
Sezóna 2020:
Než započne teplo, tak bike je na desmoservisu a s tím samozřejmost jako olej, kapaliny a bude se dělat i nový olej v tlumičích a asi brzdy. Cenu upřesním, pro představu.
Musíme zase někam vyrazit!
Super mašinka
Nádherná mašina! Tak užívej každý km v sedle.
Parádní stroj
fajnová