
Honda CBR600RR vs Suzuki GSX-R600 vs Ducati 848 EVO
09.08.2011
2011 | 2012 | 2013 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 849.4 cm3 | 849 cm3 | |
Výkon | 103 kW (140.1 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min | ||
Točivý moment | 98 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 9750 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | desmo | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 94 mm | ||
Zdvih | 61.2 mm | ||
Kompresní poměr | 13.2 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | ||
Materiál rámu | ocel | chrommolybden | |
Zdvih předního odpr. | 127 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | |
Přední třmen | dvoupístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | - | |
Zadní kolo | 17 " | - | |
Rozměr přední pneu | 120/70 | - | |
Rozměr zadní pneu | 180/55 | - | |
Rozvor | 1430 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 24.5 ° | 63.5 ° | |
Závlek předního kola | - | 97 mm | |
Výška sedla | 830 mm | ||
Suchá hmotnost | 168 kg | 194 kg | 168 kg |
Objem nádrže | 15.5 l | ||
Maximální rychlost | 260 km/h | 276 km/h | |
První cena | 344000 Kč | - | |
Poznámka | cena za provedení matná černá. ostatní barvy 364 000,- Kč. | - |
Od Jarda(2011)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | S čím se kámoší Ducati 848, krom Shell | 11 | 5.12.2024 16:25 | ||
Opravy a údržba | Elektrika | 8 | 23.7.2020 06:19 | ||
Supersport | ducati kdo se vyzná | 9 | 22.7.2019 23:47 | ||
Italské | Ducati 848 | 13 | 12.1.2018 11:47 |
Italský supersport střední váhy, s dvouválem co má opravdu rád otáčky .
Láska na první pohled. Splněný dlouhodobý sen už od dětství.
848Evo v klasické Ducati barvě rosso.
Matnou černou 'stealth black' jsem vždycky chtěl...a když jsem se rozhodl vrátit k 848ce, tak jiná n...
Splněný sen v té nejhezčí verzi a barevné kombinaci s nádhernýma křivkama a uchu lahodícím zvukem...
Splněný sen :-) ducati, Nevím co dodat. ducati. Trubkový rám, suchá spojka, dvouválec :-) Prostě kla...
Je to krásná italka která vás po prvním startu hned chytne za srdce. A jak se říká, motorka a ženská...
Přišel čas obměnit techniku na okruh a zároveň jsem dostal solidní nabídku, nešlo se nedohodnout....
Bike #2 or my collection. Little Thumper, sounds amazing, looks beautiful, goes well.
Byla to láska na první pohled po 5 leté pauze z přechodu z gsxr600
Je to krásná italka která vás po prvním startu hned chytne za srdce. A jak se říká, motorka a ženská...
Bike #2 or my collection. Little Thumper, sounds amazing, looks beautiful, goes well.
Přišel čas obměnit techniku na okruh a zároveň jsem dostal solidní nabídku, nešlo se nedohodnout....
Splněný sen :-) ducati, Nevím co dodat. ducati. Trubkový rám, suchá spojka, dvouválec :-) Prostě kla...
Laska na prvi pohlad.ked ju milujes nie je co riesit
Láska na první pohled. Splněný dlouhodobý sen už od dětství.
Byla to láska na první pohled po 5 leté pauze z přechodu z gsxr600
848Evo v klasické Ducati barvě rosso.
Matnou černou 'stealth black' jsem vždycky chtěl...a když jsem se rozhodl vrátit k 848ce, tak jiná n...
Italský supersport střední váhy, s dvouválem co má opravdu rád otáčky .
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 7.7/10 |
Převodovka | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 8.7/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 4.0/10 |
Cestování | 4.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 7.3/10 |
Servisní síť | 8.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 8.3/10 |
Servisní intervaly | 7.7/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati 899 Panigale | 848 EVO je poslední Ducati bez zásahu firmy Audi |
Kawasaki ZX-6R Ninja | Přišla mi malá, nemohl jsem se na ni poskládat. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
MV Agusta Dragster 800 (RR) | Dragster byl nakonec za neodolatelnou cenu |
MV Agusta F3 800 | Nenašel jsem v ČR ani v Německu stroj co by nebyl po pádu \"ze stojánku\" nebo \"při parkování\" ?. V reálu je Agusta ještě krásnější ? |
Ducati 1098 S | Ani nevím. Prostě černá se mi líbila. |
Yamaha YZF-R6R | nebyl zrovna v inzerátech kus, který by za to stál |
Kawasaki ZX-6R Ninja | Lebo neni z Japonska |
MV Agusta F3 675 | Nebyla žádná slušná na prodej. Většinou se jednalo o EVO jen podle nálepky. |
Kawasaki Z800 | Moc sportovní posez |
KTM 1190 RC8 | Zase motorka příliš malá pro mě a veškerá váha na rukou. |
Triumph Daytona 675R | Daytona je ovladatelnější a má lepší ergonomii. EVO přitom stojí pěkných pár korun navíc. |
Ducati Monster S4R S Testastretta | Sehnal jsem S4R S :D |
Ducati 749 | Peníze jsou to co rozhodlo... 749 stojí přeci jen polovic... a hlavně mám stále o čem snít :-D |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | barmax | sbk_848evo_corse_se_.pdf | 6.0 MB | For other manuals of Italian motorcycles can request Maxitaly |