renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 S (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fisa83
Vloženo 27.7.2017
Aktualizováno 27.7.2017
Zobrazeno 1 501x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ani jsem žádnou motorku nechtěl a nesháněl...až byla doma.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Rakovník (Rakovník I) - Naprosto bez problému, serviska k motorce, pěkný kousek.

První dojmy - Jede to velmi příjemně, brzdí to velmi dobře, skoro to nežere, cestování ve dvou je také vcelku příjemné, vzhled je na individuální posouzení.

Doplňky na motorce - Vyšší plexi Givi, páčky M-Style, držák telefonu, LED zadní světlo



Průměrná spotřeba - 4.27659 l/100km

Recenze

Tak už v tom zase lítám...

Prostě se mi při klikání webem hrozně zalíbila...žlutá barva, dvouválec, jasná historie - no nebylo o čem.

Motor - Zvuk na volnoběh je až trošku legrační, ale jakmile se přehoupne přes 4500 otáček je mi zvuk jako řidiči moooc sympatický, takový dost specifický. Motor táhne od 4 do 8 tisíc vcelku pořád stejně, pod 3 tisíce se mu to asi jako každému V2 nelíbí. Dvojka je až dost dlouhá, takže ve městě pod 30km/h už musím dávat jedničku. Výkon za mě dostatečný, není to trhač, ale rozhodně ani lenoch. Pořád 62kW už není uplně tak málo a je to takový kompromis. Velkým plusem pro cestování je spotřeba. Ta se při ježdění kolem komína drží do 5 litrů, ve dvou na dálku 4,3l, takže na nádrž jde dát v klidu i 300km a víc. Pohon řemenem je taky vcelku zajímavá a dost pohodlná věc, jen jeho výdrž zatím nemohu hodnotit. A nevím kdo vymýšlel díru pro kontrolu stavu chladící kapaliny - bez demontáže kapoty prostě nelze, nic není vidět.

Brzdy - ABS na obou kolech, jen zkoušet to přední jsem zatím neměl odvahu Brzdy mají razantní nástup, u Bremba se rozhodně neflákali. Jen na mě trošku pochybně působí přední nádobka na brzdovku, která je v gumovém uložení a díky tomu se za jízdy všemožně klepe.

Podvozek - Zadní centrální tlumič lze všemožně nastavovat. Pod sedlem by k tomu měl také být plastový "klíč", ale lze to i bez něj. Předek nastavitelný není. Ovšem i tak je motorka podvozkově dál než všechny které se mi doma vystřídaly. S nastavením jsem ani nehýbal, nemám problém motorce věřit, chová se čitelně, čemuž navíc pomohly nové pneu. Jen v nízkých rychlostech se řízení chová poměrně divně, což přisuzuji tlumiči řízení. Ale jelikož jsem s ním na jiné motorce nikdy nejel, nemohu to tvrdit na 100%.

Výbava - Vše co jsem na motorkách dodělával je zde už z výroby - velmi příjemné. Vyhřívané hefty, 12V zásuvka (nutno použít redukci - dal jsem rovnou na 2x USB), tlumič řízení, ABS a palubní PC - ukazuje dojezd, spotřebu a podobné blbůstky. Na motorce je navíc vyšší plexi Givi, páčky od M-Style a LED zadní světlo.






Celkově mě motorka baví a vizuálně i technicky je pro mě dost zajímavá. Dali jsme na ní skoro 900km ve dvou a i tak to byla příjemná cesta. Navíc originální kufry a zadní nosič ještě zvyšují její cestovní potenciál. Sice má už něco najeto, ale servis dostávala pravidelný a je to přeci jen číslo. Rozhodně nelituji.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dastr
dastr napsal 04.08.17 v 15:42 10b.

vítej v klubu

Více komentářů



TOPlist