renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 600 Shadow (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LFK
Vloženo 5.7.2017
Aktualizováno 20.10.2018
Zobrazeno 2 264x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje úplně první motorka, tak si na sebe zvykáme. Trvalo to téměř na den dva roky od získání Áčka, než jsem si jí pořídil.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - První dojmy jsou veskrze potitivní, ale nemám žádné srovnání. Autoškolu jsem dělal na litrové cestovní Hondě, koncepčně zcela jiném stroji, navíc s instruktorem za sebou. Ta se mi ovládala o dost hůř než Shadow. Jiný posaz, hmotnost, geometrie a navíc ten instruktor.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho komu se líbí, kdo na ní má papíry a prachy. Ale asi spíš pro klidnější povahy.

Doplňky na motorce - Malé padáky a brašny.

Průměrná spotřeba - 4.47525 l/100km

Recenze

Proč jsem si ji vybral? Jednoduše se mi líbí tenhle typ motorek. A konkrétně tuhle šestistovku? Dobrá cena a dobrý stav ( a jak jsem pozdějizjistil poněkud rozhašený karbec, ale už je OK). Pokukoval jsem po Black Widow, ta by se mi líbila víc, ale ceny začínají v podstatě na dvojnásobku toho co jsem dal za Shadow.

Najeto mám zatím pár kilometrů, nic na základě čeho by se dala psát recenze. Učím se pracovat se čtyřrychlostní převodovkou, rozjíždět, brzdit, zatáčet. Jediné co mi dělá trochu problém je se kultivovaně rozjet, aniž bych vytočil motor. Ale to se poddá.

Červen 2017

Motorku mám asi tři týdny. Udělal jsem základní údržbu. Olej, kapaliny, filtry, svíčky, gufera a olej přední vidlice, na víc nemám vybavení ani zkušenost. Ješte by to chtělo zkontrolovat motor a karburátory. To mám v plánu nechat udělat v blízké budoucnosti.

Červenec 2017

Tak uteklo pár dalších týdnů. Spokojenost přetrvává či spíše stoupá, nakonec jsem se pustil i do ventilových vůlí a karburátoru. Jen vyčištění a seřízení podle manuálu, a je to úplně jiná motorka. Například šroubek nastavení směsi ačkoliv zřejmě ukrytý pod origo zátkou byl zcela zašroubovaný. Nechápu.
Motor má teď mnohem hladší a kultivovanější chod, vytáčení při rozjezdu se vytratilo, asi to nebylo jen o rukách. A jsem zvědav na spotřebu, dosavadní průměr byl přes 5,2l /100km a zatím po posledním tankování klesl na 4,9. ( edit po dalším tankování 4,42l/100km, to už je jíná )
Moc nechápu jak na tom mohl předchozí majitel jezdit No možná i proto byla cena velmi příznivá.
Tak snad do konce sezony nebude už nic potřeba. Na zimu mám v plánu provést nejakou tu kosmetiku, oživit zašlé hliníky a tak.

Říjen 2017

Definitivní konec sezony se neúprosně blíží, tak se snažím využít ještě každý nedeštivý den.
Oproti představě z června že už nebude nic potřeba došlo ještě na nové gumy Avon Cobra AV71/72, kreré nahradily v podstatě nejeté ale staré a tvrdé Metzelery ME880. Dle mého názoru jsou Avony vinikající, a můžu je jen doporučit. Dál přibylo plexi s nímž se výrazně zvýšil komfort jízdy při rychlostech nad 90 km/h a menší rozeta (41 zubů). Díky ní se trošku protáhly rychlostní stupně, a znatelně snížily vibrace při jízdě na čtyřku resp. 110-140 km/h

Shrnutí spotřeby je asi takové, mimo město na okreskách lehce pod 4l/100 km, rychlostní komunikace přes 5l, ve městě 4,5- 5l/100km.

Květen 2018

Přes zimu jsem toho moc nezvládl, nechtělo se mi do studené garáže, ale hliníky jsou jako nové, zbavené olupujícího se laku, a pár dalších drobností jsem stihl. Nicméně sezonu jsem zahájil až o velikonocích. Vyměnil jsem řetězové kolečko za menší, s 15 zuby, takže se finální převodový poměr vrátil zhruba do továrních poměru. Důvodem je to že většinu kilometrů najezdím po Praze, a tedy živost motoru se ukazuje důležitější než klidnější chod mimo město. Jsem s šedivkou dost spokojený, jen mi pomalu začíná chybět výkon. Těch 29 kW je zcela dostačujících pro běžné používání, ale začíná mi chybět nějaká rezerva výkonu, kam by se dalo sáhnout když je třeba. Popravdě to přišlo dřív než jsem čekal

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LFK
LFK napsal 01.05.18 v 21:24

Květen 2018

Přes zimu jsem toho moc nezvládl, nechtělo se mi do studené garáže, ale hliníky jsou jako nové, zbavené olupujícího se laku, a pár dalších drobností jsem stihl. Nicméně sezonu jsem zahájil až o velikonocích. Vyměnil jsem řetězové kolečko za menší, s 15 zuby, takže se finální převodový poměr vrátil zhruba do továrních poměru. Důvodem je to že většinu kilometrů najezdím po Praze, a tedy živost motoru se ukazuje důležitější než klidnější chod mimo město. Jsem s šedivkou dost spokojený, jen mi pomalu začíná chybět výkon. Těch 29 kW je zcela dostačujících pro běžné používání, ale začíná mi chybět nějaká rezerva výkonu, kam by se dalo sáhnout když je třeba. Popravdě to přišlo dřív než jsem čekal

NETOPÝR-67
NETOPÝR-67 napsal 12.07.17 v 20:39

Dobrá volba gratulace a hodně šťastných km 10b

NETOPÝR-67
NETOPÝR-67 napsal 12.07.17 v 20:39

Dobrá volba gratulace a hodně šťastných km

cert205
cert205 napsal 12.07.17 v 12:35 10b.

Moc pěkná . Přeji mnoho šťastných a krásných km

Bágio1969
Bágio1969 napsal 12.07.17 v 11:02 10b.

Přeji hodně pohodových kilometrů. Hezký stroj.

Více komentářů



TOPlist