renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 600 Shadow (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 1Gabo
Vloženo 22.7.2023
Aktualizováno 10.4.2024
Zobrazeno 581x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Říkám jí Bastl - přední vidlice je z Gilery XR 1 nebo XR2, neorigo tacho a přední blinkry, neorigiořidítka, Gripy. Ale s prodejcem byla dobrá domluva

Více fotografii

Motorka koupena od MarrySixx (Plzeň 3-Vnitřní Město) - Domluva dobrá, vše zatím odpovida - motorku jsem koupil jako že na díly, ale jezdí dobře

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XV 535 Virago: Velikost
Kawasaki EN 400 Vulcan: Stav konkrétního kusu
Suzuki LS 650 Savage: Velikost, aktuálně nebyl žádný rozumný stroj k dispozici nebo se mnou prodejci nekomunikovali
Suzuki VS 700: Někdo mi ji koupil před nosem

První dojmy - Při koupi jsem ji neprojel - 23 let jsem na motorce neseděl a strach že štěrkové vesty kolem domu prodejce byl silnější. Ale moto startovalo a řadilo, tak jsme si placli. Motorka mi padne velikostně akorát, řidítka jsou ideální, sériové stupačky taky.

Motorku bych doporučil pro - Koholiv komu se líbí a bude mu stačit 40 koní. Pro mě to aktuálně jede jak z praku, ale jak jsem psal vejs, 23 let jsem na motorce nejel

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty Oxfrord Cruiser
Kufry GIVI
jinak je vše série/origo

Recenze

Koupil jsem ji 20.7.2023. Hledal jsem nějaký menší a slabsi chopper na naučení - v roce 2000 jsem se na motorce rozbil a od té doby jsem na ničem nejel.
Z malých chopperu jsem chtěl primárně Shadowa, ale koukal jsem i po úbytku klasicky japonské ctyrky. Motorku jsem si dovezl 250 km na vozejku za autem a ten den jsem přizval tchana a společně jsem se tak nějak projeli. Já jsem s ní jen tak zkusmo najel cca 10 km. Je potřeba projít a seřídit brzdy, protože předek brzdí mizerné a zadek skoro vůbec, ale jinak to jde. Letos se budu motat jen tak kolem komína a učit se zvládat situace a zatáčky a rozjezdy z křižovatek.
Přes zimu do ní asi trošku sáhnu a doladíme nefunkční věci - tacho, kontrolky, Gripy, možná lak. Nad 70 km/h se trepou řidítka, takže počítám že bude kopnute prední kolo ...
A pak je tam klasická lidová tvořivost - třeba víčko od limonády na expanze od chladice. Ale to elektriky se nezasahovalo a vše půjde vrátit do původního stavu a úpravy jsou dělané po lidsku ...

EDIT: uz jsem si trochu zvyknul, když se rozjíždím tak nevypadám jako dítě na odrážedle ...
Motka mě celkem baví, nicméně jízda je příjemná tak do 80 - 90 km/h, pak už na mě moc fouká. Když nemusiom na nákup a nehlásí déš´t, tak na ní jezdim do práce.
Co mi vadí dost, tak je asi kopnutej přední ráfek, od cca 75 km/h se klepou řidítka. Nedaří se mi ho docentrovat k mojí spokojenosti, ale až motorku ustájim na zimu, tak ho někam dám. Ono by to chtělo vyměnit i výplet, kterej je rezatej ...
Sehnal a nainstaloval jsem kufry GIVI Cruiser - aby bylo kde vozit lekárničku, žárobku, nějaký nářadí, tašky apod ...



Pak mě trochu deptají výfuky. hlavně při brždení motorem docela hodně střílí do výfuku a to ráno o půl šesté při jízdě do práce prostě nechceš. Takže se poohlídnu po seriových neupravovaných výfucích ...
No a asi bych snesl kousek předkopů. když jedu dýl, tak mě dycky rozbolí levá kyčel. Nebo to jsou už příznaky stáří ?!
Co mi dál trochu vadí jsou vibrace - u nás ve vsi je "obytná zóna" tam co bydlím a na dvojku 30 km/h je přesně ta rychlost, kdy se to celý rozklepe jak kdyby mělo upadnout kolo a stupačky.
Spotřeba oleje je zatím neměřitelná.
Nejvíc nadšený jsou z ní děcka, občas na ní spolu jezdíme kolem baráku.
EDIT: 1.11.2023 letos toho už asi moc nenajedu, takže menší sumář:
najeto cca 1000 km, vajeto cca 5 nádrží benzínu.
Závady: když nebudu počítat zanedbanou údržbu předchozích majitelů tak mí přestává svíti kontrola neutrálu - je nekdy chyba v kabelu. Měl jsem sundanej kryt řetězového kolečka, abych ho prohlídnul a asi jsem kabel od čidla neutrálu někde přiskřípnul. když za něj zatáhnu tak se kontrolka rozsvítí pokaždý.
Teď přes zimu bych rád vrátil zpět origo vidle jen s novým olejem, guferama progresivníma pružinama, vyměním zadní pneu a asi rovnou všechny ložiska v kolech, krku řízení a chci zkontrolovat ložiska v uložená kyvky. A musím si vyrobit centrální/mpntážní stojan

EDIT 2024:
V zimě proběhla částečná repase, víc je v denníku. Vrátila se zpátky zrepasovaná origo vidlice, je komplet zrepasovaná/povyměňovaná brzdová soustava - původní zůstalo železo třmenu + pumpy, nové pneu Shinko 777, spojkové lanko, snížené představce ridítek (z nouze ctnost), je zkontrolovaní komplet elektrika, opravená izolace kde byla poškozená, vráceny zpět origo přední blinkry, nějaký hadice a podobně. Lak je černá matná + oranžová s Fordu Focus ST (electric orange pear 6FSE5ZA.
Po tom co si sedla přední brzda to brzdí velmi dobře, pneu jsou zatím taky krok správným směrem, ale zajím jsem najel tak 150 km.
Potřeboval bych originální tachometr a chtěl bych trochu ztišit výfuky - jezdim do práce ráno před šestou a motky při zavření plynu strílí do vykuchaných výfuků ...
A pak mě trápí vibrace řiditek, origo gumy jsou vybrané pryč a místo nic je tam silon a po 30 km mě už začínají brnět ruce ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NETOPÝR-67
NETOPÝR-67 napsal 10.04.24 v 21:16 10b.

důležité je nadšení a tvá spokojenost .
A jezdit člověk nikdy nezapomene. Chce to jen získat zpět jistotu za řídítky tvého stroje. Tak užívej a už jenom jezdit, jezdit a ještě jednou jezdit .

Více komentářů



TOPlist