Klasický 4T vzduchem chlazený půllitrový jednoválec anglického původu (made in India), dnes zhusta mylně pojímán coby "retro".
Motorka koupena od soukr. uživatel
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Úplně prvním a příjemným dojmem byl pohodlný vzpřímený posez a překvapivý zátah motoru. Samostatnou kapitolu tvoří jeho vpravdě impozantní zvukový projev (doplňková koncovka).Ovšem i jinak: zdá se být pro mě optimální mašinkou!
Motorku bych doporučil pro - Motocykl je vhodný pro široký okruh uživatelů, zejména pro ty, již dovedou ocenit půvab jízdy krajinou na dostatečně výkonném klasickém motocyklu. Na dlouhé přesuny bez přestávek však existují nepoměrně vhodnější stroje.
Doplňky na motorce - Namísto sundaného doplňkového tandému jsem instaloval malý nosič a svépomocí vyrobené držáky a podpěry pro boční brašny, které jsou ve dvou velikostech (velké jsou orig. RE). Malá brašna je i na brýlích přední vidlice, další na madle tandému. Zásadní posilou ve prospěch přepravní kapacity je možnost připojení
PAv.
Na počátku 10/19 pořízen PAV pro RE v odpovídajícím barevném provedení.
Absence zadního madla, vzniklá demontáží tandémového sedla, dodatečně kompenzována opět podomácku zhotoveným madlem-držákem pro další doplňkovou brašničku (RE)
Recenze
Protože s určitým zahanbením na sebe přiznávám, že častá údržba právě nepatří mezi moje hobby, lze s úlevou předpokládat, že "stříkačka" a "hydroštely" mi umožní víc jezdit než seřizovat. Samotná jízda na motocyklu je i na našich okreskách díky vzduchovým tlumičům nečekaně příjemná, motocykl je lehký, na 18" kolech jde do zatáček ochotně a díky slušnému "krouťáku" je i bezpečně opouští. Jeho doménou jsou okresní silnice, snadno zvládne i horší cesty, na dálnice lze raději jen na kratší úseky - osobně se jim s RE pokud možno vyhýbám. Přední brzda je účinná, od zadního bubnu se moc očekávat nedá, v součinnosti fungují zcela uspokojivě. Každopádně se bezezbytku neztotožňuji s názorem o nesnesitelných vibracích do řídítek při rychlostech kolem 90 km/h a výše, jejž jsem tu někde zahlédl. (Možná jsem už vůči jim otrlý ze savage či H-D, ale fakt je tu vnímám coby patřičné pozitivum.) Ačkoliv spotřebu PH u svých strojů neřeším, cca 3,3 l/100 je skutečnost příjemná.
Dodatek: Nainstalovaná kolébková řadička (pata-špička - viz deník) se velmi osvědčila a přispěla k zvýšení jízdního komfortu; tzv. faleš. neutrál již v praxi vyloučen. Mohu jen doporučit! Prožitek z jízdy na RE umocněn; nemohu sdostatek vynachválit...A tak s lítostí konstatuji, že je nejen tenhle model zn. RE tak zřídka na našich cestách vídán...Leč všeho dočasu, díky ceně a nové kvalitě se i u nás dozajista brzy širší pozornosti dočká...
Nepochybně se již tak děje, poslední modely cc 350 však "půllitry" patrně jen ztěžka svým výkonem plnohodnotně nahradí. Škoda...
Now play hurry up online mahjong gamei am sure you can play very good.
Ahoj pane , po dlouhé době jsem se šel zase mrknout na Tvého "kralevice" - krasavce . Marouš zůstal doma a tak hledám a koukám a obdivuji.. dokud nebudu mít něco podobného jako Ty , tak jej neprodám..
Potěšen děkuji!
moc hezký a opečovávaný buchar RE. Kožený tankpad na nádrži je super.
Navíc popis v archaickém slohu je zvláštní a zajímavý.
Užasný stroj, vyzkoušel jsem si ho u dealera :D můj strýc si ho taky chce pořídit jen co se zbavý ruskýho bavoráka :D