Třinda, k tomu není co uvádět, drtivá většina místních si to umí představit.
Motorka koupena od Jawa Týnec n/Sázavou
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - No, popravdě, na to si vzpomínám velmi dobře. Jen dvakrát jsem to v životě zažil, ten pocit brutálního výkonu a technické nadřazenosti. Na třiapůli a pak po letech na prvním japonci. Pak už nikdy, bohužel.
Motorku bych doporučil pro - Dneska? Jawku by měl vyzkoušet každý, je to esence začátků.
Doplňky na motorce - no, mnoho toho nebylo. Načerno motor, odstranění krytu přední brzdy pro lepší chlazení, zrcátka ze Žigula, dvouklíč dozadu, zkrácené a pozvednuté výfuky a snížené hlavy. A odkryté ty zadní pružiny
Recenze
Proč jsem si vybral tenhle stroj? Děláte si srandu?
Tenkrát (1981) se asi daly sehnat stroje ze západu. V Tuzáči myslím prodávali dvě Kawy, 750 a 900, i pokoutně se to nějak řešilo, ale pro normálního smrtelníka to bylo nedosažitelné. Bohu díky za to, že můj děda měl známosti v Týnci, tak jsem na jaře 1981 mohl mít, tehdy pouze vývozní, 634/7. Na náš trh se dostaly až na podzim, v červené barvě, s odkrytými zadními chromovanými pružinami, já měl ještě zapouzdřené pro SSSR a barvu zlatou.
Nicméně motor se zdál trochu jiný než pak u těch domácích. Netáhl tolik, ale výrazně líp jel. Tam kde kámoš s tou novou červenou jel na čtyřku, já musel mít trojku. Tam kde ta moje vesele upalovala, tam se ta jeho ztrácela vzadu za horizontem. Ježkovy voči, to byla doba...
Byli jsme mladí, krásní, perspektivní a měli jsme motorky Co víc od života chtít?
Snad jedině víc rozumu, toho teda bylo pomálu, ale zase na druhou stranu, kliku jsem měl nesmírnou. Sice přešlo pár pádů, jeden i s nějakou tou zlomeninou, ale přežil jsem to v pohodě, motorku vždy přeleštil... no mám pocit, že padací rámy jsem měl asi čtvery . Co vím ale naprosto jistě, kdybych se tenkrát dostal k opravdu silné motorce, tak bych se zabil. Vůbec nechápu, jak to ti mladí kluci dneska dokážou přežít...
Pod svoje možnosti jsem fakt nejezdil :- (znáte to pořekadlo? )
Dokonce se mi stala velmi trapná věc na jedné disko/zábavě... odlovil jsem tam jakousi dorostenku a začal na ní emocionálně působit. V životě jsem jí neviděl, to fakt ne, ale asi se mi líbila, když jsem do ní šel... no a po nějakém tom čase valení klínů mi s úsměvem povídá - vždyť já tě přece znám, ty jsi ten debil, co leží v každé zatáčce Dokonce mi řekla i jménem, což u mě není zrovna jednoduché, ona mě fakt musela znát
Kurňa, dodnes si to pamatuju, to překvapení ... A taky si pamatuju, že nic nebylo...
Takže třinda super, už tenkrát jsem hodně tíhnul k cestování, ale nebylo s kým a kam, kámoši inklinovali spíš k tomu machrování, tak i u mě převážil testosteron a touha po výkonu, touha po rychlosti. Nakonec... taky to nebylo špatný...
nostalgie , historie, testosteron a mládí. za 20 bodů...
Takovou jsem měl...kdysi dávno, když jsem byl mladej a zlobivej. Pak jsem přišel jednoho dne z práce a mašina v čudu, helma v čudu, oblečení v čudu. A místo ní před barákem ojetá hundrtka. Manžela mi jí prodala, zatímco jsem byl v práci. Mašina, co měla motor udělanej v ČZ Strakonice a policejní Kalify na ní neměly.
Nevím kolik udělit bodů za motorku.Ale za tak hezky a úsměvně napsaný text 10 bodů!!!
Zamáčkl jsem oko i se slzou v něm, neb na mě z Tvých řádek i snímků dýchl duch starých dobrých časů.
Paráda. Jen víc takových recenzí...
Moc hezky napsáno . Na třipade nikdy nezapomenu. Klika, že se zachovaly fotky.