PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1974)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník VojtechPolicky
Vloženo 20.3.2011
Aktualizováno 30.3.2012
Zobrazeno 1533x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Jawu vlastním od 16.3.2011 :), Zatím uvidíme jak bude jezdit, potřebuje pár technických zásahů a vylepšení:).
jawa ma noveho majtele od 30.03.2012

Recenze

Tak motocykl jsme si dovezl ve čtvrtek 10.3.2011. Do garáže jsme ho vytlačil kolem 22:00.
Druhý den tudíž v pátek, jsme motocykl nastartoval a ještě na cizí spz, udělal pár koleček po naší návsi. Zjistil jsme pár nedostatků, jako jsou špatné brzdy, u jawy nic neobvyklého, a špatné spalování levého válce. Problém se spalováním se vyřešil svíčkou. Brzdy jsme vyčistil a nastavil:), Pak následovalo umytí a vysušení a kontrola celého motocyklu pro zjištění případných nedokonalostí.
Vše se jevilo ok tak motorka putovala do garáže kde čekala na nové spz:).
Nové spz jsme dostal ve středu 16.3.2011. Od této chvíle byla motorečka oficiálně moje:).
Bohužel cesta pro nové papíry nebyla tak jednoduchá jak se zdálo. Po ujetí cca jednoho kilometru mi motorka přestala jet. Samozřejmně byla chyba v benzínu, bylo ho málo . Naštěstí k benzínové pumpě to bylo 1000 metrů a ještě k tomu z kopce.
Po ujetí této krátké vzdálenosti pomocí gravitace, jsme přijel ke stojanu a hrdě natankoval benzín. Na pumpě jsme zakoupil olej a namíchal směs. S pocitem vítěze jsme se chystal našlápnout svůj stroj a vyrazit na evidenčí kontrolu, která byla hned 100 metrů od benzinky přes silnici. TAk klasické napumpování a přelití karburátoru, dvě našlápnutí na "sucho" a pak zapojení obvodu a nic... Tak znovu a zase nic. Prostě ne a ne a ne chytnout. V tu chvíli mě bylo tak zle, jako nikdy předtím. Po dalších cca 20 minutách umorného startování a čekání jsme to vzdal a motocykl čapnul do rukou a na evidenční kontrolu dotlačil. Ještě před samotným ukonem jse zaběhl do servisu, který je součástí STK a zapujčil si nářadí. Bohužel ani rozdělání a smontování pulky stroje neodhalilo chybu,která zapříčinila startu. S poděkováním a smutným výrazem v tváři jsem vrátil nářadí a šel zkusit štěstí u evidenční kontroly.
Evidence proběhla nečekaně hladce, ten pán tomu stroji ubec nerozumněl a ani nevěděl kde na jawě hledat štítky a čísla, a tak jsme se sbalil i se svojí nepojízdnou motorkou a vydal se opět k benzínové pumpě. Zavolal své mámě aby pro mě přijela, a mezitím jsme přemýšlel nad chybou v systému. Doma jsme vzal jinou náhrandí baterii k motocyklu a zkoušel štestí, bohužel marně. Tak jsme motorku zamčel a jel na uřady vyřídit všechna právní ustanovení pro vydání nového TP (ten starý byl moc popsaný a dezolátní) a SPZ. Po obdržení spz jsme se vrátil k motocyklu, kde jsme hrdě pokřtil motorku na Terezku a nasadil ji novou SPz. Ale jako naschvál začalo docela slušně pršet. V puse s emi za ten den udělalo tak hořko, že to ani popsat nejde. Po hodině jsme se znovu vrátil k motocyklu s bratrem. Společně jsme motrečku Terezku naložili na kárku, a odvezli jí domů.
Večer jsme musel odjet do Brna, kde studuji a tak jsme neměl čas hledat příčinu. V pátek jsme přijel a s nadšením jsem se chtěl pustit do opravy ale ejhle, garáž byla krápek zarovnaná... zabíjkačka. No nic oprava musela počkat do neděle. Tak v neděli jsme nelenil a místo učení na zápočtovou písemku, jsme se ujal zdraví své 350. Následovalo znovu rozebrání a vyčištění. A nic. A tak znov akontrola vyčištění nový benzín s jinou směsí oleje a nic.
Začala mě chytat histerie, a žal z neuspěchu. Táata mi začal nadávat, co je to zase za krám který nejezdí. I pro švagra to byla záhada. A tak jsem se usnesli na tom že to zkusíme postaru - roztlačením.
3vagr si vyhrnul rukávy a namasíroval nohy, já se chopil řidítek a byl připraven řadit druhý stupen. První zkouška nedopadla dobře. Nechytla.
Tak druhý pokus a ejhle začíná bafat, ale jneom jeden válec.
Tak jsme si řekli do třetice všeho dobrého. Z Terezky se ozvalo šrt škub bum a běžela. tak jsme nezaváhal a bral ji krápek za plyn, trošku zahuckala a pak se chytla. To byla jiízda. No tak jsme usoudil že ji nechám ještě chvíli klapat, aby se pročistila, a mezitím se odběhnu oblíct do motooblečku. A než jsem stihnul tento nápad realizovat, motorečka chcípla, a ne a ne nahodit.
Napadlo mě, že chyba nebude hardwearová, ale softwearová. A taky ano, ukroucený drát na baterce. Tak jsme jej narychlo opravil a najendou vše fungovalo. tak se jelo na první oficiální projížďku s novýma spz. Bohužel v nádrži jsem měl pouhé 3 litry benzínu, a tak jsme se neodvážil jet někam dál. Po ujetí cca 14 km, jsme se otočil a razil si to domů, ale v tom mi to na křižovatce chcíplo, a nešla nahodit. Tak ještě že byl kousíček odemne kopeček. Risk je zisk ... škub škub z kopce chytla a jela zase bez problému.:) Domů jsme dojel. Tak uvidíme co a jak bude dále, každopádně máme stále co ladit:)...Držte nám palce:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist