invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KennyL
Vloženo 16.2.2017
Aktualizováno 27.2.2019
Zobrazeno 2489x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Obrovský a pohodlný maxiskútr na nákupy i na výlety.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Pan Křeček byl v pohodě. Hned druhý den po prohlídce zařídil evidenční kontrolu a přepis a další den mi ji dovezl za pár korun z Benešova do Prahy.

První dojmy - Po 10 minutách, co to bylo doma, jsem si do kufru zabouchl jediný klíč, chvíli beznaděj, ale naštěstí jsem si poradil nedestruktivní metodou. Je to obrovský! Strašně obrovský! To už snad nemá sedlo, ale křeslo. S nátáhnutejma nohama si na tom jedu jak císařpán. Na centrál se mi to podařilo postavit až podle návodu na YT, nic těžkýho, shodit to ale dolů, hlavně když je motorka lehce do kopce vyžaduje maximální úsilí - váží to 3x víc, než já. Fouká na mě jen decentně. Na dálnici je to s origo plexi přijatelný tak do 120 km/h, pak už to se mnou trochu mává, fouká mi na helmu a musím se krčit. Vyřešilo by to vyšší cestovní plexi. Na pouhých 400 ccm si to dobře odprdává, zrychlení celkem slušný, hezký zvuk. Je to můj první skúrt. Oproti enduru, co jsem měl, je to obrovský rozdíl snad ve všem - nízký posez, automat, jinak se na to leze, má to nádrž vepředu pod nohama, je to celý oplastovaný, velký kufr pod sedlem, malý kola, nízký těžiště atd.. Teprv teď dokážu aspoň trochu pochopit, proč hodně motorkářů tomuhle stroji odmítá říkat motorka, ale prostě jen skútr. Je to opravdu hodně odlišný, aspoň, že ty 2 kola zůstaly. Já se osobně tenhle maxiskůtr nebojím nazývat motorkou, hlavně díky velikosti a váze a hlavně ani na dálnici nezůstane pozadu.

Motorku bych doporučil pro - motorká má jen 25kw, takže nemůsí být nejvyšší řidičák, je to určitě pro někoho, kdo má rád pohodlí, jezdí kochačku, chce cestovat, nechce cpat moc peněz do benzínu

Doplňky na motorce - - kufr GIVI
- reflexní polepy na kola
- vyhřívané rukojeti

Průměrná spotřeba - 3.015 l/100km

Recenze

Předešlý dvě motorky byly endura, takže nebylo úplně jednoduchý se rozhodnout pro skútra. Hodně se to ve mně pralo, ale nakonec jsem podlehl. Kdysi jsem bydlel na venkově a bylo nutné mít mašinu, se kterou se dalo dobře zadivočit po polích a lesích. Dnes potřebuju praktičtější stroj do ucpaný Prahy i na delší vyjížďky ven. Chci jezdit na kochačku, nikam nespěchat a hlavně co mě ovlivnilo je to, že mám rodinu, jsem celkově opatrnější a skútr mi do tohodle zapadá. Motorku jsem si vybral taky proto, že chci víc cestovat a vyžaduju pro tenhle účel pohodlí, nízkou spotřebu (cesta do Chorvatska 3 L/100km převážně mimo dálnice) a úložný prostor, který je pod sedlem opravdu velký.

Motorka dovezená z Itálie, byla už na ČR dokladech. Na mě byla přepsána 7.2.2017, přesně na moje narozeniny. Už jsem si zvykl na odlišnosti oproti enduru, byl jsem si dost nejistej, hlavně do zatáček. Už teď vím, že jsem neprohloupil a jsem moc spokojený. Nejvíc mě fascinuje pohodlí a ochrana proti větru a dešti Na konci léta 2018 jsem se vydal poprvé na delší cestu k moři, cestou tam snad téměř celou cestu chcalo a ne jen tak nějaký deštík, ale opravdu průtrže. Díky nepromoku a ochraně, kterou motorka poskytuje jsem mohl jet v dešti bez větších problémů, o tom nemohli mluvit kluci, co jeli na klasických mašinách. Na nohy neprší skoro vůbec, nejvíc mě zatýkalo za "límec" a seděl jsem v mokru, nepromok ty potoky vody už nedával a pak jsem zjistil, že mám mokrý kalhoty, voda prošla skrz švy. Cestovní rychlost mám nejradší kolem 90km/h, to je opravdu komfortní. Kolem cca 120 km/h, vítr už fouká víc, ale pořád se dá rychlost držet delší trasu, vyšší plexi by to vyrazně zlepšilo, rychleji bych ale stejně moc nejezdil, jednoválec už pak hodně točí, začíná vibrovat, ale to je taky možná o nastavení variátoru, jestli je na rychlost nebo akceleraci, s tím si nějak nemám potřebu hrát. Válečky mám 19gr a myslím, že je to ok. Na velké dálniční přesuny je rozhodně lepší něco silnější a hlavně dvouválec. Ale oproti enduru, kdy jsem musel být při takový rychlosti zatlej v křeči, abych neodlítl pohoda. Jsem nadšenej z obrovkýho 62 litrů velkýho kufru pod sedlem, v kombinací s 46 l. kufrem GIVI není třeba při cestování motorku ověšovat dalšíma zavazadlama, to jsem si už ověřil. 108 litrů dohromaty mi na týdenní dovolenou stačilo.

Myslím, že italský majitel na motorku trochu (úplně) dlabal. Tak zaprasený vnitřek pod plasty jsem nečekal. Podle mě to celých 10 let nebylo čištěný, jak to bylo servisovaný je otázka. Já jen doufám, že aspoň olej měnil, sice se dá nastavit interval, po kterém se na displeji zobrazí upozornění, ale to není záruka, že to fakt měnil. Při koupi byl ve skútru dostatek jetýho tmavýho oleje. Po měsících ježdění jsem nezaznamenal ubývání oleje, tak jsem rád, motor si hezky přede. Na rámu je celkem dost povrchový koroze, nic hroznýho, abych to řešil. Všiml jsem si všudemožně přítomných bílých krystalků, tak jsem se hecl a ochutnal jsem a jak jsem tušil, je to fakt sůl, podle mě motorka jezdila někde u moře, posypová sůl to nebude. Podle garanční knížky byl první majitel z přímořského města. Sundal jsem nějaké plasty a zjistil jsem, že motorka ležela na boku, jeden plast je na 2 místech svařovaný a přestříkaný, asi to bylo víc dobouchaný a někdo to dal do kupy. Naštěstí náznaky nějaký větší bouračky jsem nenašel ikdyž možná.. nemám uplně rovně řidítka, když jedu rovně, nepatrně jsou na jednu stranu, ale to se dá možná vyštelovat. Práce je na motorce dost, to je daň za koupi staré motorky navíc z Itálie, ktetá má nejspíš stočený kyláky. Kdyby to koupil někdo, kdo je levej, tak by to byl opruz, musel by platit za drahý servis. Mě baví se v tom hrabat a zjišťovat kde co a jak funguje ale pořád víc jezdím, než servisuju, servis je hlavně mimo sezónu, tak je to jedno. Pravidelně doplňuju deník co na motorce dělám, tak to tady nebudu znovu psát.

Ještě k servisu, mám rád, když o motorce toho po technický stránce vím co nejvíc a tím pádem si udělám i středně náročný servis sám. Jsem rád tady na motorkářích za český manuál a anglickou servisní knihu. Dost mi to pomohlo k tomu, abych věděl, kde co je, jak sundat plasty (fakt boj), kam co dolít apod. Doporučuju trochu nastudovat, pak by tady ve fóru byla možná jen polovina dotazů, ale chápu, že každý na to není. Doporučuju na youtube najít týpka MicBergsma , na Burgmana 07+ tam má desítky videí "jak na to". Je hluchoněmej, takže na vás nevalí spoustu angličtiny, ale srozumitelně ukazuje nebo doplňuje textem, hodně mě naučil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krtek.Sileny
Krtek.Sileny napsal 14.02.18 v 12:38 10b.

Victim
Victim napsal 30.07.17 v 10:48 10b.

Nejužitečnější profil a deník odsud. Jasná 10. Přeji, ať vás dlouho veze a baví.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 23.02.17 v 16:53 10b.

S tím youtuberem máš pravdu. Je to borec. Rozebírá i dobrou motorku, jen aby to ukázal. Koupil jsi typickou italskou mašinu. Už jsem měl dvě a to stejný, písek, súl, rez na rámu. A všechno zanedbaný. Vždy jsem koupil levně a poté rozdíl v ceně do toho narval. Věděl jsem tak, co v tom mám. Buráci jsou králové mezi skůtry. Já se na něj poskládal i se 2 metry. Ale už jsem si seděl na kostrči. Po delší jízdě mi brněl zadek. Když jsi menší můžeš si vysunout opěrku dopředu. Máš tak lepší ochranu. Jinak je to mašinka v poho. také jsem si vše dělal sám. Mrkni na můj profil. Nebo do skupiny Burgman. Jo jedna cená rada. Kup si startovací kabely a voz sebou kancelářskou spinku na vyskratování brzdového spínače na páčkách. Může se ti stát, že neodjedeš. Dokud se ti nerozsvítí brzdové světlo, nenastartuješ.

Více komentářů



TOPlist