invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník špilas
Vloženo 7.6.2014
Aktualizováno 2.4.2016
Zobrazeno 4756x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Konečně jsem si splnil sen. Nádherný a extrémně pohodlný stroj určen doslova pro hltání stovek kilometrů s vysokým cestovním komfortem

Více fotografii

První dojmy - Můj původní strach z velikosti byl okamžitě rozprášen po první projížďce. Velmi nízko umístěné těžiště a hlavně opravdu velmi nízký posez staví manévrovatelnost i takto velkého stroje do velmi příjemných hodnot. Designová nádhera, modré podsvícení budíků, ukazatel spotřeby paliva, vysoké pohodlí včetně spolujezdce jsou základní charakteristiky

Doplňky na motorce - Kufr Givi Maxia E55

Recenze

Tak konečně.
Po zhruba půl ročním vlastnění x-max 250 jsem se stejně neovládl a Burgoše koupil. Můj vysněný již z dob vlastnictví GS500E. X-max nebyl špatný, ale vnitřně jsem věděl, že to je pouze malá náplast na mou bolístku, která se jmenovala touha po B400 :)
Momentálně mám ujeto asi 1500km a moje dojmy jsou totální nadšení. B400 je už opravdu velký stroj a při manévrování na místě může trošku vadit jeho větší rozměry a váha. Toto vše se ale po rozjezdu okamžitě vytrácí, protože i oproti x-maxu má těžiště uloženo opravdu velmi nízko a je neskutečně hravý. Dalším plusem pro mě (176cm) je nízko uložené sedlo. Zatímco na maxovi jsem při sezení stál na špičkách, zde dosáhnu na zem celými chodidly, což je opravdu super.
Úložný prostor pod přístrojovkou je opravdu velký - telefon s peněženkou, flaška s pitím a další hromada drobností v něm zmizí jak prd. Úložný prostor pod sedlem je dostatečně velký pro dvě přilby, nicméně se nemůžu zbavit pocitu že x-max jej měl lépe vyřešený a snad ještě větší. Luxusním doplňkem je ovšem plynová vzpěra, která drží sedlo zvednuté nahoře a lampička osvětlující zavazadlový prostor.
V bílé perleti je to luxusní koráb křižující silnice a tomu odpovídá i jeho odpružení. Jestli mi přišlo pérování na x-maxu ,,trošku tvrdé, ale dá se to přežít", po prvním svezení s Burgmanem ho musím přehodnotit na "kurva tvrdé" :). Burgman je opravdu velmi pohodlný a to i na delší trasy nebo rozbombardované město. Moje dosavadní zkušenost je cca 700km za jeden víkend a...je to prostě paráda a nic jiného než paráda.
Ochrana před větrem je pro řidiče vynikající, na spolujezdce již v oblasti hlavy fouká jako na naháči. To je ovšem vykoupeno opravdu obrovským a pohodlným sedlem, na němž si všichni dosavadní spolujezdci nezávisle na sobě hlasitě chrochtali.
Zátah motoru je pro mé potřeby dostatečný. Nutno zmínit, že mám osazeno válečky Dr.Pulley a nic jiného jsem nezažil, čili můj pohled může být trošku zkreslený. Pohodlné cestování se spolujezdcem po okreskách je klidně kolem 120 km/h. Na dálnici není problém dlouhodobě držet 130-140 km/h a i se spolujezdcem je možno se dostat na 160km/h a myslím, že by to jelo i o trošku víc. Údajná maximálka dle vyprávění předešlého majitele je při osazení jednou osobou přes 170km/h což je na skútr už opravdu dost si myslím:) ale jak říkám, rozdíl oproti sériovému stavu bez válečků Dr.Pulley bude asi opravdu velký, pokud jsem schopen s poměrně ještě velkou rezervou cestovat se spolujezdcem kolem 140km/h, když ostatní recenze skútru uvadějí 140km/h jako jeho opravdu vydřenou maximálku.
Spotřeba oproti x-maxu 250 poněkud poskočila, ale stále ji hodnotím vzhledem k výkonu jako velmi dobrou. 250 km se spolujezdcem a plným podsedlovým zavazadlovým prostorem, město 50km/h, okresky 120km/h, dálnice 130-140 km/h se spotřebou podle palubního počítače 4,2l. Nutno zmínit, že poprvé v životě jsem zažil, aby PP ukazoval více než je realita. Po několika opakovaných měřeních jsem zjistil, že PP pokaždé ukazuje spotřebu o 0,1l vyšší,než ve skutečnosti je - je to sice 00nic, ale přesto nevídané:)
Další 160km výlet s rychlostmi město 50 km/h, mimo město 100km/h a jel jsem sám - spotřeba 3,5l, což je paráda.
Abych nezapomněl: Burgman v noci dobře svítí. X-max měl jedno světlo dálkové a druhé potkávací. Obě se přepínala. U Burgmana se potkávací světlo při zapnutí dálkového nevypíná, což opravdu oceňuji.
Nově jsem nainstaloval monokey Givi Maxia 55l, tak se těším na první výlet spořádným úložným prostorem

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
selinka
selinka napsal 09.08.17 v 15:55 10b.

Krasavec 10b.

Noa
Noa napsal 17.02.16 v 11:54 10b.

Moc dobře napsaný, plně souhlasím.

mokomido
mokomido napsal 08.02.16 v 07:23 9b.

Líbivý, bílá mu sluší

Více komentářů



TOPlist