renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KennyL
Vloženo 16.2.2017
Aktualizováno 22.5.2022
Zobrazeno 4 222x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Obrovský a pohodlný maxiskútr na nákupy i na výlety.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Pan Křeček byl v pohodě. Hned druhý den po prohlídce zařídil evidenční kontrolu a přepis a další den mi ji dovezl za pár korun z Benešova do Prahy.

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Po 10 minutách, co byla motorka doma, jsem si do kufru zabouchl jediný klíč, chvíli beznaděj, ale naštěstí jsem si poradil nedestruktivní metodou. Je to obrovský! Strašně obrovský! To už snad nemá sedlo, ale křeslo. S nátáhnutejma nohama si na tom jedu jak císařpán. Na centrál se mi to podařilo postavit až podle návodu na YT, nic těžkýho, shodit to ale dolů, hlavně když je motorka lehce do kopce vyžaduje maximální úsilí - váží to 3x víc, než já. Fouká na mě jen decentně. Na dálnici je to s origo plexi přijatelný tak do 120 km/h, pak už to se mnou trochu mává, ale jezdim i rychleji, fouká mi na helmu a musím se krčit. Vyřešilo by to vyšší cestovní plexi. Na pouhých 400 ccm si to dobře odprdává, zrychlení celkem slušný, hezký zvuk. Je to můj první skúrt. Oproti enduru, co jsem měl, je to obrovský rozdíl snad ve všem - nízký posez, automat, jinak se na to leze, má to nádrž vepředu pod nohama, je to celý oplastovaný, velký kufr pod sedlem, malý kola, nízký těžiště atd. Já se tenhle maxiskůtr nebojím nazývat motorkou. Posměváčků, kteří mě degradují na skútraře si nevšímám. Jsou mi ukradení.

Motorku bych doporučil pro - motorká má jen 25kw, takže nemůsí být nejvyšší řidičák. Je to určitě pro někoho, kdo má rád pohodlí klidně i na daleký cesty bez velkých nákladů na benzín.

Doplňky na motorce - - kufr GIVI
- reflexní polepy na kola
- vyhřívané rukojeti
- bezdrátová nabíječka telefonu

Průměrná spotřeba - 3.015 l/100km

Recenze

Předešlý dvě motorky byly endura výkonnostně o třídu výše, takže nebylo úplně jednoduchý se rozhodnout pro skútra. Hodně se to ve mně pralo, ale nakonec jsem podlehl. Kdysi jsem bydlel na venkově a bylo nutné mít mašinu, se kterou se dalo dobře zadivočit po polích a lesích. Dnes potřebuju praktičtější stroj do ucpaný Prahy i na delší vyjížďky ven. Chci jezdit na kochačku, nikam nespěchat a hlavně co mě ovlivnilo je to, že mám rodinu, jsem celkově opatrnější a skútr mi do tohodle zapadá, ale pozor, rozpálit se to dá taky hezky. Motorku jsem si vybral taky proto, že chci víc cestovat a vyžaduju pro tenhle účel pohodlí, nízkou spotřebu (cesta do Chorvatska 3 L/100km převážně mimo dálnice, cesta do Italských alp s dalnicemi spotreba 3,5 L/100 km) a úložný prostor, který je pod sedlem opravdu velký.

Motorka dovezená z Itálie, byla už na ČR dokladech. Na mě byla přepsána 7.2.2017, přesně na moje narozeniny. Už jsem si zvykl na odlišnosti oproti enduru, byl jsem si dost nejistej, hlavně do zatáček. Už teď vím, že jsem neprohloupil a jsem moc spokojený. Nejvíc mě fascinuje pohodlí a ochrana proti větru a dešti Na konci léta 2018 jsem se vydal poprvé na delší cestu k moři. Cestou tam cca 80% času chcalo. Nebyl to jen nějaký deštík, ale opravdu průtrže. Díky nepromoku a ochraně, kterou motorka poskytuje jsem mohl jet v dešti bez větších problémů, o tom nemohli mluvit kluci, co jeli na klasických mašinách. Na nohy neprší skoro vůbec, nejvíc mě zatýkalo za limec a seděl jsem v mokru, nepromok ty potoky vody už nedával a pak jsem zjistil, že mám mokrý kalhoty, voda prošla skrz švy. Cestovní rychlost ideálně kolem 100km/h, to je opravdu komfortní. Kolem cca 120 km/h vítr už fouká víc, ale pořád se dá rychlost držet delší trasu, vyšší plexi by to výrazně zlepšilo, rychleji bych ale stejně moc nejezdil, jednoválec už pak hodně točí, začíná vibrovat, ale to je taky o zakoupení lepsiho variátorujestli a seštelování na rychlost nebo akceleraci, s tím si nějak nehraju, nechce se mi do toho zatim investovat. Válečky mám originální 19gr. Na velké dálniční přesuny je rozhodně lepší dvouválec, ale i tak jsem dal na jeden zátah 600 km dálnic, brněly mě brutálně ruce a bolelo zápěstí, rozhodně by se hodil tempomat. Ale oproti enduru, kdy jsem musel být při takový rychlosti zatlej v křeči, abych neodlítl a nevěděl po pár set km, jak sedět pohoda. Jsem nadšenej z obrovkýho 62 litrů velkýho kufru pod sedlem, v kombinací s 46 l. kufrem GIVI není třeba při cestování motorku ověšovat dalšíma zavazadlama, to jsem si už ověřil. 108 litrů dohromady mi na týdenní dovolenou stačí. Narvu tam stan pro jednoho, nafukovaci karimatku, spacak, oblečení, jidlo, nářadí a hromadu dalsich veci. Co vozím vždy, je kompresor do 12V zásuvky a sadu na opravu pneu. Nechtěl bych kvůli dírce v pneu řešit odtah a dráhy servis hlavně v cizině. Hezký zamykatelný prostor je i pod řidítkama, taky se tam dost nacpe.

Myslím, že italský majitel na motorku trochu (úplně) dlabal. Tak zaprasený vnitřek pod plasty jsem nečekal. Podle mě to celých 10 let nebylo čištěný, jak to bylo servisovaný je otázka. Já jen doufám, že aspoň olej měnil, sice se dá nastavit interval, po kterém se na displeji zobrazí upozornění, ale to není záruka, že to fakt měnil. Při koupi byl ve skútru dostatek jetýho tmavýho oleje. Po tisicich km ježdění jsem nezaznamenal ubývání oleje, tak jsem rád, motor si hezky přede. Na rámu je celkem dost povrchový koroze, nic hroznýho, abych to řešil. Všiml jsem si všudemožně přítomných bílých krystalků, tak jsem se hecl a ochutnal jsem a jak jsem tušil, je to fakt sůl, podle mě motorka jezdila někde u moře, posypová sůl to nebude. Podle garanční knížky byl první majitel z přímořského italského města. Sundal jsem nějaké plasty a zjistil jsem, že motorka asi nejednou ležela. Jeden plast je na 2 místech svařovaný a přestříkaný, asi to bylo víc dobouchaný a někdo to dal do kupy. Naštěstí náznaky nějaký větší bouračky jsem nenašel ikdyž možná.. nemám uplně rovně řidítka. Když jedu rovně, nepatrně jsou na jednu stranu, tlumiče jsem měl dole a jsou rovný, ale i tak v brýlích nejsou úplně souběžné, takže mozna bouchlý brýle..kdo ví, není to nic hrozný, až budu menit loziska krku řízení, tak se na to zaměřím. Práce bylo ze začátku na motorce dost, to je daň za koupi staré motorky navíc z Itálie, ale už mám to hlavní pořešený a teď hlavně jezdím. Kdyby to koupil někdo, kdo je levej, tak by to byl opruz, musel by platit za drahý servis. Mě baví se v tom hrabat a zjišťovat kde co a jak funguje ale pořád víc jezdím, než servisuju, servis je hlavně mimo sezónu, tak je to jedno. Pravidelně doplňuju deník co na motorce dělám, tak to tady nebudu znovu psát.

Ještě k servisu, mám rád, když o motorce toho po technický stránce vím co nejvíc a tím pádem si udělám i středně náročný servis sám. Jsem rád tady na motorkářích za český manuál a anglickou servisní knihu. Dost mi to pomohlo k tomu, abych věděl, kde co je, jak sundat plasty (fakt zprvu boj), kam co dolít apod. Doporučuju trochu nastudovat, pak by tady ve fóru byla možná jen polovina dotazů, ale chápu, že každý na to není. Doporučuju na youtube najít týpka MicBergsma , na Burgmana 07+ tam má desítky videí "jak na to". Je hluchoněmej, takže na vás nevalí spoustu angličtiny, ale srozumitelně ukazuje nebo doplňuje textem, hodně mě naučil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ixoixo
ixoixo napsal 19.11.22 v 16:24 10b.

Krásne si sa oňho staral!

Krugr250
Krugr250 napsal 26.04.22 v 23:25 10b.

Ahoj docela fajn čtení. Také jsem si pořídil Burgmana ale dědka oproti tvému 2000 r. v. takže ten první model. Když jsem si řekl že už bych si mohl sehnat něco silnějšího, když nepočítám Pionýra tak moje první mašina není nic jiného než stará, dobrá Jawa 250/353 kterou stále mám a velice rád se na ní ještě projedu.
Dal jsem si limit 30 tis. Kč. No popravdě za tyhle peníze se toho moc sehnat nedá, chtěl jsem choppera nebo cestovního naháče ale za tyhle peníze to byly vraky a reinkarnace do provozuschopného a líbivého stavu by vyšlo na třeba i dvojnásobek původního limitu a když už se objevil nějaký fajn stroj tak byl odemně moc daleko. A tak mě napadl velkoobjemový skútr, nojo ale jaký, je jich taky mraky, po chvilku přemýšlení mě asi něco osvítilo a říkal si, že se mi vždycky líbil Burgman. Tak 650 model Executive , dvouválec s opravdu kultivovaným a příjemným projevem. Byl jsem se na jeden podívat, velmi pohodlné svezení a opravdu štědrá výbava, jediná nevýhoda této skvělé mašiny je velikost a už i docela velká hmotnost. Stroj který je určen k polikání kilometrů na dálnici a ne pro levné přiblížení do práce a sem tam kochačky po okreskách mi moc nevyhovoval. Tak že, Burgman 400 jeden mi právě padl do oka byl kousek odemne a za solidní peníze. Ještě podotknu že, na skútru jsem v životě nejezdil když nepočítám zkušební jízdu s tou 650, má první jízda se skútrem vůbec. Tak B400 padl do ruky snad na první dobrou, krásný zátah už od relativně nízkých otáček (skvělé zajetý motor), maximálně pohodlný jak říkáš prostě splašený křeslo, jen na mě by mohly být o fous širší řídítka ale dá se na zvyknout, pod sedlem je také velice prostorný. Už se těším na nějaký delší výlet. Neboj taky mám v pr.. všechny hejtaře, pro mě je to regulérní motorka, kdo nezkusil nepochopí.
Ať to jezdí a přeji mnoho pohodových kilometrů.

Krtek.Sileny
Krtek.Sileny napsal 14.02.18 v 12:38 10b.

Victim
Victim napsal 30.07.17 v 10:48 10b.

Nejužitečnější profil a deník odsud. Jasná 10. Přeji, ať vás dlouho veze a baví.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 23.02.17 v 16:53 10b.

S tím youtuberem máš pravdu. Je to borec. Rozebírá i dobrou motorku, jen aby to ukázal. Koupil jsi typickou italskou mašinu. Už jsem měl dvě a to stejný, písek, súl, rez na rámu. A všechno zanedbaný. Vždy jsem koupil levně a poté rozdíl v ceně do toho narval. Věděl jsem tak, co v tom mám. Buráci jsou králové mezi skůtry. Já se na něj poskládal i se 2 metry. Ale už jsem si seděl na kostrči. Po delší jízdě mi brněl zadek. Když jsi menší můžeš si vysunout opěrku dopředu. Máš tak lepší ochranu. Jinak je to mašinka v poho. také jsem si vše dělal sám. Mrkni na můj profil. Nebo do skupiny Burgman. Jo jedna cená rada. Kup si startovací kabely a voz sebou kancelářskou spinku na vyskratování brzdového spínače na páčkách. Může se ti stát, že neodjedeš. Dokud se ti nerozsvítí brzdové světlo, nenastartuješ.

Více komentářů



TOPlist