Tahle motorka je moje " druhá "holka pro špatný dny , co umí zabít nudu ( s tou první mám dvě úžasný děti
)
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Motorku jsem koupil za pár korun v roce 2015 - samozřejmě nečekal žádnou slávu, ale musím říct že nevypadá nejhůř a sedla mi do ruky. Jeto již stará bába a nedá se to srovnávat z novými , ale má svoje kouzlo a to už se nezmění, stará dobrá kvalita - aspoň myslím :-)
Doplňky na motorce - Po letech ježdění jsem si myslel že už mě nic nepřekvapí, ale ošklivě jsem se spletl.
Přišel hop a pak pád a bylo vymalováno.
Nebudu to moc rozebírat , ale měl jsem na mále a taky z pr... štěstí.
Tak přišlo rozhodnutí že to prodám tak jak to je, ozval se mi jeden pán, jevil zájem, ale že prý jestli jí nemůžu dát dohromady, škody nebyly tak veliké šlo o popraskané plasty , ale začala cvakat někde dole na motoru a to abych prý vyřešil, jak jsme si tak povídaly, něco ve mně začalo hlodat a já se rozhodl jí dát dohromady. Přeci jen jsem si sní užil víc než z jinýma motkama.
a takhle TO dopadlo
odstrojit
rozebrat
vyčistit
opravy a renovace - brzdy kompletně vyměněný střeva, nová barva + panceřové hadičky
opravená a kompletně zrenovovaná kyvka + kosti - ložiska pouzdra maznice + barva
Rám šel do černého komaxitu - kyvka do bronzu
pře izolovaní kompletní elektriky
Motor vyřešeno cvakání - nové rozvody - kompletně přetěsněno(zapoměl jsem dokumentovat) - nový píst - přetryskovaný karburátor
přední tlumiče - nové pružiny - olej - gufera - barva
brejle - nová ložiska - barva - modrý chrom
kompletujem
nový zadní tlumič - repasován firmou moto Beran - nová pružina od onhils
Kartery černý komax
kola - přední i zadní - nová ložiska - pouzdra - unašeč rozety
nová řidítka a páčky - repasování přední brzdové pumpy
Kosmetika - oprava plastů a nádrže
plnič
A takhle to dopadlo - sedlo od Motopolster Praha - barva modrá perla + karbon metalick schwarz( mění se za různého osvětlení - černá až modrá) turistické plexi, kola černý mat. gumy Heidenau K60 Scout
Po první kolečku kolem komína ca 50 km -NO TY VOLE to je úplně jiná motorka, je to pecka.
Na zimu to odvezu, dostane ještě nerezové svody a novou karbonovou koncovku, pak pojede do prahy na seřízení karburátoru na brzdě. Na jaře dostane kufry a moooc se těším na sezonu a taky se mi doplní peněženka, protože celá ta úprava a oprava stála skoro jetou KTM Adventure
Recenze
Láká mě příroda - svoboda - to co mi tahle holka může nabídnout pochopí jen ty co jí mají a ví, že ní důležité jak je stará nebo jaká je to značka, pokud to máš v krvi, tak ti tohle opravdu stačí.
Na svůj věk je to docela kladivo , nic rychlého, ale síly má ještě na rozdávání .
Motorově musím říct že by zasloužila pár koníků ke své váze navíc , ale jinak celkem dobré strojírenské zpracování - jednoduchý buchar o který když se staráš, tak nemáš problém.
Brzdy a podvozek ? pro mé ježdění dostačující. Z batůžkem už je to horší , ale jak už jsem psal, tahle holka je jen pro MNĚ
Odjezdil jsem již rok a půl , nevím kolik kilometrů to bylo , ale hodně času jsem trávil v terénu . Freereid z velkým endurem , no co Vám mám povídat - jedu si to po silnici a hele pěkná polňačka , šup a jedem!!! Jůůů řeka jedéém .
Pískovna hurááá .
Vážení, je sní vážně prde... .
No po čtyřech letech co jsem jí honil v terénu, a to myslím vážně TERÉN - OFFROAD - žádná polňačka, ale bláto do půlky motoru , brody z vodou až po nádrž, pískovna, motokrosový dráhy, freeride , tahle holka zvládá opravdu hodně a je na čase jí dopřát trochu klidu. Je to opravdová královna pouště, DAKARA z velkým D, na svůj věk je to vážně pecka.
Samozřejmě se to nedá srovnávat s jinýma motorkami jako KTM BMW nebo AFRIKOU, ale dokud nezkusíš tak nevíš.
Když jsem se na ni svezl po prvé, sedla mi okamžitě do ruky, na to že má 200 kg a já jsem taky 100 kylovej drobek, tak se slušně ovládá jak na silnici tak i v terénu.
Tam jenom musí člověk počítat s tím že to není žádná 120kg kroska, ale pořádný kus železa.
Na silnici je cestovní rychlost do 100 km v pořádku , to jí nevadí, umí jet i 150, ale to už čekáš kdy vyskočí motor a podá ti ruku na rozloučenou.
V lehkým terénu je její opravdová síla, při její váze a zdvihách 220 mm v předu i vzadu, zvládá lehčí terén z lehkostí její vlastní a po polňačce není problém jet 100 stejně jako na asfaltce, ale POZOR je to jenom stroj a ovládá ho ŘIDIČ
Na tvrdší terén to už chce trochu zkušeností, ale taky to umí.
Její problém jsou brzdy, a odpružení , tam si musíte dát pozor a mít to neustále v hlavě, není to žádný supersport který brzdí tak že ho postavíte na přední.
Tahle holka se boří, předek se při ostrým brždění dost potápí a když sešlápneš ostře i zadek nóóó tak to umí i vážně potrápit.
Zvládá i lehčí skoky , ale i tady je třeba brát v potaz věk a váhu motorky, já osobně jsem se jednou rozvášnil a vzal jí 1.5 metrů do vzduchu, na tuhle holku už to bylo vážně na hraně a jsem rád že jsme to ustály oba dva, páč tohle mohlo bolet jak mě tak i jí, už to neudělám.
Teď jsem jí postavil opět od základu znovu a upravil jí na silnici , tak jsem zvědavej co mi nabídne tam, ale po zkušenostech sní, si myslím že to bude vcajku
Díky
Paradny clanok (ani sa mi nechce pisat recenzia), hrozne obdivujem ludi, co dokazu takto stroj, nielen rozobrat, ale este aj uspesne poskladat naspat
Paráda
Krásná motorka :) jsem zvedavý, jaká to bude kočka, až s ní skončíš
Poznám JU dôverne mám doma
Samozrejme dávam 10b