Vlastník | Mataludo | |
---|---|---|
Vloženo | 4.1.2017 | |
Aktualizováno | 18.5.2020 | |
Zobrazeno | 11 625x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
Vlastník | Mataludo | |
---|---|---|
Vloženo | 4.1.2017 | |
Aktualizováno | 18.5.2020 | |
Zobrazeno | 11 625x |
Podobne ako u Forzy, skvela recenzia + fotodokumentacia!
Mam len jednu otazku, aka je velkost orecha na povolenie matice spojky, 38 alebo 39mm?
Vdaka!
Parádní, detailní informace, diky;)
Úplná bomba, padla mi čelist, jak je možný napsat a nafotit takhle podrobnou a rozsáhlou recenzi. Klobouk dolů, palce nahoru a díky!
Jezdím PCX 2019 asi dva měsíce, ten skútr jsem si ihned oblíbil a to, že občas žehrám na malej výkon (ve dvou) nebo na hrubší podvozek (na obligátních českých dírách) je důsledek nikoliv nedostatku skútru (je to jen 125 a jen za cenu, kterou stojí!), ale spíš z přecenění možností skútru vzhledem ke spokojenosti, kterou v řidiči vzbuzuje.
PCX na Hrad!!
Pravda je, že v ČB se to za necelé 4 roky hodně pohoršilo! Když jsem kupoval PCX, bylo to super, když jsem loni kupoval Forzu tak už jsem si připadal že obtěžuju... první prohlídku u Forzy jsem si nechal kvůli záruce udělat, druhou prohlídku ve 12000 km už na to kašlu, údržbu si udělám sám.
Zdravím, také mám tento skůtr, celkem dobrý, tedy v uvozovkách.
Servis Č. Budějovice zdaleka není tak ideální, jak popisujete. Super, když po nich nechcete, aby něco opravdu opravili.
První garančka po cca 1000 km, výměna oleje 1559, kč. Jestli tam dělali něco jiného, nebylo to nesprávným užívaním vozidla, tudíž to mělo být zdarma.
A dal bych ruku do ohně za to, že ani ten olej nevyměnili, motorka na přesně tom a samém místě, co jsem ji postavil, výpustní otvor oleje zaprášený stejně jako ostatní plocha. Kdyby olej vypouštěli, tak tam buď musí být nějaké kapky a nebo kapky budou otřené hadrem a nebude to tudíž zaprášené. Protože jsem usoudil, že tato výměna je důležitá (dochází k prvotnímu zabíhání součástí motoru, mohou tam být nějaké šponky, šupinky, prostě musí to ven) raději jsem si koupil pixlu jejich Honda oleje za 600,- a vyměnil ho.
Dále po pár kilometrech (oznámil jsem jim závadu při první garančce, ale prý je na to ještě brzy, prý si to sedne) mi to při jízdě přes drncáky (žádný terén, běžný nekulturně napojovaný asfalt) začlo tlouct někde u předního kola. Měli to tam několikrát dokonce asi i vyměnili přední třmen a nevím jestli i systém nějakých úchytů, protože ten třmen je, myslím, plovoucí. Měli to tam na to asi čtyřikrát. Výsledek - nula. Jejich konečné rezumé: Skůtr jezdí, přepraví Vás z bodu A do bodu B., takže je vše v pořádku. ČOI-ka, komedie, takže jedině právník a kdo na to má žaludek, když výsledek je nejistý,...já tedy ne.
Nevím, jestli je to pro mne vůbec opravitelné, ten třmen je tam, když za něj vezmu, na můj vkus docela volný. tak bych řekl, že by to mohlo být vono. Nevím ale, kde bych sehnal nějaké tužší ty upínací nebo vodící, je jedno, jak to člověk nazve, prvky (gumy) abych je mohl vyměnit, jestli by to pomohlo. V podstatě jsem měl hodně podobný problém na Oktávce, koupil jsem tyto upínací prvky nové a bylo po problému.
Co jsem si schopen spravit, tak si udělám sám, ale abych jim to tam znovu dal, to už by mi muselo téci hodně do bot.
Dělal jsem také ventily, tedy seřízení ventilové vůle. Vlastní seřízení je sranda, tedy pokud znáte předepsané vůle, já je nikde nenašel, tak jsem to udělal cca 0,15 sání 0,20mm výfuk. Ale ono to nebylo vyloženě mimo, jen to sání mělo asi pod 0,1mm což se mi zdálo přece jen málo. Takže to bylo skoro zbytečné, ale to nevíde, dokud to nerozeberete.Udělal jsem to jako u KYMCA, které jsem měl před tím.
Ale ty plasty, to je tedy lahůdka, různé ty úchyty některé z nich ani nejsou vidět. Sice jsem prohlížel nějaká instruktážní videa. ale tam většinou s tím plastem trochu "zavrtěl" a měl to venku, což tedy nemohu potvrdit ani omylem.
Opravdu pěkný článek.
Perfektní recenze,díky moc
Zdar, hezky napsáno. Máme dvě PCX 125-3013, najeto 55 000 a 64 500 km. Baterky jsou obě původní, v zimě parkují venku a občas je dobíjím. Takže buď chyba kusu nebo se to i Yuasa za ty nesmyslné peníze naučila už šidit. Překvapivě jsou původní i žárovky světlometů.
Dobrá práce
MOOC věcí jsem se dozvěděl. Velice dobře popsané. Děkuji !!!
bezva popis a k tomu pěkný fotky. díky za to
Super, že si najdeš čas všetko podrobne popísať...
Hezky napsáno, včetně návodu
Skvělý příspěvek a výborná inspirace pro vlastní údržbu PCX. Mám rv. 14, jezdím jen za teplého a slunného počasí, většinou 40 km do zaměstnání. Honda absolvovala jen 1. prohlídku v servisu, Další údržbu si dělám sám. Každý rok výměna oleje. Mám najeto 6 000 km a vše je jako nové. Jede super.
Díky.
Parádní popis. Možná servisní rady v budoucnu využiju.
Super popis !
Pěkné počtení, pěkný scoot.
Krásně sepsané
Moc hezky napsáno. Tak ať slouží :)
Mě to zatím jede tachometrových "jen" 102.. ale já jedu sám jako jeden a půl člověka, tak asi proto. A nemám vysoké plexi.
Jinak motorka je to moc povedená
nejlepší volba v poměru cena,kvalita
PCX udrží v pohodě 80 km/h i v táhlých kopcích kde se Vision unavil a rychlost klesala z 80 km/h až na 65 km/h, velký rozdíl je hlavně v krouťáku a těch 20 kg není znát.
Zdarec,
vidím, že si měl Visiona a chtěl bych tě poprosit o radu, jestli zůstat u Visiona nebo jít do PCX (což mě dost láká :) ), viděl jsem i tvé videa ohledně zrychlení, ale to co mě skutečně zajímá je srovnání pocitu udržitelné rychlosti oproti Visionu. Přece jenom slabší Vision je zase o 20kg lehčí a PCX naopak a málokdo zde vyzkoušel oba stroje.
Díky
Jasných 10
dobrá volba
Krásna a spoľahlivá, máš sa načo tešiť.
Mě se líbí ten 1km. 125/150 nelituj. Ten rozdíl je na rozjezdu cca 5 m po 5 vteřinách.
kurzové sázení, velmi spolehlivé informace :
http://ventese.blogspot.cz/
Tyhle skutry jsou fakt pracanti At slouzi...