PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mataludo
Vloženo 4.1.2017
Aktualizováno 18.5.2020
Zobrazeno 11 625x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 31 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
duncho
duncho napsal 03.09.23 v 17:58 10b.

Podobne ako u Forzy, skvela recenzia + fotodokumentacia!
Mam len jednu otazku, aka je velkost orecha na povolenie matice spojky, 38 alebo 39mm?
Vdaka!

Kubanec82
Kubanec82 napsal 19.09.22 v 19:11 10b.

Parádní, detailní informace, diky;)

Codo
Codo napsal 30.08.21 v 09:55 10b.

Úplná bomba, padla mi čelist, jak je možný napsat a nafotit takhle podrobnou a rozsáhlou recenzi. Klobouk dolů, palce nahoru a díky!
Jezdím PCX 2019 asi dva měsíce, ten skútr jsem si ihned oblíbil a to, že občas žehrám na malej výkon (ve dvou) nebo na hrubší podvozek (na obligátních českých dírách) je důsledek nikoliv nedostatku skútru (je to jen 125 a jen za cenu, kterou stojí!), ale spíš z přecenění možností skútru vzhledem ke spokojenosti, kterou v řidiči vzbuzuje.
PCX na Hrad!!

Mataludo
Mataludo napsal 15.03.21 v 17:30

Pravda je, že v ČB se to za necelé 4 roky hodně pohoršilo! Když jsem kupoval PCX, bylo to super, když jsem loni kupoval Forzu tak už jsem si připadal že obtěžuju... první prohlídku u Forzy jsem si nechal kvůli záruce udělat, druhou prohlídku ve 12000 km už na to kašlu, údržbu si udělám sám.

surikataa
surikataa napsal 15.03.21 v 10:57 8b.

Zdravím, také mám tento skůtr, celkem dobrý, tedy v uvozovkách.
Servis Č. Budějovice zdaleka není tak ideální, jak popisujete. Super, když po nich nechcete, aby něco opravdu opravili.
První garančka po cca 1000 km, výměna oleje 1559, kč. Jestli tam dělali něco jiného, nebylo to nesprávným užívaním vozidla, tudíž to mělo být zdarma.
A dal bych ruku do ohně za to, že ani ten olej nevyměnili, motorka na přesně tom a samém místě, co jsem ji postavil, výpustní otvor oleje zaprášený stejně jako ostatní plocha. Kdyby olej vypouštěli, tak tam buď musí být nějaké kapky a nebo kapky budou otřené hadrem a nebude to tudíž zaprášené. Protože jsem usoudil, že tato výměna je důležitá (dochází k prvotnímu zabíhání součástí motoru, mohou tam být nějaké šponky, šupinky, prostě musí to ven) raději jsem si koupil pixlu jejich Honda oleje za 600,- a vyměnil ho.
Dále po pár kilometrech (oznámil jsem jim závadu při první garančce, ale prý je na to ještě brzy, prý si to sedne) mi to při jízdě přes drncáky (žádný terén, běžný nekulturně napojovaný asfalt) začlo tlouct někde u předního kola. Měli to tam několikrát dokonce asi i vyměnili přední třmen a nevím jestli i systém nějakých úchytů, protože ten třmen je, myslím, plovoucí. Měli to tam na to asi čtyřikrát. Výsledek - nula. Jejich konečné rezumé: Skůtr jezdí, přepraví Vás z bodu A do bodu B., takže je vše v pořádku. ČOI-ka, komedie, takže jedině právník a kdo na to má žaludek, když výsledek je nejistý,...já tedy ne.
Nevím, jestli je to pro mne vůbec opravitelné, ten třmen je tam, když za něj vezmu, na můj vkus docela volný. tak bych řekl, že by to mohlo být vono. Nevím ale, kde bych sehnal nějaké tužší ty upínací nebo vodící, je jedno, jak to člověk nazve, prvky (gumy) abych je mohl vyměnit, jestli by to pomohlo. V podstatě jsem měl hodně podobný problém na Oktávce, koupil jsem tyto upínací prvky nové a bylo po problému.

Co jsem si schopen spravit, tak si udělám sám, ale abych jim to tam znovu dal, to už by mi muselo téci hodně do bot.
Dělal jsem také ventily, tedy seřízení ventilové vůle. Vlastní seřízení je sranda, tedy pokud znáte předepsané vůle, já je nikde nenašel, tak jsem to udělal cca 0,15 sání 0,20mm výfuk. Ale ono to nebylo vyloženě mimo, jen to sání mělo asi pod 0,1mm což se mi zdálo přece jen málo. Takže to bylo skoro zbytečné, ale to nevíde, dokud to nerozeberete.Udělal jsem to jako u KYMCA, které jsem měl před tím.
Ale ty plasty, to je tedy lahůdka, různé ty úchyty některé z nich ani nejsou vidět. Sice jsem prohlížel nějaká instruktážní videa. ale tam většinou s tím plastem trochu "zavrtěl" a měl to venku, což tedy nemohu potvrdit ani omylem.

Gogo18
Gogo18 napsal 06.01.21 v 13:56 10b.

Opravdu pěkný článek.

Tondast
Tondast napsal 08.06.20 v 23:58 10b.

Perfektní recenze,díky moc

Alan60
Alan60 napsal 03.06.20 v 08:24 10b.

Zdar, hezky napsáno. Máme dvě PCX 125-3013, najeto 55 000 a 64 500 km. Baterky jsou obě původní, v zimě parkují venku a občas je dobíjím. Takže buď chyba kusu nebo se to i Yuasa za ty nesmyslné peníze naučila už šidit. Překvapivě jsou původní i žárovky světlometů.

STOCK
STOCK napsal 09.04.20 v 00:55 10b.

Dobrá práce

NoRespectCZ
NoRespectCZ napsal 05.04.20 v 23:10 10b.

MOOC věcí jsem se dozvěděl. Velice dobře popsané. Děkuji !!!

véna
véna napsal 27.02.20 v 08:13 10b.

bezva popis a k tomu pěkný fotky. díky za to

joozo007
joozo007 napsal 06.02.20 v 09:42 10b.

Super, že si najdeš čas všetko podrobne popísať...

slon
slon napsal 15.10.19 v 18:57 10b.

Myschan
Myschan napsal 15.08.19 v 11:06 10b.

Hezky napsáno, včetně návodu

1scooter
1scooter napsal 12.05.19 v 14:11 10b.

Skvělý příspěvek a výborná inspirace pro vlastní údržbu PCX. Mám rv. 14, jezdím jen za teplého a slunného počasí, většinou 40 km do zaměstnání. Honda absolvovala jen 1. prohlídku v servisu, Další údržbu si dělám sám. Každý rok výměna oleje. Mám najeto 6 000 km a vše je jako nové. Jede super.

karavanista
karavanista napsal 21.11.18 v 21:06 10b.

Díky.

Hroch44
Hroch44 napsal 24.08.18 v 23:18 10b.

Parádní popis. Možná servisní rady v budoucnu využiju.

gusangbum
gusangbum napsal 08.08.18 v 21:20 10b.

Super popis !

PMaXX
PMaXX napsal 30.05.18 v 15:52 10b.

Pěkné počtení, pěkný scoot.

BAMBINATOR
BAMBINATOR napsal 22.02.18 v 11:38 10b.

Krásně sepsané

pajabaja
pajabaja napsal 31.10.17 v 22:12

Moc hezky napsáno. Tak ať slouží :)

mentor
mentor napsal 16.07.17 v 07:44 10b.

Mě to zatím jede tachometrových "jen" 102.. ale já jedu sám jako jeden a půl člověka, tak asi proto. A nemám vysoké plexi.
Jinak motorka je to moc povedená

Vinc999
Vinc999 napsal 17.04.17 v 13:36 10b.

nejlepší volba v poměru cena,kvalita

Mataludo
Mataludo napsal 16.04.17 v 18:25

PCX udrží v pohodě 80 km/h i v táhlých kopcích kde se Vision unavil a rychlost klesala z 80 km/h až na 65 km/h, velký rozdíl je hlavně v krouťáku a těch 20 kg není znát.

mig90
mig90 napsal 16.04.17 v 13:31 10b.

Zdarec,
vidím, že si měl Visiona a chtěl bych tě poprosit o radu, jestli zůstat u Visiona nebo jít do PCX (což mě dost láká :) ), viděl jsem i tvé videa ohledně zrychlení, ale to co mě skutečně zajímá je srovnání pocitu udržitelné rychlosti oproti Visionu. Přece jenom slabší Vision je zase o 20kg lehčí a PCX naopak a málokdo zde vyzkoušel oba stroje.
Díky

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 12.03.17 v 23:20 10b.


Jasných 10

dětmar
dětmar napsal 18.01.17 v 20:34 10b.

dobrá volba

TondaBenda
TondaBenda napsal 06.01.17 v 16:00 10b.

Krásna a spoľahlivá, máš sa načo tešiť.

stařík62
stařík62 napsal 06.01.17 v 14:53 10b.

Mě se líbí ten 1km. 125/150 nelituj. Ten rozdíl je na rozjezdu cca 5 m po 5 vteřinách.

sente
sente napsal 06.01.17 v 13:46 10b.

kurzové sázení, velmi spolehlivé informace :

http://ventese.blogspot.cz/

Zelinář
Zelinář napsal 04.01.17 v 12:32 10b.

Tyhle skutry jsou fakt pracanti At slouzi...



TOPlist