Dneska jsem konečně po dloooouhé době zase pokročil a tak jsem se rozhodl sem hodit další zápis. Ne, že bych předtím do garáže nechodil, ale vždycky jsem akorát bojoval s rozebráním vidlic a odcházel jsem zoufalý, nasraný a bez pokroku Nakonec jsem pochopil, že to jinak nepůjde... Hodil jsem vidle do batohu na záda a vyrazil na Simálu dolů do vesnice, zkusit borce v místním "servisu". Byli tam dva, pohodáři, bývalí motorkáři a vidle byly za 10s s rázovým utahovákem povolený A ještě jsem se pobavil. Vytáhl šroub, vnitřek vidle vyjel, odkutálel se po podlaze někam pod zvedák a borec prohlásil "A tohleto jsme s tím chtěli udělat?" Tak jsme pokecali, ukázal jsem Simála a frčel jsem zase domů. Po chvíli už jsem v garáži kuchal vidlice dál. Všude kopa černého humusu, no, prostě špinavá práce. Gufera šly rovnou vyhodit, nachystaná mám nová. Prachovky jsem nechal, přijde mi docela zbytečné je měnit, když je ještě jedna prachovka přímo na guferu a slouží tak jen jako "prvotní bariéra". Navíc jsou přes to všechno natažený ještě manžety... Další věc, kterou jsem řešil, byly ty vodící kroužky uvnitř vidlice. Podle manuálu z novějšího ročníku by se měly měnit při každém rozebrání, vážně by mě zajímalo proč. Jestli to má nějaký význam, nebo jestli jen potřebují točit předražené náhradní díly. Mám sto chutí tam nechat ty staré, podřené nejsou, hladké jsou - asi zítra zkusím, jestli není ve vidli nějaká vůle, kdyby byla, vyměním je, ale pokud není přijde mi to zbytečné. Jestli se pletu a má to nějaký význam, prosím, napište mi to, docela rád bych to věděl
Co se vidlic týče, tam bude pokračování příště, byly pěkně dodřené (rakušáci na ně něco lepí, tuším, že je to něco s TK a pak to z toho odrbávali špachtlí a na vidlích byl asi nějaký transparentní lak, který tím samozřejmě narušili). Takže půjdou zvenku obrousit a vyleštit, ať je to hezký a všude stejný. No a pak mě čeká skládání, ačkoli teda ještě nevím, co s těma vodícíma kroužkama, jestli je měnit, nebo ne...
Jinak jsem dneska vyzvedl nový přední kotouč, starý byl pod servisní limit. Bylo to jen přišroubování pár šroubů, akorát je potřeba dodržet moment 23 Nm a dát na ně lepidlo na závity. Je tam jen proti povolení, takže jsem ho dával opravdu jen malou kapičku, snad to stačí
-
Vidle po rozebrání
-
Vidle po rozebrání
-
Nový kotouč
-
Kotouč po namontování
-
Celé kolo
-
"Malý" velikostní rozdíl :D
To bude nová motorka...
Diky Jeste tak vedet co s tema vidlema
Lepidlo na zavity mam tohle: https://www.mojedilna.cz/Lepidlo-do-zavitu-Petec-5g-stredni-pevnost-d989.htm
a jaký lepidlo na závity?
jinak šikula