Mimořádnému pojetí VTX zdatně sekunduje i neméně impozantní vzhled. Motocykl si nehraje na přílišnou extravaganci ani zbytečnou parádu. VTX se drží spíše zavedených konvencí a zvyklostí typických pro styl tohoto druhu motocyklů. Rozměry jednotlivých dílů
Motorka koupena od FIRMA:Autocentrum Jan Šmucler (Plzeň 3-V
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Rocket III Classic: nevím
První dojmy - Padla mi hned do ruky
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych tuto motorku silným chlapům
Doplňky na motorce - Padáky, přídavná světla , výfuky Vance Hines
Recenze
Ač to možná na první pohled tak nevypadá, VTX disponuje nejnovějšími vymoženostmi, které dnes Honda nabízí. K dispozici je vstřikování paliva PGM-FI s digitálním elektronickým zapalováním, či HECS3 (osvědčené vtlačování vzduchu těsně za výfukové ventily a třícestný katalyzátor s lambda sondou). Nikdo asi nebude pochybovat o tom, že 320kg hmotnosti je třeba náležitě brzdit, a proto nepřekvapí brzdová soustava ve stylu supersportu s brzdovým systémem Dual CBS. Nutno dodat, že při jízdě je opravdu neocenitelným pomocníkem. Cestování na VTX je opravdu zážitkem, na který se dlouho nezapomíná. Ačkoliv je motor motocyklu konstruován a navržen tak, aby byla co nejvíce eliminována míra vibrací přenášených na jezdce, motocykl dá svou nezkrotnost jezdci pocítit mírným brněním hned po startu. Jízda samotná je vcelku kultivovaná a 5-stupňová převodovka svým odstupňováním jednoznačně přispívá k pohodové jízdě.
Síla motoru je impozantní a lehce si dá říct od nízkých otáček i při zařazeném vyšším rychlostním stupni. Pokud si přejete, VTX to za náležitého hřmění dokáže i pěkně rychle rozjet, avšak stejně rychle Vás přesvědčí o tom, že kdo se nedrží nejede. O tom se můj kolega coby spolujezdec přesvědčil na vlastní kůži, když se při ostřejším záběru za plyn odebral zkoumat kvalitu vozovky. Motocykl je i přes svůj výkonový potenciál určen především k pohodové cestovní jízdě. Při vyšších rychlostech je pochopitelně díky vzpřímenému usazení a absenci kapotáže citelně znát odpor vzduchu. Průjezdy zatáček jsou srovnatelné s ostatními motocykly tohoto typu, a tudíž si je neužijete jako na cestovních strojích, či supersportu. Délka stroje a hmotnost je patrná, nicméně díky nízko položenému sedlu je ovladatelnost vcelku dobrá a nevyžaduje až tolik úsilí, jak by jezdec v prvním okamžiku očekával. Motocyklu nejvíce sluší dlouhé rovné úseky silnice, kde za mohutného brumlání maximálně vynikne impozantní pojetí tohoto stroje. Vzhledem k tomu, že je motocykl určen především pro americký trh, všechny ukazatele jsou primárně v mílích a ukazatele km jsou jen jako povinný doplňek. S motocyklem jsme v testu najely 380 km při průměrné kombinované spotřebě 7,3l/100km.
Kamaráde, to, že si s touhle potvorou nedá užít v zatáčkách není pravda! SS je samozřejmě někde úplně jinde, ale s cestovní mašinou se dá držet klidně krok a na výjezdu ze zatáčky pod plynem jí klidně i vypráskat! Dokud nedrhne rám pod motorem a padáky o asfalt, taks´ jí ještě nedal co proto. Tenhle motor nemá ani moc rád podtáčení, takže s těmi nízkými otáčkami ho taky nemá cenu trápit, protože pak to chce přidávat plyn jen hodně zvolna, pokud chceš akcelerovat. A to kurvítko s přisáváním vzduchu do výfukového potrubí byla první z věcí co letěla do koše! Ale i tak sem ti dal deset bodů, abych jen nekritizoval.
Jooo, je to macek...nádherný macek, dívat se s obdivem na ni se dá hooodně dlouho a jízda je určitě zážitek...prostě HONDA jak má být ...a koukám, že je dokonce volná!! :)
Dost dobrý
Psáno zajímavou novinářskou mluvou Nicméně mašina za 10b - pěknej kousek
Je to pořádný kus železa. No, je to prostě Honda. Jasných deset.