renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 250 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 650ccm
Vloženo 23.6.2016
Aktualizováno 23.9.2021
Zobrazeno 5 865x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Ideální cesťák pro jednoho.
Zvolena do party se Suzuki GZ 250 Marauder (miláček mojí ženy).

Více fotografii

Motorka koupena od martinavok (Bašť)

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Přesedl jsem na ni z Kawasaki ER-6N (proto můj nick) na jaře 2012. Vůbec jsem ji neměl v hledáčku a narazil jsem na ni náhodou při návratu z pokusu o nákup jiné motorky. Překvapilo mne, jak svižně jede, ačkoli jsem byl zmlsaný dvouválcem 650 a čekal jsem spíše bídu a utrpení. Chyběl mi jen decelerační efekt motoru a to hluboké zabublání do výfuku. Daň za lehkost a spotřebu. Musel jsem ji zvednout (předchozí majitelka ji měla puštěnou o 20 mm dolů), ale jinak mi hned sedla.

Motorku bych doporučil pro - Pro mne ( ročník 1959, rád cestuji, silnější kubaturu jsem pár let jezdil a nepotřebuji si nic dokazovat ).

Doplňky na motorce - Po předchozí majitelce:
- ručně dělané sedlo
- padáky
- štítek Givi
Doplnil jsem:
- nosič a kufr TRK 46
- držák navigace
- centrální stojan

Recenze

Potřeboval jsem lehkou motorku ke společným cestám s manželkou, která jezdí Suzuki GZ 250 Marauder. Měli jsme za sebou dvě motodovolené a Kawa (ER-6N) byla do party se čtvrtlitrem prostě nešikovná (váha, spotřeba, zbytečně vysoký top speed).
Od jara 2012, kdy jsem koupil CBF 250, tyto dva čtvrtlitry ochutnaly mnohá alpská sedla, dojely k Balatonu i do Dalmacie, na nejvýchodnější Slovensko, ...







Příjemná je jízda tak do 100 km/h (cca 7 tisíc ot/min), víc sice umí docela snadno, ale nerad ji držím dlouhodobě pod krkem. Proto jezdím po dálnicích jen když je to nutné.
Průměrná spotřeba Hondy na dovolených je hluboko pod 3 litry (etapy několik stovek km, klidná jízda. ale cestujeme i v opravdu vysokých horách), při vyjížďkách okolo komína bere asi tak ty 3 litry.
Spolujezdce jsem nezkoušel.
Brzdy nejsou žádné jedovky, ale úplně stačí.
Odpružení pro jednoho s bagáží vyhovuje.
Zadní kyvka by mohla být na 100 koňové mašině, přední vidle stačí, ale odpovídá kategorii.

Spolehlivost motorky je "hondí". Jen studený motor nedrží pravidelné otáčky na volnoběh a je třeba chvilku ohřívat na místě a pomáhat plynem.

Namontoval jsem monorack a kufr Givi TRK 46 (vozím toho na dovču hodně - stan, spacáky, ...). Kufr za jízdy absolutně nevnímám, při parkování vadí, že je těžiště vysoko.







Poměrně nestabilní je boční stojánek (když mám naložený kufr) - plánuji centrální stojan. Centrální stojan namontován v červenci 2016. Hodně dobrá věcička.
.





Je to ideální mašinka na úzké horské silničky, zvládne i horší povrch. Původní pneumatiky vydržely do 17 tisíc km, pak jsem přezul na Heidenau K66 (měkké, hrubší povrch) a mám na nich necelých 10 tisíc a pořád jsou OK.

Nehodí se na dálnice (zvládne přesun trvale okolo 120 km/h, ale radost z toho není.

Pod sedlo se moc nevejde (povinná výbava, nic moc víc).
Skvělá je možnost připnutí helmy (která má ocelový kroužek) k sedlu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirka4137
Jirka4137 napsal 09.12.21 v 14:40 10b.

Šikovný strojek.

mito7
mito7 napsal 23.09.21 v 10:27

Parádička, nám stačí i 125 ccm a jezdíme celá rodina

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 15:05 10b.

honzikdp
honzikdp napsal 02.07.16 v 20:23 10b.

díky za povídání(a za fotky),mám ji přes půl roku a tak nějak jsem si furt nebyl jistej jestli se s ní odvážit někam dál, teď vím že v poho...

TL1000R-Karel
TL1000R-Karel napsal 30.06.16 v 17:12 10b.

když holt člověk ví, co chce, ...

Více komentářů



TOPlist