PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník summerandy
Vloženo 15.6.2016
Aktualizováno 15.6.2016
Zobrazeno 1 569x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hravá, předvídatelná, zábavná... a hlavně fakt pěkná klasika

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: cena a pro začínajícího motorkáře až děsivý výkon :-)

První dojmy - První dojmy? K...a někde se zabiju o mantinel už jedu 80 Km/h.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající jezdce určitě. Pro každého kdo si motorku zamiluje a pro všechny ty, kteří nepotřebují vlát za supersportem, ale chtějí cestovní moto pro sebe a baťůžek, ale pro dva už bych nejspíš zvolil 1200 ccm. Ve dvou už to moc nejede, což asi možná bude důvod k loučení :-(

Doplňky na motorce - laděný výfuk značky momentálně nevím ale je bezva Asi Micron, když je to tam napsané

Recenze

Už je tomu rok co jsem si pořídil svoji první, takže se pokusím shrnout těch 12 000 Km v sedle. Bandit je dle mého hodná a příjemná motorka. Snadno předvídatelná a chová se tak, jak ji nařídíte. Házet kvalty je radost. To samé platí o podřazování. Krásně tichá a přesná převodovka, tohle se rozhodně povedlo. Ještě když si při podřazování vrkne člověk plynem. Rozhodně super. Často se lze dočíst, že se na Banditu kroutí rám a přiznám se, že tohoto jevu jsem si všiml až když mi kamarád půjčil Hondu VFR 800 a poté jsem přesedl zpět do svého sedla. Něco mi však říká, že i tento jev dělá právě Bandasku Bandaskou a že to k té motorce zkrátka patří. Brzdy. No zkrátka brzdí a ubrzdí toho dost, ale nejspíš by se na nich dalo zapracovat, jsou však perfektně čitelné a snadno poznáte limity před zaseknutím kola. Co se týče servisu, nelze než chválit a zase chválit spolehlivost motorky. Olej a filtry samozřejmě dělám doma sám. Žádný problém nebyla ani výměna ostatních kapalin a seřízení vůle ventilů. Žádný jiný servis nebyl třeba a mám pocit, že dlouho nebude. I po zimní odstávce motorka vrkla na první dobrou.

Jak jsem již zmínil, mám od kamaráda půjčenou Hondu VFR (cestovně - sportovní moto) na které v poslední době jezdím častěji. Honda VFR je precizní motorka, přesná jak sniper od SEAL a technicky někde na věky vzdálená od Bandita. Najezdil jsem na ní asi 1000 Km a pak jsem si pod sebe vzal zpět tu svoji krasavici. Nevím jak je to možné, ale na VFR jsem prostě jen cestoval, nepřišlo mi to bez emocí, avšak nemůžu přijít na kloub tomu, co dělá Bandita tak bláznivě třeštěného, že se člověk směje do helmy. Najednou jsem měl pod sebou Bandita a zase jsem se smál jak malej Jarda. Tuhle motorku prostě řídíte, milujete jí pro její kroutící se rám, pro její hravost, lehkost. Prostě se jen smějete jak trouba když Vás předjede nějaký driver na R1 a Vy víte, že by jste stejně neměnili. Ve městě je mrštná jak liška a do náklonu se taky nebojí, ale to už člověk musí trošku umět. Taky mě to stálo nespočet video hodin u filmu Bible zatáčení a litry benzínu na Ecce Homo a ještě to není tak, jak bych si představoval.

Další motorka ale nejspíš bude VFR, taky na ní něco bude a já na to určitě přijdu. Loučení to však bude smutné

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ElFidel
ElFidel napsal 22.06.16 v 21:33 10b.

Klasika

comptom
comptom napsal 22.06.16 v 17:42 10b.

pecka stroj, mam tyhle klasiky proste rad

elvis78
elvis78 napsal 22.06.16 v 08:09 10b.

krasavec. Na něm jsem jezdil autoškolu

Klak
Klak napsal 20.06.16 v 12:16 10b.

Bandit je jen jeden

LADINEK65
LADINEK65 napsal 20.06.16 v 08:42 10b.

Klobouk dolu , super komentař , ano bandit je bandit kdo ho nezkusil nepochopi

Více komentářů



TOPlist