Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 110 tis.kč |
spolehlivost,jednoduchy stroj,elektronika zapalovani a přerušovač blinkru jinak nic..,nema se co na tom podělat,da se na tom jakž takž lítat,nebo kochat nebo dovolenkovat takže se da mluvit o jakési univerzalnosti,motor vzhledem k absenci vykonu toho vydrži opravdu dost při spravne udržbě samozřejmě
vyměkly podvozek což neni vždy na škodu...,brzdy by taky mohly být ostřejší,
Moje úpravy |
plotna giwi,padaky,plexi,ladak škorpion,kn vzduchač,karburatorovy kit dynojet stage1 |
---|
Zázemí
Dostupnost dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | vše o.k. |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | trubky |
Motor
Brzdy | |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | nic |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 250 |
Obecné
Moje závady | utržené spoj.lanko(kdybych ho občas máznul,fachalo by dofčil) 2krat střepla žarovka v zadním světle,dal mě nic nenapada |
---|---|
Použitý spotřební materiál | olej polosyntetika castrol 10w40, olejovy filtr origo dle vyrobce měním při každé vyměně oleje,vzduchovy kn filtr,karburatorovy kit dynojet stage 1,koncovka laufu skorpion,laděno na brzdě vykon cca 95koni kroutak uz nevim ale mašina dost posílila dole a uprostřed,jde lip za plynem cele od spodu až do konce(cca9500 dal to moc nemá vyznam)je to mohutnější než origo nastavení |