Zkusit se má všechno a i přes mou náklonnost k naháčům jsem vždy v hloubi duše věděl, že i tohle jednou chci. Není mi cizí stroj s pořádným záběrem, ale tohle je střela.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 900F Hornet: důvod neuveden
Suzuki GSX 1400: důvod neuveden
Yamaha XJR 1300: důvod neuveden
První dojmy - Napadá mě zatím jediné slovo: respekt
Recenze
Pro mě jsou nejhezčí motorky "naháči", ale vždy jsem moc chtěl zkusit i tu sportovní a z těch mi nejsympatičtější přišel Fireblade. Včera jsem jel na STK kvůli evidenční prohlídce a to mi stačilo, abych zjistil, že se opět budu učit jezdit. (jakoby nestačilo, že jsem byl 4 roky bez)
A je to tady: naježděno 2.000km a perfektní pocit, že jsme si sedli. Supersport, na kterém se skvěle cestuje - měřím 187cm. Někde jsem četl o skvělém motoru, který nepřekvapí ani propadem a ani výrazným nárůstem výkonu v žádném spektru otáček, ale nad 9.000ot/min. je místo s největším krouťákem a to mívám pocit, že mě vždy zezadu něco nakopne.
Obavy z volby tohoto druhu motocyklu opadly, naopak převládá veliké nadšení.
V neděli 14.8.2016 jsme bourali, zprava z vedlejší přifrčela dodávka a zastavili jsme se o ni u jejího zadního kola na boudě.
Světlo, přední maska, blatník, budíky, šavle a nějaké drobnosti a moc doufám, že bude holka brzo v kondici.
Od koupě najeto cca 10.000km a všechno úžasný chvilky.
12.7. 666km (Brno, Č. Bud., Linz, Znojmo, Brno, Vel. Bíteš, Brno) - říkal někdo, že se na sportu nedá cestovat? V půlce července 750km do Chorvatska na Krk a samozřejmě super cesta.
Při koupi byla na motocyklu vzadu guma cca 50% a spotřeboval jsem další dvě, takže si se mnou zkusila, ale je šíleně hodná. Jezdím Dunlop Sportmax Qualifier, druhá je dvousměsovka a jsem šíleně spokojený. Kamarád měl na CBR 600 Michelin Pilot, hodně mu klouzala, zkusil ty, co já a taky je moc spokojený.
Jdu se hojit a shánět ND, ať brzo opět vyjedeme. Ze stroje, který jsem chtěl jen zkusit, se stala srdeční záležitost.
Tak přijel likvidátor - sepsat škodu pro pojišťovnu - popsal list A4 poškozenými součástmi, s poznámkou: možná totální škoda a dodal, že pojišťovna má na vyřízení 90 dní. Načež jsem zjistil, že mou silnou vlastností je nedočkavost a následovalo velké přemýšlení, na čem budu jezdit dál.
8.9. na mě vykoukl hezký inzerát a bylo rozhodnuto:
Začátkem tohoto roku jsem se rozhodl, že zvolním a vyměním Hondičku za naháče. Po tomto stroji mě však přestaly zajímat stroje typu XJR 1300 nebo GSX 1400, které stále považuji za jedny z nejskvělejších a naprosto jsem se zbláznil do vzhledu Kawasaki Z 1000, model 2010.
2.3.2017 jsem Faryka prodal slečně do Bratislavy, ať jí dělá jen radost!
Krásná jestli by ses chtěl někdy přidat na jízdu dej vědět
Krásný Fároš.At dobře slouží a hlavně kolama dolu.10b