renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility 50 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pavel-Šácha
Vloženo 22.8.2006
Aktualizováno 25.10.2012
Zobrazeno 8 834x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 140 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
matej00
matej00 napsal 10.08.08 v 09:02

Čaute, myslím, že válčeky Vám nepomôžu tak, ako 80kový kit. Výmena šikovnému a precíznemu mechanikovi trvá cca 2,5 hodiny, bol som pri tom, pretože to bol bratranec a výsledok stojí za to. Ešte ho len zabehávam, jazdím s citom do 40 km/h, ale už teraz je cítiť, že je to úplne iné vozenie. Prirovnal by som to k takému fakt lepšiemu 2T. Rozbeh aj s dvoma úplne super, maximálku mám zatiaľ rovnakú, ako aj predtým - 60 km/h, ale už mám kúpený aj nový remeň 671x18x28 a 8 g válčeky kvôli silnejšiemu motoru a remeň kvôli maximálke. Bývam na sídlisku, ktoré je na kopci a fakt som to potreboval, pretože do kopca Agilitka nebola moc veľká hviezda. Predajca tieto tri diely namontoval svojej známej a potom jej skúter šiel až 80 km/h. Investícia do 3000 SK, čiže 100 € Všetkým odporúčam!!!

johnyD5
johnyD5 napsal 30.05.08 v 18:09

Chi přispět k tématu výměny válečků. Byl jsem se na to ptát v servisu a mechanik mi řekl, že je nesmysl dávat tam různý gramáže - všechny válečky se musí odvalovat stejně, tedy musí mít i stejnou váhu.
Nechal jsem si tam dát 5.7g (16x13) a jsem s tím naprosto spokojenej. Najeto s tím mám už 25 km.
Motor se líp vytáčí a daleko líp jezdí do kopců. Je tedy pravda, že maximálka po rovině mi spadla asi o 5 km/h (z 68 na 63 km/h), ale je to živjejší při nižších rychlostech a rychlejší do kopců.

Mishal
Mishal napsal 29.02.08 v 22:32

to že jsou měkký je normální, mam kentoyu a ptal jsem se na to a je to tak správný..

napsal 10.09.07 v 22:22

A ještě jeden dotaz,měnil už někdo olej v přeních šavlích,mám najeto 2000 km a nějak se mi ten útlum nelíbí,je to nějaké moc měkké,tak pokud zná někdo postup,tak to prosím napište a taky co se tam lije..?<br />

napsal 10.09.07 v 22:18

Ještě letos jsem uvažoval o 70-kitu,ale nechám to už na příští rok - březen*duben a zároveň bych před sezónou vyměnil motorový olej.Mě ho měnili při první garance (500Km) dali mi tam MOTUL SCOOTER EXPERT 4T 10W40.Mám najeto 2000 Km a olej je jak nový,tak si myslím,že ti to v těch 500Km zapomněli vyměnit.Při první garance jsem si taky donesl Castrol ActEvoScoot4T/1 a GPS/1.Nic nenamítal,ale upozornil mě na skutečnost,že původně tam má být 15W(což je i v manuálu) a jelikož se jedná o starší konstrukci motoru,lepší olej v tomto případě znamená hůř než líp.Prý mají doporučený a vyzkoušený ten motul.Tak nevím,ten castrol má mít v sobě nějaké částice,které mají zlepšit mazání při startu,jelikož mám přístup za nákupku k tomu castrolu,tak bych ho tam příští sezónu dal,ale mám strach,aby se to nepřidřelo.Letos jsem už dojezdil,vytáhnul ze scootu aku a každý měsíc budu pro jistotu kontrolovat napětí + nechám ji taky nabít (má se použít speciální nabíječka,která umí nabíjet gel-baterie,nejlevnější jsem viděl za 1500,- Kč).<br />
A ještě tu mám takový problém,při brzdění přední kotoučovou brzdou v malých rychlostech se ozve takový skřípavo-drhnoucí zvuk,třmen jsem rozebral,destičky přebrousil,dotykové plochy namazal grafitovou vazelínou,pomohlo to tak na 5 Km a zas se to vrátilo,dělá to pouze při pomalém dojíždění a slabém stisku páčky……tak pokud někdo ví čím to je,tak ať napíše…. <br />

samtony
samtony napsal 07.09.07 v 17:27

Ahoj, dnes jsem se konečně dostal k výměně motorového oleje. Měl jsem tušení, že již není nic moc, ale byl ještě horší než jsem si myslel. Byl černý jak bota. Dal jsem tam castrol pro skutry a uvidím jak dlouho vydrží. Na ten původní bylo najeto asi 2000 km. Ta výměna byla spíš preventivní. Podle servisní knížky bych mohl najet ještě dalších 2500 km. Při první garančce jsem se prodejce ptal jaký olej tam dávají a on byl evidentně zaskočen jelikož vůbec netušil co mi má říct. Mám dojem, že se na to vybodli. Také jsem nastříkal trochu oleje Konkor na přední tlumiče pérování (kolem manžety) a myslím, že různé nerovnosti již jsou lépe tlumeny. Asi tam něco drhlo.

napsal 24.08.07 v 23:47

Zdravím,je tu někdo kdo vážněji uvažuje o kitu 72ccm naraku....?Já jsem tak na 70% rozhodnut ho koupit,je to totiž jediné řešení,jak s tím skůtrem něco udělat...Jezím na 100 natural,mám iridiovou svíčku,s válečkama jsem skončil na 6,2 gramu,takže jsem už snad vyčerpal všechny možné úpravy,které stejnak nikam nevedou.Maximálku po rovině mám 65-70 km/h...díky malému variátoru se s tím nedá nic dělat,tak jen zkusit odblokované CDI za 40 euro,které má zapalování naprogramované do 17tis ot/min,ale jak to dlouho vydrží motor,tak to je ve hvězdách... <br />
<br />
ještě jsem oslovil jednu firmu na 70ccm kit,tak čekám na odpověď,předběžně mi odepsali,že budou mít něco od Malossi koncem srpna za 1700,- s DPH,což se mě moc nezdá,čekám na podrobnější odpověď.....

napsal 23.08.07 v 20:50

Já bych o tolik gramů jak píšeš již nešel, to jsem dával ( á 5.6g ) a zdálo se, že to již jde docela dost do otáček tak jsem válečky namixoval půl na půl. Tři 5.6 a tři 6.5 gramové válečky. Na tuto sestavu právě jezdím a zatím spokojenost.

suchosp
suchosp napsal 23.08.07 v 16:54

Valečky 6,2 jsem tam daval ale jeste to chce tak o 4gramy min pekne se to rojizdi ale konci to na 67km to je maximum pri zateži 80kg

napsal 22.08.07 v 14:35

Já se hlásím k tomu druhému pokusu. Při tomto pokusu o povolení matky jsem fakt neměl žádný problém. A měl jsem to rozdělaná asi třikrát. Ale jsem rád, že si český člověk vždy dovede poradit. A proč jsi to vlastně rozdělával?

suchosp
suchosp napsal 21.08.07 v 22:47

Tak sem dneska se pokousel podle rad povolit varec <br />
První: byla dobra ale zduvodu použiteho mekeho materialu (šatni tyč) sen stolař tak to bylo pro me nejdostupnejsi tak ta nevydrzela takovy tlak Vysledek fiasko<br />
Druha rada: byla dobra ale vetracek mel jak svina utahli ty 4 šroubky ale ty sem nakonec povolil ale jak sem to chytl do protejšku za tu matku u magneta tak misto u varce se povolila ta u magneta<br />
Vysledek fiasko<br />
Vytezna varianta : byla takova ze jsem si sehnal asi 30cm. čtvercoveho profilu do nej navrtal 2krat 7 prumer otvory vzdalene od sebe 65mm. a nasruboval sem to misto netracku do 2 proti sobe lehlich otvoru a to cele jsem oprel o vyfuk a hnetd to drželo jak sem potreboval dodam foto jak se mi vrati fotoaparat a spetne jsem to i tak utahl. PROBLEM JSEM ALE MEL SUNDAT TEN ZADNI PLECH Z TOHO VARCE BYL JAKYSI FESTOVNI NA TE KLIKOVCE ALE JA MAM VAREC MALOSI. JO mam novi profil suchosp mi nejak nejde pihlasit tak sem si udelal novy jenom suchos

napsal 19.08.07 v 19:05

tady je ten &quot;přípravek&quot;<br />
<br />
http://www.kymco.est...zene/pripravek<br />
<br />
Defakto se jen přes páku zablokují zuby variátoru..

smazany43994
smazany43994 napsal 17.08.07 v 15:21

Diky ja uz jsem přemyšlel ze si vykucham svičku a z toho udela ten zastavovač ale zkusim to jak ste mi poradily. A X-BASS nemohlby si ten připravek vyfotit a dat sem abych se inspiroval dik

napsal 16.08.07 v 17:50

Já oddělám kryt ventilátor, pak povolím vrtulku chlazení a podržím si tam matku na hřídelce. Povolení varce je již hračka. Výměna válečků tak cca 45 min. i s lelkováním Mám tam namontované tři 5.6 a tři 6.5 gramové válečky. Jde to lépe do otáček a mám pocit, že se Agilka rychleji rozjíždí a do kopce lépe jede. Ale zas žádná divočina. Mám volnější i vodítka kde si myslím, že i ty mají za následek lepší funkci variátoru. Ty origoš se zdají nějaký těsný, zadrhávají ve spodní poloze.

napsal 16.08.07 v 08:08

jednou mi stačilo,když jsem měnil svíčku(je to horor),od té doby jsem si udělal &quot;přípravek&quot; ,který přišroubuji na obal variátoru a zablokuji ozubené kolo variátoru.Defakto je to jen jekl,který se opře o dva zuby variátoru a přes šroub na obalu tu tyčku opřu o zem.Funguje to i na povolování a dotahování,sice je to lagricové,ale když se to rozdělává třikrát za sebou,tak to ušetří hromadu času... a nervů.......

smazany43994
smazany43994 napsal 15.08.07 v 21:46

Tak sem si dneska chtel vyměnit valečky i sem si na to koupil univerzalni zastavovač pistu ale ha chyba tam on se tam nevejde co tam strkate vy nebo jak to delate vy

napsal 15.08.07 v 09:45

Jak vypadá Vaše testování válečků..?<br />
<br />
Nevíte kolik se dává na ventily vůle,někde jsem našel 0,08 mm?<br />
<br />
<br />
Neuvažuje někdo o .........<br />
http://scooter-tunin...;lngDepartmentID=907

napsal 03.08.07 v 21:15

Dával jsem to na sucho. Bojím se, aby se tam nenabalovala nečistota. Od těch válečků jsem si také více sliboval. Asi u dvojtaktu to má větší vliv.

napsal 03.08.07 v 21:07

Namazali jste válečky + vodítka něčím....?Nebo jste to dávali na sucho....?

napsal 03.08.07 v 21:03

před chvilkou jsem se vrátil z testovačky,dal jsem tam tři původní 6,5g + tři nové 6,2 = 6,35 g - motor je o chlup klidnější (neřve) a asi to tak na chvilku nechám.Změna z 6,2g na 6,35 se moc na jízdních vlastnostech nezměnila,trošku se zpomalil a maximálka na rovině se zas motá kolem 65-70 km/h.S těma válečkama si moc nepomůžem,když se dají lehčí,tak se ten skutr akorát drží pořád ve vysokých otáčkách a přínos nula nula prd.Jinak s těma vodítkama jsem si toho taky všimnul,že jsou trochu těsná,možná je zkusím trochu obrousit.No nic.....testujte.....a potom se o své dojmy taky podělte...

napsal 03.08.07 v 18:20

P.S. skútřík jinak maká a zatím plná spokojenost.

napsal 03.08.07 v 18:17

Ahoj všichni, dnes jsem dal válečky 5.6g, je to fakt moc lehké. Tak jsem dal tři 5.6 a tři 6.5 gramů a to je již lepší. Motor jde více do otáček a do kopců to lépe jede. Rozjezdy jsou také lepší. No chce to přeci jen delší čas na posouzení. Mám také nová vodítka která jsou volnější než ta původní. Ty origoš se mi zdají nějaký těsný. V jedné poloze se zdá, že se zadrhávají. Jo, maximálka se o moc nesnížila.

napsal 03.08.07 v 16:39

zdravim,dneska sem namontoval 5.7g.valecky,je znat ze motor pracuje ve vecich otackach,do kopce je to tak o5.km.h rychlejsi i akcelerace je lepsi,ale nic zavratneho to neni,jo a ty puvodni meli plosky hlavne jeden...tak at vam jezdi... <br />

napsal 03.08.07 v 07:18

určitě bych byl zvědavej,jak se to bude s těma 5,5g chovat......při nejhorším taky ještě můžeš dát dohromady nové se starýma..=..6g......každý může být spokojený s jinou gramáží...!!<br />

napsal 02.08.07 v 22:49

Ahoj , to jsem ale v šoku já si objednal válečky 5,5g. Asi to bude teda průser.

napsal 02.08.07 v 22:27

Zdravím,dnes jsem si konečně koupil nové válečky,protože na těch původních se začaly po 1300 km dělat plošky.Nejprve jsem chtěl zapůjčit testovací sadu,ale tuto službu už zrušili,tak jsem zkusil naslepo válečky RMS 16x13 6,2 g (originál tam mají být 6,5 g).Nevím proč ,ale vždy po rozebrání a vyčistění+odmaštění celého variátoru si to celé sedne teprve až po ujetí 10 – 20 Km.Hned po montáži jsem se zděsil,viz předešlá věta,protože jsem z toho po rovině vytáhnul max 50Km/h a v tu chvíli,jsem se začal proklínat,že jsem vyhodil 200 Kč,protože skutr se choval jak motorová pila a vůbec to nejelo,až po ujetí cca 10 Km se to rapidně začalo zlepšovat,ale stejnak se to nevrátilo na původní hodnoty.Do kopce jsem si pomohl tak asi o 5 Km/h ,ale na maximálce jsem šel zas o 5-10 Km/h dolů.Do prudkých kopců to defakto vůbec nepomohlo,ale do mírnějších-táhlejších to o 5 km/h pomohlo a což je hlavní,tak rychlost pomalinku stoupá.Schválně jsem jezdil jen ty pasáže,které dobře znám,ale jsem z toho rozpačitý,rozhodně nemá smysl tam dávat nižší hmotnost,jak 6,2 g..!! – jen by to řvalo a nejelo.Je docela možné,že se to ještě trochu zlepší delším zajetím,ale pochybuji.Ještě mi zbývá jeden pokus,při kterém zkombinuji tři staré + tři nové = 6,5 + 6,2 = průměr 6,35 g.Nikdy jsem si nemyslel,že 0,3 g dokáže tolik změnit a to jsem chtěl původně dávat 5,5g……. Snad se k tomu o víkendu dostanu….ale jelikož dávám prioritu na maximálku,tak si nejspíš budu muset koupit novou sadu s těma 6,5 g…………..

napsal 31.07.07 v 10:57

Ahoj všichni, nemohu si neodpustit upozornit na tento článek. Tato adresa: http://www.motorkar...004174&amp;aks=7 <br />
Tato cesta s padesátkou je prostě nejšílenější, nejbláznivější, prostě samé nej. Myslím, že se najde jen málo lidí, kteří by nechtěli zažít dobrodružství na takovéto kubatůře. Mě osobně ta popisovaná cesta dostala. Zážitek k nezaplacení. Proto přeji pěkné přečteníčko.

napsal 25.07.07 v 22:23

Ahoj,dá se u agilky seřizovat zadní pružení?Zapoměl sem se zeptat na garančce.Ahoj.

napsal 19.07.07 v 21:49

Jo ještě mi řekli že ten odblok není legál,tak ani muk...

napsal 19.07.07 v 21:44

Ahoj agilkove,koukam že to tady nějak uslo,no sou ty prazdniny.Dneska sem ji přitách z 1 garančky.Zaplatil jsem zaní i s odblokováním 1200kč.Dělali ji mi u ProBiker v žatci,tam sem ji i koupil.Mechanik mi vytknul,když jsem mu řekl že ji startuju většinou pákou,abych to nedělal,nebo sprasim to ozubení,je to jenom nouzoví kdyby se podělala baterie.Jinak se mu líbil muj sportovní štítek kterej sem si udělal.Nějaký zákazník ho vyděl a chce ho objednat u prodejce,prej sem mu to pěkně zavařil.Jinak jede těch 60 z kopce 70.Dali mi tam polosintetyckej olej.Prej do 5000km zajíždět.Motor se bude utahovat.Ten olej co tam byl,to prej byl jen nějakej zajížděcí humus.Ahoj.

napsal 18.07.07 v 23:31

Ahoj všichni, v neděli jsem Agilku protáhl po Krkonoších asi cca 120 km.Makala skvěle, sice bylo pár krušných kopečků, ale slušně vše zvládla. Nejlepší byl super sjezd z Malé Úpy. To byla odměna za námahu zdolat tento kopec. Ani jsem nevěděl kolik zábavy se skútrem tohoto obsahu může zažít. Zjišťuji, že se neustále vzdaluji od mého bydliště. Jsem zvědav, kam až jednou dojedu. Cestu nikdy zvlášť neplánuji, prostě jen na křižovatkách odbočím kam mě to napadne. Mám známé na Moravě, ale to se mi zdá přeci jen daleko.Člověk ale nikdy neví co se může stát. Jeden poznatek již mám. Rozhodně po záruce nechám vyměnit válec na větší obsah, ne k vůli rychlosti, ale aby do kopců lépe Agilka táhla. Ta maximálka mi bohatě stačí. Ostatně když bych chtěl rychlejší jízdu tak bych si pořídil něco silnějšího. Na to mám auto. Já se potřebuji kochat. Toto píši při popíjení vínka tak to berte s rezervou, zatím se mějte a užívejte si jak se dá než bude zas zima.

smazany43994
smazany43994 napsal 08.07.07 v 22:29

Sory X bass že sem ti neodpovídal ale na ten variator bych chtěl ríc ze si myslím ze mě do nej vnutili protože nejak razantní změna to nebyla. Přred tim než sem ho tam nechal dat tak jak jezdím do prace tak tam mam pěknou rovinku tak jsem schvalne meril v jake vzdalenosti po rozjezdu dosáhnu 55 a po vyměně varce se to relativně rychleji rozjíždí a o nějakých 10m driv tam mam tech 55 ale jinak 70 je makxmum co sem z toho dostal tak si myslím ze valeček do varca pokud bych si ho menil sam by byla levnějši varianta ale na to sem nemel odvahu. A ted premyšlim že vy tu píšete že při odbloku se měni i tryska tak tu mi neměnily

napsal 08.07.07 v 19:54

Ty válečky jsem měřil kvalitní posuvkou a mají tuto hodnotu 16x13mm.

napsal 08.07.07 v 18:31

tak jsem to byl projet.....nejprve jsem se zděsil,protože to bylo mnohem horší,jak před čištěním,ale po 10-20 Km si to sedlo a chovalo se to jako před tím,s tím rozdílem,že rychlost do kopců narostla o 5 Km/h.Na jedné nahrávce jsem viděl,jak si borec připravuje grafitovou vazelínu,ale druhej borec mi říká,že ty válečky se nemají mazat,protože se budou lepit,já jsem válečky namazal mazivem podobným WD a vodítka jsem lehce namazal grafitovou vazelínou.Až jsem to měl v kupě,tak mě napadlo,jelikož budu muset koupit nové válečky,tak proč nezkusit na zkoušku odvrtat trochu středu z těch starých a zkusit je?! <br />
Válečky jsem si pro jistotu změřil,bohužel plastovou posuvkou a průměr jsem naměřil 15,5 a výška 12,6……..na netu jsou<br />
<br />
16x13 - 3,0g 3,25g 3,5g 3,75 4,0g 4,25g 4,5g 4,75g 5,0g 5,25g 5,5g 5,75g 6,0g 6,25g 6,5g 6,75g 7,0g 7,25g 7,5g 7,75g 8,0g 8,25g 8,5g 8,75g 9,0g 9,25g 9,5g 9,75g 10,0g 10,5g<br />
<br />
S tou hmotností bych chtěl taky laborovat,budu si muset pučit testovací sadu válečků a zkoušt jednu hmotnost za druhou a najít optimální nastavení……..těch 6,5 g je asi moc..kamoš mi radil ,ať zkusím 5,0 g…….bůh ví……úplně nejlepší by bylo mít otáčkoměr a znát průběh výkonu motoru a naladit to na konkrétní otáčky při kterých je maximální výkon motoru….<br />
<br />
<br />
<br />
Jak vybrat správné válečky<br />
Hmotnost válečků je při ladění skútrů naprosto klíčová veličina. Pokud zvolíme přiliš lehké válečky, motor se dostane do vysokých otáček, ale nebude zabírat, protože síla vyvinutá tlačením odstředivé síly válečků na řemenici nemůže překonat sílu vyvinutou kontrastní pružinou na řemenici zadní. Naopak, pokud zvolíme příliš těžké, převod se bude měnit předčasně, motor se nedostane do otáček a tím ztratíme také nemalé procento výkonu. K úplnému pochopení je nutné znát princip funkce variátoru. <br />
Bohužel těžko Vám někdo řekne úplně přesnou hmotnost, kterou musíte zvolit například při výměně výfuku za laděný. Při této úpravě je nutné hmotnost snížit, u většiny skútrů se pohybuje kolem 5gr, ale to je pouze orientační údaj! Zde přichází na řadu jediná možná metoda - pokus, omyl. Ačkoliv je to smutné, i my v servise musíme prostě někdy vyzkoušet třeba 5 hmotností válečků, abychom se dobrali ke kýženému výsledku. Někdy totiž může rozhodovat rozdíl 0,1 gramů a takové dolaďování potřebuje notnou dávku trpělivosti. <br />
Pokud ladíte svůj skútr sami, mnohdy není jiná možnost než koupit více sad válečků a ty se špatnou hmotností vám pak zůstanou doma a koupili jste je v podstatě zbytečně. My ve Scootlandu šetříme peníze našich zákazníků, proto Vám prodáme jen jedny válečky s vyměnitelnými vnitřky. Pokud hmotnost nebude sedět, necháte si pouzdra těchto válečků a vnitřky Vám ZDARMA vyměníme za jiné, které budou pasovat lépe. To je velká výhoda především pro ty, kteří chtějí ladění hmotnosti dělat sami. Doufáme, že tento krok povede k vaší spokojenosti a také nemalé finanční úspoře. Tuto službu uplatňujeme pouze při osobním odběru. <br />
A jak poznáte jestli jsou vaše válečky příliš lehké, či těžké?<br />
lehké válečky - výborný rozjezd, motor má ale příliš vysoké otáčky, převod se mění velmi pomalu. Výsledkem je malá maximální rychlost při velmi vysokých otáčkách.<br />
těžké válečky- velmi vlažný rozjezd, motor dlouho netáhne a má nízké otáčky, po překročení určité hranice se dostane do otáček a pak už jede relativně dobře. <br />
<br />

napsal 08.07.07 v 17:52

Ahoj X-BASS, na adrese http://www.vltava20...;lngDepartmentID=482 <br />
píší o nějaké vazelině. Já to měl rozdělané přesně jako ty a také u dvou válečků byla vytlačena ploška. Tu jsem lehce zabrousil.Vodítka jen tak trošku namázl volejíčkem.Docela to bylo znát při rozjezdech.Zlepšení rozjezdů bylo znatelné. Ale zas po několika stovkách km se funkce varce zhoršila. Na 100% to dělají ty válečky. Asi dost měkká hmot, kde se vymáčkne ploška a válečky se špatně odvalují. Také je budu měnit, ale mám dilema. Zda mám koupit váhově stejé tj. 6.5 g , nebo o něco lehčí pro lepší vytáčení do otáček. Možná 5.5g těžké válečky . Když se to přežene, sice motor půjde do otáček, ale řemenice nebude dostatečně přitlačovat řemen. Neporadí někdo?

napsal 08.07.07 v 14:45

Jelikož mám najeto 1300 Km,tak jsem dnes rozdělal variátor,abych zkontroloval řemen + válečky.Z řemenu,po 800 Km defakto nic neubylo…..pořád tloušťka 17 mm.Ale zato zva válečky ze šesti měly už plošky,které jsem trochu obrousil ,do doby než si seženu jiné.Celý variátor jsem odmastil a vyčistil.Jen se zeptám…..mají se ty válečky + vodítka něčím namazat,nebo to chodí na sucho…….jedem mi tvrdí že ano a druhý že ne…?!<br />
<br />
<br />
Na http://www.kymco.estranky.cz/ jsem dal kvalitní fotky rozdělaného variátoru,je tam 22 fotek…..tak se koukněte<br />

colin2
colin2 napsal 05.07.07 v 16:08

TREBA KUPIT NIECO VACSIE

napsal 04.07.07 v 19:00

ještě jsem zapoměl.....nakonec jsem tam dal tu iridiovou svíčku CR7HIX + naposled jsem tam natankoval u OMV Super 100....ihned po natankování...to mělo úplně jiný zvuk a rakci na plyn......,ale to je stejnak prd platné když na te nereaguje variátor,ale možná už taky slyším trávu růst....... <br />
<br />
a ještě jedna otázka pročlena Suchosp:jestli ten variátor udělal něco s těma kopcama.....pokud jezdíš stejnou trasu o kolik se zvýšila maximálka do kopce?

napsal 04.07.07 v 18:53

mám najeto 1300 km ,po odbloku (při 500 Km)to jelo po rovivě 75 a dnes (při 1300 Km) to jede 65-70 zpomaluje ,doufám že si udělám o svátkách čas a kouknu zase do toho variátoru,změřím šířku řemene + kouknu na ty válečky,na ty mám hlavní podezření.. [] ...nejlepší je na tomto skutru ta spotřeba...2L/100Km....jen by mě zajímalo,za kolik jezdí ty natuněné dvoutakty,které jsem viděl na scooter strazu,když obyčejnej jen odblokovanej 2T známému žere 2,8 L/100Km.......taky zvažuji ten 70 ccm kit......sice to stojí 3800,-...ale jen tohle tomu skutru skutečně pomůže....

napsal 04.07.07 v 14:31

Ahoj všichni, já bych tu Agilku zas tak nezatracoval. Je rozdíl dát za skutra 30 nebo 60 tisíc, to pak musí být někde znát. Ten kdo si myslel opak se zmýlil. Myslím, že za tuto cenu jde hlavně o to, aby motor fachčil bez závad. Kymco prodává po celé Evropě a již není žádný začátečník. Kdo chce skutra rychlejšího a s větší výbavou musí trošku přitlačit. Mě osobně rychlost stačí, ale ty kopečky to je horší. Časem si chci nechat namontovat větší válec, asi 70ccm. Pak doufám, že i ty kopečky budou veselejší. Ostatně na delší cestu mám pohodlné auto. Nechci nikomu nic vnucovat, ale je to prostě můj názor.

colin2
colin2 napsal 04.07.07 v 08:24

VSETKO TO JE NAHOVNO

smazany43994
smazany43994 napsal 03.07.07 v 22:18

No před odblokem to jelo 48 jestli te to potesi

napsal 03.07.07 v 14:52

TAK UŽ TO CHÁPU.....proč na té servisce je vyražena Agility 45 Km/h .......protože to ukazuje na tachometru 55 Km/h ,ale stejnak to ve finále jede 45.....

smazany43994
smazany43994 napsal 02.07.07 v 21:20

Ahojte panove dnes sem si pujcil naviga a ta ma takovou hezkou vychytavku ze dokaze merit rychlost a pri 60 na tachometru mi to ukazovalo 51 a pak se mi to odlepilo tak sem to strcil do kapsy a rozjel se co to dalo a to bylo tech 70 a ukazovalo mi to maximalku 59,9. Tak tim to vam chci rict ze to meři proste na hovno

napsal 28.06.07 v 20:00

Ahoj Petře a X-bass.Taky dík za pěkný čtení o agilce.Ještě nemám po garančce,málo s ní jezdím,střídam to s babetkou,kolem a pažoutem.K tý agilce,myslete na to že je to padesátka,dost váží a má jen 3,5 koníka,když na ní sedne 80kg,tak od toho nemužeme čekat nějaký z ázraky.Jak se říká to otřepaný-obsah ničím..Až to budu mít odblokovaný a bude to jezdit po rovině s větrem v zádech65 tak budu spokojenejAhoj..

napsal 26.06.07 v 18:59

Ahoj X-bass, dík za docela slušný článek k Agilce. Ty kopečky jsou opravdu pomalé, ale po rovince mě osobně těch cca 70km/h docela stačí. Jen to vymyslet aby to lépe táhlo v těch kopečkách. Stále mám pocit zda by nestačilo dát lehčí válečky. Standartně tam jsou 6.5 gramů. Několikrát jsem zastavil v prudkém kopci a bez problémů se skutr rozjíždí, ale při určité rychlosti začnou padat otáčky a již se nerozjede. Stačí malé zmírnění kopečku a motor se začíná rozjíždět. Proto si právě myslím, zda by nepomohlo vyměnit válečky za něco lehčí, aby se motor udržel lépe v otáčkách. Ale to chce asi nějakou radu od někoho od fochu. Je tu někdo? Já bych si v tomto případě dal poradit a myslím, že nebudu sám. Zatím všichni ahoj

napsal 25.06.07 v 23:09

Zdravím všechny majitele Agilitky 50,<br />
<br />
Ze začátku bych se zmínil o 3.moravském srazu skutrů,kterého jsem se zúčastnil.Jen pro upřesnění,mám najeto 1100 Km a odblokováno.Průjezd Brnem jsem zvládnul celkem „hravě“,ale jak přišel výjezd z Brna na Vyškov,tak jsem se začal ze středních pozic přesouvat postupně až na tu poslední.Za Brnem se jelo od 65 - 75 což jsem na rovině udržel,ale jak přišel sebemenší kopec ,tak s ním přišla moje smrt v podobě 40-50 Km do kopce a v tu chvíli mi mě začaly tlačit Burgmeny 400 až 650,které jely jako úplně poslední.Kdyby tam nebyl kluk s Keeway a neměl za sebou naloženou spolujezdkyni,tak jsem byl vyhlášen za nejpomalejší skutr.Nejlepší bylo,když vyhlásili první závodní disciplínu a to „závod sériových 50 – bez úprav“,což mě celkem udivilo kolik se tam najednou objevilo závodníků a když jsem si připomněl,že za mnou jelo už jen doprovodné vozidlo,tak pokud by tam byli přítomní policajti,tak by uráželi jednu značku za druhou.Co budu vykládat,nejvíc tam kralovaly 2T motorky,ze kterých sví majitelé mnohdy vyrazily i duši a spíš něž skutr,to připomínalo 2T nabušená monstra.Někteří řezníci v rámci,o co největší sníženi hmotnosti odmontovali i stojan a i pření reflektor.Toť pár rad,jak si příště neuříznout pořádnou ostudu a se sériovým skutrem se jen koukat z povzdálí.<br />
<br />
Předem varuji nepatřím mezi velké znalce skútrů a ten svůj první vlastním pouze dva měsíce.Můj verdikt je,že koupí Agilitky s 4T motorem,jsem udělal chybu.Tento motor je doslova lenoch a jakýkoliv tuning je finančně náročný.Nespočetná výhoda tohoto motoru je spotřeba 2,0 – 2,3 L/100 + tichost + emise + tankování nat95,což v dnešní době vydím jako velká pozitiva.<br />
<br />
Pro ty,kteří ještě nemají odblokováno,tak předem varuji,mě táto legrace stála 2000,- a spočívala ve výměně válečkové osy ve variátoru.Samotná osička stojí kolem 500 – 600 Kč a nahrazuje se z důvodu,že na té z výroby je nálitek,který zamezí otevření variátoru.Nejprve jsem uvažoval nad tím,zda by se nedal ten nálitek na soustruhu utočit,ale nevím,jestli by soustruh dokázal ten nadbytečný materiál odstranit se stejnou povrchovou úpravou,jako ten zbytek osičky,který je hladký.Nejlepší bude si tu osičku objednat a je klid + trysku do karburátoru a člověk ušetří majlant za tuto servisní činnost.Já jsem si to nechal odstranit autorizovaným servisem za nekřesťanské peníze,sice mi bylo řečeno,že i když mi to odblokují,tak že nepřijdu o záruku,ale když se podíváte do servisní knížky na záruční podmínky,tak tam je celá stránka,na co se záruka nevztahuje,ale nikde není už zmínka na co se vlastně dvouletá záruka vztahuje……..<br />
<br />
Viz odkaz na součástky variátoru.<br />
http://www.kymco-ers...1_1579_514_520<br />
<br />
<br />
Další možností tuningu je Variátor Multivar 50cc 4takt.Cena je 1840,- a dle obrázku je i ta osička,která se kupuje za ty těžké háky.Myslím si,že s tímto variátorem si moc nepomůžeme,možná se něco málo pocítí při rozjedu a maximálka (pokud je ten variátor větší na průměru),ale o moc asi ne,protože by zavazel pastorku elektrickému startéru.<br />
<br />
Viz odkaz<br />
http://www.scootland...mp;amp;cat=471<br />
<br />
Taky se dá dokoupit Řemen Malossi X-special – za 750,- kč ,který se nemá tolik po zahrátí roztahovat a tím zmenšovat maximálku<br />
Viz odkaz<br />
http://www.scootland...mp;amp;cat=471<br />
<br />
Po dlouhém logickém uvažování,jsem dospěl k tomu,že nový variátor + nové lehčí válečky + kevlarový řemen situaci do kopců razantně nezlepší a jediné rozumné řešení je KIT na motor.Bohužel na 4T motory má monopol jen Firma NARAKU,který dodává 72 cc kit (válec+píst),hlava se použije původní za cenu 3800,- a nebo ještě mají KIT 85 cc (válec+píst+hlava s většíma ventilama) za cenu 6300,-,bohužel jsou ty ceny hlavně toho posledního kytu přemrštěné,ale jinou alternativu na 4T motory jsem nikde nenašel.<br />
Viz odkaz:<br />
http://www.scooter-t...;highlight=kit<br />
<br />
Jelikož mám obavu,že si tou 72cc moc nepomůžeme,tak bych volil spíš tu 85cc,který je sice 2500,- dražší,ale dá se z toho vytřískat maximum.Na druhou stranu,co na to řekne ojnice + klika,tak to už ví jen bůh.Ale nejspíš bych volil alternativu KIT 85cc + kevlar řemen + nové válečky(doladit) + doladit karburátor = 7 200,- .Táto varianta se mi zdá nejschůdnější s použitím sériového variátoru,protože si myslím,že s novým variátorem se maximálka nezvedne,protože to neumožňuje rozměr řemenice,snad s použitím většího kola variátoru,ale tím by se odstranil el.startér,skutr by se už musel nakopávat pouze klikou,by se z maximálkou něco dalo dělat.<br />
<br />
Ještě tu dávám odkaz na tuning věci dle kategorie<br />
<br />
http://shop.racingpl...p;amp;level2=0<br />
<br />
tímto tu dávám prostor i ostatním,za veškeré rady,které navýší výkon skutru,budu velmi vděčný……..a taky doufám ,že těmito poznatky probudím toto spící forum……… <br />

napsal 16.06.07 v 20:25

Ahoj,Petře už mám jasno,dík.Jinak se u nás na podbořansku docela se scooterama množíme.Ahoj všichni.

napsal 15.06.07 v 23:47

Ahoj, pod startérem je řemenice které je ze dvou dílů. 1.díl je ozubené kolo, pak následuje řemen a za řemenem se nalézá 2. část řemenice. Válečky jsou z vnitřní strany 2. části řemenice, proto nejsou vidět. A ta pružina je u zadního kola u spojky. Koukni na tyto stránky: http://www.scootland.cz/jaknato/Tvariator/

napsal 15.06.07 v 20:24

Ahoj,čumnul jsem na ty pěkný fota varce,ta rozběhová spojka s těma válečkama a restrikcí je ta věc u zad.kola?Já mám s toho pořád v hlavě maglajs.Jak funguje ta věc vpředu pod starterem,tam válečky asi nejsou,je tam pružina?

napsal 15.06.07 v 08:06

Ahoj, ta část varce co má ozubení se nemění. Jen ten díl naproti ozubenému kolu. V tomto dílu jsou i ty válečky. To ozubení tam musí zůstat. Až to budu někdy rozdělávat tak to nafotím rozdělané.

smazany46723
smazany46723 napsal 14.06.07 v 23:51

mám najeto 835 Km a zdá se mi,že ten skutr ztrácí sílu při rozjezdu a i maximálku,proto jsem dnes rozdělal variátor.Opticky vše v pořádku,řemen má 17 mm,možná už jsou načnuté válečky.Fotky variátoru jsem dal do profilu.Nevíte,jak je to s elektrickým startérem,když se vymění variátor?Zuby jsou součástí toho variátoru a ten nový dle obrázku je nemá?

colin2
colin2 napsal 14.06.07 v 09:22

JA MAM PRESNE TEN ISTY PROBLEM KED JE STUDENA A NASTARTUJEM TAK MI TAM NIECO KLEPE ALE AJ ZA JAZDI KED JE PRIDAM TAK POCUJEM NIECO CO BY SOM NEMUSEL POCUT.

smazany43994
smazany43994 napsal 13.06.07 v 22:25

Ahoj všeci ja sem todneska zavez na garančku a nakonec mi tam budou menit varec ale nejak sem zapomel se zeptat kolik to bude koštovat vim jenom ze varec asi 1900 tak zitra se uvidi jestli me z toho netrefi

napsal 13.06.07 v 20:09

Ahoj Hylle,mě to dělá to samí,mám zatim najeto 380 km,když byla nová tak to nedělala.Na garančce se na to zeptám.

smazany43560
smazany43560 napsal 13.06.07 v 11:27

zdravim,mam najeto 850km.a kdyz je sdudenej motor tak znej vychazy divnej zvuk,zni to jak vyrachtany loziska,znamej ji ma taky priblizne stejne dlouho a dela mu to taky,jakmile se motor ohreje je zas tichej,nejvic je to slyset u ventilatoru a ve spod motoru,prodejce stim zadnou skusenost nema.nema nekdo nejakou skusenost?

napsal 12.06.07 v 21:44

<br />
nevíte jak se na Agilitce 50 nastaví správná bohatost směsi...?Případně jestli může někdo zkusit,kolik otáček šroubu je od dotažení?

napsal 04.06.07 v 09:34

V manuálu je první garančka předepsána při 500km +/- 100km. Rozhodně je od servisáků krajně neprofesionální tuto prohlídku prodlužovat, jelikož to má několik důvodů: 1. možnost uvolnění šroubů nebo některých dílů 2. nutnost případného doladění např. brzd, ventilů .... 3. a hlavně včasná výměna olejů kam se mohla dostat nečistota z výroby nebo při pozvolném zajíždění motoru. A jesli bude někdo v servisu tvrdit něco jiného je to první známka totálního amaterismu. Já osobně bych začal hledat jiný servis.

napsal 03.06.07 v 19:27

tiez by ma zaujmalo preco niekto ide na garancku po 500 km a niekto po 1000 km... kurna ty predajcovia si robia co chcu...

napsal 03.06.07 v 19:20

colin taketo tuningi z vyfukom mozes robit ked mas dvojtakt ale nie stvortakt... aby to islo rychlejsie asi nijako nedocielis .ja som sa zaujmal o ten variator tunningovy ktory by mal zvisit maximalku ale ked mi odpisali ze tak max o 5 km/h ju zdvihne tak som prestal rozmyslat...

Předchozí
1 2 3
Následující


TOPlist