renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility 50 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pavel-Šácha
Vloženo 22.8.2006
Aktualizováno 25.10.2012
Zobrazeno 8 808x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Kymco agility 50Motor 4-taktní 1 válecVýkon 2,4kW při 7500ot.Kroutící moment 3,2Nm při 7000ot.Celková délka 1870mmCelková šířka 690mmCelková výška 1130mmRozvor kol 1325mmPneumatiky 120/70-12, 130/70-12

Motorka koupena od Kymco Praha Braník - dobré

První dojmy - dobré vozítko, nezdržují vás zácpy ve městě, přizastavit a odběhnout do krámu nebo kanceláře můžete téměř kdekoli

Recenze

Zkušenosti: Zatím spokojenost, účinný přední světlomet, zvuk přerušovače blinkrů je slyšet dobře i při vyšší rychlosti. Startuje na první našplápnutí či pootočení startérem. Širší kola dobře drží při šikmém přejezdu kolejí. Snadná ovladatelnost, výšku 185cm složím na skútr hravě.
Zápis 5.9.2006Najeto 870km. Zprvu byla rychlost omezena variátorem na 50km/h max. Nyní po garanční prohlídce, po odstranění omezení z kopce max. 70km/h. Po rovině není problém 60-65. Spotřeba je stále nízká, stabilita je až překvapivě dobrá, nic se nikde nektourutí, zatáčky a nerovnosti zvládá bravurně. Startovat jde bez problémů i po delší době stání. Za deště je paráda, že nezmoknou boty ani nohy, jak to znám z normálních motorek. Na jízdu po městě je to ideální a hlavně úsporné vozidlo.
Prosinec 2006: začátkem listopadu najeto 2.500km bez poruchy a jiné mechanické závady - ani žárovka nepraskla. Spotřeba je stále nízká a lichotivý je i zájem kolem jdoucích, kteří tvrdí, jak je to krásně tichý motor - osobně mi to už tak nepřijde ale zvuk to má pěknej.

K dotazu, který na který nelze odpovědět e-mailem: Jak to je se spolehlivostí? Za 2500km který jsem najel do konce října se nic nestalo. Jen se provedla garanční prohlídka a jen jezdím a sem tam naleju benzin. Spotřeba pořád do 2,1l/100km. Všechno funguje, nikde nic nerachtá ani neskřípe. Startuje pomocí startéru i za studena.Páku jsem použil jen abych se to sní naučil - co kdyby někdy náhdou...zatím ale netřeba.Prostě nemá vadu.
2007 BřezenStart po zimě bez problémů - starter točil ochotně a bez únavy nebo známky nějaké slabosti. Koupil jsem štít a komfort je citelný, neproudí na vás současný chladný vzduch, štít je i přes ruce. Polemika i tom,že štít bude brzdit ve větru se zdá být mylná - vzduch pravidelněji obtéká přes vás, takže obavy tohoto směru jsou zbytečné. Překročil jsem hranici 2500km a stále vše funguje jak má.
24.4.2007 - najeto 3250km bez poruchy a motor se zdá jede líp a líp, spotřeba stále nízká, jede i líp za studena.

Další info: Spotřeba v záběhu 2,03l/100km - naměřeno
Jak jsem skútr vybíral
Po bedlivém vybírání byla volba Kymco Agility ta správná. Recenze přeložená z polského článku je skutečná, jen bych pro začátek vyvrátil tvrzení, že jde o stroj pro menší postavy. Sám měřím 185cm a nemám žádný problém s pohodlím. Spíše bych mohl tvrdit, že naopak malé postavy asi nedosáhnou (nebo jen špičkami) nohama na zem - malé postavy myslím tak 150-160cm. Po ujetí 1.200km jsem nezaznamenal žádný problém a celková spotřeba se pohybuje kolem 2,1l/100km. Skútr je na silnici a nerovnostech velmi stabilní a přiznám se, že mě to jen mile překvapilo. Rám se zkrátka nikde nekroutí. Prvních 500km nebyla jízda nikterak svižná, neb omezení variátoru dovolilo vykonat maximální rychlost do 50km/h. Po odblokování je nyní krásná cestovní rychlost po rovině 60-65km/h - maximum 70km/h uděláte asi jen z kopce ale už je to zbytečné, motor se má vyšší otáčky. Co se týká startování, za celou dobu jsem neměl jediný problém - vždy naskočí.

A jak jsem skútr vlastně vybral? V první řadě mě zajímala co nejnižší cena, po hlubší studii jsem zjistil, že to nebude to správné vodítko a nakonec jsem si radši 7tis přidal proti nejlevnějšímu novému skútru. Přečetl jsem si několik recenzí a zkušeností majitelů a došel se podívat na zamýšlené modely. Nechci nikterak škodit jiným značkám dováženým do ČR ale podívejte se na ně sami - dalo by se říci, že co kus to originál, případně kopie starších modelů značek s dlouholetou tradicí. Tím pojmem kopie však nečekejte, že by šlo o to samé - kromě vzhledu je celkové provedení o dost slabší - koukněte se na lícování plastů, na soustavu elektroinstalace, jmenovité napětí ( zvěrstva typu 7V nebo doporučených 9V ), na přední světlomet, který snad nemůže ani svítit na cestu - viděl jsem odrazovou plochu světlometu snad stříknutou stříbřenkou z OBI. Kymco Agility už na první pohled vypadá jinak a pokud skutečně na vlastní oči před tím vidíte nové skútry v ceně do 30tis, pak budete mít jistě stejný pocit. Závěrem bych vypíchnul asi to, co jsem viděl na první pohled - dvoupístková přední brzda (jiní mají jen jednoduchou ), halogenový světlomet s účinnou zrcadlovou odrazovou plochou, 4T motor s poměrně vysokým výkonem, nízkou spotřebou (nižší než u jiných) a normou emisí E2. Celkové dílenské zpracování je také na úrovní a tak se vám nestane, že na dvou kusech vidíte na stejných místech jiné šrouby, případně rezaté šrouby jako je tomu u Yuki.

Nenechte se ošálit sítí prodejen
Koukejte také na síť prodejen značky – dobrá je myšlenka, že čím blíže do servisu, tím lépe – to nabádá však koupit značku, která má v místě mého bydliště zastoupení. Tady vás chci na jedno upozornit – Kymco nemá sice tolik prodejců v CŘ jako uvádí na svých stránkách Kentoya nebo Yuki či Keeway, ale za to jsou to místa, kde můžete očekávat odbornou péči a servis pro svůj skútr. Zmíněné další značky prezentují spousty prodejců, však mnoho jich vybranou značku vůbec neprodává a v případě, že jde o prodejny typu cyklo či šící stroje atp., mám silné pochybnosti o provedení servisu, reklamace či garanční prohlídky v dané prodejně. Z mé zkušenosti a výčtu uvedených prodejců na stránkách Kentoya, Yuki, Keeway je jich v konečné fázi méně než má Kymco – jde podle mě o takový malý podvod na zákazníka – na oko to působí velmi pěkně, když si přečtete ten seznam prodejních míst.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
matej00
matej00 napsal 10.08.08 v 09:02

Čaute, myslím, že válčeky Vám nepomôžu tak, ako 80kový kit. Výmena šikovnému a precíznemu mechanikovi trvá cca 2,5 hodiny, bol som pri tom, pretože to bol bratranec a výsledok stojí za to. Ešte ho len zabehávam, jazdím s citom do 40 km/h, ale už teraz je cítiť, že je to úplne iné vozenie. Prirovnal by som to k takému fakt lepšiemu 2T. Rozbeh aj s dvoma úplne super, maximálku mám zatiaľ rovnakú, ako aj predtým - 60 km/h, ale už mám kúpený aj nový remeň 671x18x28 a 8 g válčeky kvôli silnejšiemu motoru a remeň kvôli maximálke. Bývam na sídlisku, ktoré je na kopci a fakt som to potreboval, pretože do kopca Agilitka nebola moc veľká hviezda. Predajca tieto tri diely namontoval svojej známej a potom jej skúter šiel až 80 km/h. Investícia do 3000 SK, čiže 100 € Všetkým odporúčam!!!

johnyD5
johnyD5 napsal 30.05.08 v 18:09

Chi přispět k tématu výměny válečků. Byl jsem se na to ptát v servisu a mechanik mi řekl, že je nesmysl dávat tam různý gramáže - všechny válečky se musí odvalovat stejně, tedy musí mít i stejnou váhu.
Nechal jsem si tam dát 5.7g (16x13) a jsem s tím naprosto spokojenej. Najeto s tím mám už 25 km.
Motor se líp vytáčí a daleko líp jezdí do kopců. Je tedy pravda, že maximálka po rovině mi spadla asi o 5 km/h (z 68 na 63 km/h), ale je to živjejší při nižších rychlostech a rychlejší do kopců.

Mishal
Mishal napsal 29.02.08 v 22:32

to že jsou měkký je normální, mam kentoyu a ptal jsem se na to a je to tak správný..

napsal 10.09.07 v 22:22

A ještě jeden dotaz,měnil už někdo olej v přeních šavlích,mám najeto 2000 km a nějak se mi ten útlum nelíbí,je to nějaké moc měkké,tak pokud zná někdo postup,tak to prosím napište a taky co se tam lije..?<br />

napsal 10.09.07 v 22:18

Ještě letos jsem uvažoval o 70-kitu,ale nechám to už na příští rok - březen*duben a zároveň bych před sezónou vyměnil motorový olej.Mě ho měnili při první garance (500Km) dali mi tam MOTUL SCOOTER EXPERT 4T 10W40.Mám najeto 2000 Km a olej je jak nový,tak si myslím,že ti to v těch 500Km zapomněli vyměnit.Při první garance jsem si taky donesl Castrol ActEvoScoot4T/1 a GPS/1.Nic nenamítal,ale upozornil mě na skutečnost,že původně tam má být 15W(což je i v manuálu) a jelikož se jedná o starší konstrukci motoru,lepší olej v tomto případě znamená hůř než líp.Prý mají doporučený a vyzkoušený ten motul.Tak nevím,ten castrol má mít v sobě nějaké částice,které mají zlepšit mazání při startu,jelikož mám přístup za nákupku k tomu castrolu,tak bych ho tam příští sezónu dal,ale mám strach,aby se to nepřidřelo.Letos jsem už dojezdil,vytáhnul ze scootu aku a každý měsíc budu pro jistotu kontrolovat napětí + nechám ji taky nabít (má se použít speciální nabíječka,která umí nabíjet gel-baterie,nejlevnější jsem viděl za 1500,- Kč).<br />
A ještě tu mám takový problém,při brzdění přední kotoučovou brzdou v malých rychlostech se ozve takový skřípavo-drhnoucí zvuk,třmen jsem rozebral,destičky přebrousil,dotykové plochy namazal grafitovou vazelínou,pomohlo to tak na 5 Km a zas se to vrátilo,dělá to pouze při pomalém dojíždění a slabém stisku páčky……tak pokud někdo ví čím to je,tak ať napíše…. <br />

Více komentářů



TOPlist