renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility 50 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mamiňas
Vloženo 22.3.2011
Aktualizováno 22.3.2011
Zobrazeno 1 324x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Skůtr, kterým byly zpříjemněny moje čtyřicátiny
válec Naraku 85 ccm,CDI Naraku R2, zapalovací cívka Racing 2, sport. vzduch. filtr

Recenze

Skůtr jsem dostala od manžela ke svým 40- tinám pro ženské potřeby přepravy v roce 2007.
Jinak máme s manželem další dvoukoláky - Suzuki DL 650 V-Strom 650 a skůtr Piaggio Beverly 200.

Rychlost při zajíždění max 40 km/h.

Po ujetí 500 km byla u prodejce na soustruhu odstraněna restrikce. Rychlost skůtru stoupla na nějakých 65 km/h tachometrových po rovině ( no nic moc ). V kopci celkem vopruz, rychlost udržována na 25 km/h.
Ani manželovi se to moc nezdálo a objednal ve Scootlandu v Brně výměnu válce Naraku 85 ccm - byli jsme asi první s pětaosmdesátkou, neb na našem skůtru je změřený výkon na zadním kole 4,1 koně - viz porovnání výkonu válce 72 a 85 ccm.

Pocit z ježdění se dost změnil k lepšímu. Rychlost 65 km sice zůstala na místě, ale rychlost se výrazně nemění ani v mírnějších kopcích. Prudké kopce 10 a více stupňů se nechají jet rychlostí 35 - 45 km/h dle stoupání. Průměrná rychlost skůtru vzrostla na 45 km/h což je dost slušný.

Co od počátku bylo na skůtru horší, tak to startování za studena a po delší odstávce. Dost dostala vždycky zabrat baterka. Po zahřátí nebo ještě týž den to už bylo dobrý, ale za dva dny zase ve stejných kolejích. poslední dobou už jsme pravidelně startovali skůtra přes startovací kabely z baterky auta, což hodně znepříjeňuje radost z ježdění.

Po těchto zkušenostech jsme se rozhodli pro další "tunění" skůtru a řešení problému se startováním. Bylo potřeba pro společné vyjížďky na skůtrech zvýšit i maximálku Agilitky.
Bylo tedy objednáno CDI Racing 2 pro posun rychlosti ke konci tachometru, zapalovací cívka Racing 2 pro zlepšení startování ( údajně posílá na svíčku napětí 31 000 v oproti standartní cívce se 16 000 v ), bavlněný vzduchový sportovní filtr s montáží přímo na karbec.
Včera na první jarní den vše došlo od - Skůtry Malšice - v pořádku. Manžel rozhodil scoota, dal novou cívku, CDI a filtr.
První startování a hle, motor hned naskočil jako znovuzrozený. Zvuk skůtru ve vyšších otáčkách trochu zhrubnul. Ctěla jsem to hned vyzkoušet, ale už byla tma, tak jsem to nechala na dnešek. Těším se jak malá holka na ( kluci na písek, holky, no už si ani nevzpomínám ). Vynaložené investice zřejmě dopadly na rodnou půdu.
Jak to projedu, podám další informace.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist