Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 65000 |
Silné stránky
Spolehlivost, offroad schopnosti
Slabé stránky
Výkon, brzdy
Moje úpravy |
Vyřazení konektoru mezi altíkem a reglerem, Tlačítko pro plnění karburace před startem |
---|
Motor
Převodovka | |
---|---|
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.7 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Dva profily horem, dva spodem ;-) |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Zatím jsem se v tom vrtat jen sám ;-) |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 370 |
Obecné
Moje závady | Tripmaster ztrácel paměť - oprava p.Král Větrovy Regler se odporoučel, koupen Elesys |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej Silkolene PRO 4 10W-40 + filtr Hiflo, svíčky Brisk, chladicí kapalina G12+, uvažuju o K&N filtru |
Sport
Použité pneumatiky | Conti Escape |
---|---|
Úpravy brzd. systému | Pancéřové hadice |