renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husaberg FE 450 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _zdenda_
Vloženo 29.1.2016
Aktualizováno 29.1.2016
Zobrazeno 1 127x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Deník motorky
Nalezeno 10 záznamů

  • Dovolená v Chorvatsku

    Minulý rok jsem si užil jako dovolenou rally na LC8 v Chorvatsku, letos jsme tam vyrazili na dva týdny do hor jen tak na lehkou turistiku. Našli jsme si penzion v Garjaku u jezera Peručko, motorky jsme vzali na vleku. Ně

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 28.05.2017
    Uskutečněno: 28.05.2017
  • Ztracený šroub předního brzdového třmenu

    Zrovna jsme se přesunovali směrem domů, vjel jsem ze silnice na rozorané pole. Už jsem bral za plyn abych to trošku rozjel a najednou kovový rachot od předního kola. Po zastavení jsem zjistil, že jsem vytrousil spodní š

    Typ: Oprava
    Vloženo: 17.10.2016
    Uskutečněno: 17.10.2016
    Tachometr: 64km
  • Přetěsnění víka motoru a nový ventilátor

    Posledních pár vyjížděk jsem vždy přijel s motorem a zadním tlumičem totálně poblitým olejem. V horní částí těsnění levého krytu motoru tekl oleje proudem, musel jsem vždy půl deci až deci dolít. K výměně je třeba povoli

    Typ: Oprava
    Vloženo: 01.10.2016
    Uskutečněno: 01.10.2016
    Tachometr: 60km
    Komentářů: 1x
  • Namontován tlumič řízení

    Na jaře jsem pořídil tlumič řízení z Číny, původně měl jít na LC8, ale nakonec zůstane nejspíš na stálo na Bergovi a pro LC8 koupím nový. Čínský tlumič vyjde na cca 90 EUR včetně dopravy, v porovnání s cenou originálníh

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.09.2016
    Uskutečněno: 20.09.2016
    Tachometr: 54km
    Komentářů: 1x
  • Překopání elektriky - konverze na ss napětí

    Od chvíle co jsem si berga pořídil bojuji s nedostatečným dobíjením baterky. Husaberg má na statoru tři vinutí - jednu k zapalování a dvě pro napájení světel a dobíjení baterky. Světla jsou napájena střídavým napětím

    Typ: Údržba
    Vloženo: 16.09.2016
    Uskutečněno: 16.09.2016
    Tachometr: 52km
  • Pravidelný servis

    Pravidelná údržba, tentokrát trochu větší servis: - nastavené ventilové vůle - dělal jsem to na bergovi poprvé, tak doufám, že jsem to moc nezvrzl. Ale když jsem to měřil tak jsem měl problém protáhnout i jen 0,05mm m

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.09.2016
    Uskutečněno: 15.09.2016
    Tachometr: 52km
  • Pravidelná údržba a drobný servis

    Najeto 37,4mh V rámci pravidelné údržby jsem provedl i drobný servis: - výměna oleje a olejového filtru - nový kluzák pod řetěz který kyvku - nový držák motoru - hliníkový chránič/zpevnění lanka plynu - kontrola a

    Typ: Údržba
    Vloženo: 16.08.2016
    Uskutečněno: 16.08.2016
    Tachometr: 37km
  • Nový podvozek

    Na lehkém enduru jsem úplně na začátku, vlastně na tom ani neumím správně stát, ale protože jsem rozměry a váhou mimo předpokládané tabulky výrobců motorek, bylo nutné udělat nový podvozek - a když píšu nový, tak fakt úp

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.04.2016
    Uskutečněno: 10.04.2016
    Tachometr: 4km
  • Trojtlačítko pro ovládání tripmasteru a změna obvodu ko

    Zrovna řeším tripmaster na icemana, tak tu udělám poznámku pro další co se někdy budou chtít třeba zkusit projet podle roadbooku a nebude se jim chtít pořizovat "dospělý" tripmaster ICO/RNS apod. Na KTM/Husaberg budík

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.02.2016
    Uskutečněno: 01.02.2016
    Tachometr: 257km
  • Základní servis po nákupu

    První servis po nákupu - nový olej, filtry, kontrola šroubů apod. - nový olejový filtr - nový olej do motoru - 1l náplně - nový vzduchový filtr - oprava palivové hadice, která se dotýkala svodu výfuku - montáž zad

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.01.2016
    Uskutečněno: 29.01.2016
    Tachometr: 256km


TOPlist