renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husaberg FE 450 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _zdenda_
Vloženo 29.1.2016
Aktualizováno 29.1.2016
Zobrazeno 1 126x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 20.09.2016, Uskutečněno: 20.09.2016, Stav tachometru: 54 km, Zhlédnuto: 36x


Na jaře jsem pořídil tlumič řízení z Číny, původně měl jít na LC8, ale nakonec zůstane nejspíš na stálo na Bergovi a pro LC8 koupím nový. Čínský tlumič vyjde na cca 90 EUR včetně dopravy, v porovnání s cenou originálního tlumiče firmy Scotts to za pokus stojí.

Montáž na berga byla provedena bez větších úprav. Pouze jsem mezi brýle a představce řidítek vrazil podložku, kterou jsem dostal od kamaráda a do které se tlumič zašrouboval.
Trn o který se opírá páka tlumiče je přivařen k rámu. Zvažoval jsem nějakou rozebíratelnou montáž, ale nakonec jsem to zavrhl a požádal taťku o přivaření.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
georgeCZ (1) napsal 21.09.2016 v 10:54

Ahoj, tohle mě zajímá jak to bude chodit, přemýšlím že bych to dal na tenerku.
Napiš prosím postřehy potom do komentů


Nejnovější záznamy v deníku
  • Dovolená v Chorvatsku

    Minulý rok jsem si užil jako dovolenou rally na LC8 v Chorvatsku, letos jsme tam vyrazili na dva týdny do hor jen tak na lehkou turistiku. Našli jsme si penzion v Garjaku u jezera Peručko, motorky jsme vzali na vleku. Ně

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 28.05.2017
    Uskutečněno: 28.05.2017
  • Ztracený šroub předního brzdového třmenu

    Zrovna jsme se přesunovali směrem domů, vjel jsem ze silnice na rozorané pole. Už jsem bral za plyn abych to trošku rozjel a najednou kovový rachot od předního kola. Po zastavení jsem zjistil, že jsem vytrousil spodní š

    Typ: Oprava
    Vloženo: 17.10.2016
    Uskutečněno: 17.10.2016
    Tachometr: 64km
  • Přetěsnění víka motoru a nový ventilátor

    Posledních pár vyjížděk jsem vždy přijel s motorem a zadním tlumičem totálně poblitým olejem. V horní částí těsnění levého krytu motoru tekl oleje proudem, musel jsem vždy půl deci až deci dolít. K výměně je třeba povoli

    Typ: Oprava
    Vloženo: 01.10.2016
    Uskutečněno: 01.10.2016
    Tachometr: 60km
    Komentářů: 1x


TOPlist