PROFIL MOTORKY

Husaberg FE 450 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _zdenda_
Vloženo 29.1.2016
Aktualizováno 29.1.2016
Zobrazeno 742x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 17.10.2016, Uskutečněno: 17.10.2016, Stav tachometru: 64 km, Zhlédnuto: 247x


Zrovna jsme se přesunovali směrem domů, vjel jsem ze silnice na rozorané pole. Už jsem bral za plyn abych to trošku rozjel a najednou kovový rachot od předního kola.
Po zastavení jsem zjistil, že jsem vytrousil spodní šroub co drží brzdový třmen. Trochu mě to překvapilo, protože šrouby na brzdách lepím. Asi jsem na to při posledním servisu zapoměl :-/

Celý třmen se otočil kolem horního, který ohnul. Hrana kotouče vybrousila drážku do kraje třmenu a poškodil destičky. Zároveň to odnesl kotouč, který se vyhnul do strany. Odšrouboval jsem brzdič úplně, přitáhnul ho stahovacím páskem k řidítkám a bez přední brzdy dojel domů po silnici.

Kotouč byl trochu sjetý a zasloužil by si za chvíli výměnu, ale teď to přišlo trošku neplánovaně. Za dva dny "musím" mít motorku v pořádku, protože se chci zúčastnit "enduroškoly". V Razzu jsem koupil nový kotouč Moto-Master Nitro a destičky MotoMaster 930-12. Přehodil jsem magnet ze starého kotouče, zalepil šrouby držící kotouč. Ze třmenu jsem pilníkem očistil otřepy co vydřel kotouč a vše složil.
Krátký test moto před barákem ukázal, že zase brzdím, tak to snad bude OK.

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Dovolená v Chorvatsku

    Minulý rok jsem si užil jako dovolenou rally na LC8 v Chorvatsku, letos jsme tam vyrazili na dva týdny do hor jen tak na lehkou turistiku. Našli jsme si penzion v Garjaku u jezera Peručko, motorky jsm

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 28.05.2017
    Uskutečněno: 28.05.2017
  • Přetěsnění víka motoru a nový ventilátor

    Posledních pár vyjížděk jsem vždy přijel s motorem a zadním tlumičem totálně poblitým olejem. V horní částí těsnění levého krytu motoru tekl oleje proudem, musel jsem vždy půl deci až deci dolít. K vý

    Typ: Oprava
    Vloženo: 01.10.2016
    Uskutečněno: 01.10.2016
    Tachometr: 60km
    Komentářů: 1
  • Namontován tlumič řízení

    Na jaře jsem pořídil tlumič řízení z Číny, původně měl jít na LC8, ale nakonec zůstane nejspíš na stálo na Bergovi a pro LC8 koupím nový. Čínský tlumič vyjde na cca 90 EUR včetně dopravy, v porovnání

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.09.2016
    Uskutečněno: 20.09.2016
    Tachometr: 54km
    Komentářů: 1


TOPlist