Je to klasika, se všemi klady i zápory z toho vyplívající.
První dojmy - Když jsem ji prvně viděl, hned jsem věděl že našetřené drobné s lehkým srdcem utratím. Byla totiž zhmotněním mých představ o motorce (a to opravdu není fráze). A tak se stalo že jsem ji v prvních lednových dnech 2011 zakoupil, aniž bych na ní kdy předtím seděl a počasí nedovolovalo se svézt ani při koupi.
Motorku bych doporučil pro - Nejsem žádný poraděnko, snad každému komu se líbí a je soudný.
Doplňky na motorce - Doplňky jsou : řidítka, jejich uchcení a závažíčka od Rizoma, padáky F.,víčko na olej s měřákem teploty oleje, držák na kufr Givi, ukazatel rychl. stupně Gipro, prožky na ráfky a také jsem nechal vyrobit u české firmy Creptus výfuky.
Recenze
Mé zkušenosti jsou, že za pět sezón (tj. cca 21000 km) co ji mám ,se nevyskytla ani jedna jediná byť malinkatá závada.
Motor? Co se pružnosti týče, předčí ho jen elektromotor. Výkon bych okomentoval jako reálně nevyužitelný na takové klasice. Brzdy a podvozek hodnotit nechci protože nemám zkušenost s jinými stroji ( pominu-li roční zkušenost s Jawou 250 když mi bylo 17 let.) ale za mě perfektní.
Zkrátka v hodnocení se naprostou většinou shodnu s ostatními majiteli tohoto stroje tady na fóru.
Tuhle motku jsem kdysi chtěl, nakonec jsme se nějak minuli. Gratuluji, je to krasavec
Jo prostě dokonalá leštěnka!
Mooooc pěknej kousek
moc pěkná klasika a ta modrá je pro mě uchvancancující dávám 10 b.
Krásná