renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vitik
Vloženo 29.9.2015
Aktualizováno 15.2.2021
Zobrazeno 3 879x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


132Nm radosti při rozjezdu. 320kg starostí, jestli dobrzdím, čistič hlavy nad jaký není.

Motorka koupena od FIRMA:Harley-Davidson Brno (Brno-Černá P - Jak se s návštěvami servisu a akcí H.O.G stávají z anonymních tváří známí, je to prostě zase o kus lepší, než při první návštěvě a koupi první motky.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson FXSB Softail Breakout: je ještě dražší...A tlustá zadní papuč nepodporuje zatáčení.
Ducati Diavel: Jede to až hrůzostrašně, brzdí fantasticky. Ale chci se dožít 42 let a manželku by nebavilo prát posraný slipy. Cenově je to tak nastejno. No a bublání vzducháče je prostě nejvíc.

První dojmy - Oproti sportsteru je to velký. Je to doslova obrovský (při přeměření metrem asi ne, ale působí to tak), není to v holobytě moc slyšet a nevibruje to, věci není kam dát. Gumy jsou Dunlop, takže budou snad sedět i na mokru, narozdíl od sporta na Michelinech. Perlička-Haryk slíbil posílení spolupráce s Michelinem. tak se můžem těšit na plnější škarpy a špitály po každé přeháňce.

Motorku bych doporučil pro - Kdo se chce svézt na H-D, ale nechce týrat na tvrdém sportsteru a necítí se na těžkou elektru, Dyna je jasná volba. Taky je to ale těžká svině. No není to stylovka jako softail, ale zase o kilo levnější, já ty love taky neseru. A mezi Dynama, kdo si chce ušetřit rány do rukou, kvůli úzkému přednímu kolu od Wide glidy, nebo street boba, chce víc stylu oproti Switchbacku, který je praktický ale jinak se mi nelíbí, může si vybrat Low ridera, nebo toto. Mě se víc líbilo todle.

Doplňky na motorce - Pracuje se na tom. Hned zprvu jsou udělané brašny, opěrka, stupačky, řadička, brzdový pedál, padák, timer cover. Další při prvním servisu přibudou. Mimo program digi měrka na olej, už kvůli přístupu a snadnější kontrole i teploty. Engine je srdce biku, tak žádný šetření. A navíc byla ve slevě. Teda v Grazu byla ve slevě. Ne že si pro ni poletíte do nejbližší prodejny a budete chtít slevu s odkazem na mě. Přes zimu jsen jen přidal kouřové sklíčka na blikače. Aktualizace po prvním servisu a zajetí jsou screamingové kabely ke svíčkám, SE vzducháč, V&H koncovky, rukojeti s lebkou, víko spojky, nahraný program do řídicí jednotky motoru a krytky svíček. Dál mám koupené gumové ochranné nálepky na nádrž, on ten matný lak moc nevydrží, aby se neošoupal...

Průměrná spotřeba - 4.62 l/100km

Recenze

Statické dojmy: je to velký jak barák. Nádrž má asi jako tank. Ve srovnání se sportíkem je, podle dojmu, tak o 20% větší do všech směrů.
Manipulace a nízké rychlosti: jde to, ale není to, co bych podstupoval rád a často. Když se rozhodne spadnout, jednotlivec s tím nic nenadělá. Stojánek je trošku moc vzadu a pod obřím deklem spojky. Špatně se hledá. Sedlo je křesílko pro doochodce...
Jízda: joóóó, tak to je jízda. Docela vysoká světlá výška, nedrhne stupačkou v každém vinglu, odpružení proti sportíku o dvě třídy lepší. Ale taky žádný enduro.Doplnění 07/16-áále drhne, a jak. Výfuky zespod orvané, stupačky jakbysmet,ale na gumě furt tak 1cm poserproužek. A i ten se nalevo nakonec podařilo smáznout...
Motorově je to ovšem tragedie. Ne absolutně, frčí, ale oproti "udělanýmu" sporsteru s filtrem, výfukama a vačkama je i 103inčová sériovka taková nijaká, sterilní, až sterilizovaná, a bezpohlavní. Sice jakž takž táhne, tedy v rozsahu pro záběh, ale žádný zvuk a minimum vibrací. Samozřejmě pro delší cesty je to +, ale na prdel to nikoho neposadí, ani k slzám nedojme /ale to zvládne už kupní cena/.
Jsme teprv v záběhu, žádná divočina, doufám ve zlepšení po záběhu a úpravách.
Doplnění 07/16- po úpravách to sice jede trošku líp, ale v 4500RPM to začne uvadat a točit přes 5 nemá cenu. Chci 92500033 SE bolt on 110 Cubic inch Street performance kit! Vačky, válce, ať to fičí.
Haptika a ergonomie: Čudlíky na řídítkách mají úplně jiný chod, buď přirozený vývoj, nebo se na sportsteru šetří. Tak nešetří, předělali to, podle servisu. Spojka přátelská, plyn bez vůlí a zpoždění. Nevystraší novice, nesere zkušenější. Budík na nádrži je krásný, ale proč? Podívat se na tacho nebo kontrolky za jízdy je komplikované, hraničící s nebezpečím. Jinam to nešlo? Třeba na zadní blaník...
Posaz ve stylu roztaženého deštníku. Prdel je v nebíčku(max. 650 v kuse a docela v pohodě), sedadlo dobrý.
Řadička je utopená pod širokou nádrží, brzdový pedál jakbysmet, použití obojího vyžaduje zalomení nohou v kolenou do naprosto nepřirozeného úhlu. Umístění navrhoval nějakej příznivec kamasutry, bondage a šukání v nepřirozených polohách pro sebe, protože pro normální lidi to rozhodně není. Dá se časem zvyknout a zadní brzda stejně hovno brzdí.
Serviceability&maintenance: Přístup k baterce je na kokot. U sportstera se vyškubne dekl a je vymalováno. Tady se napřed musí vyšroubovat šroubek utopený 5cm hluboko /takže 2 palce, když je to emerika/ ve škvíře mezi deklem na baterku a krytkou ABS. Krytka ABS se sice dá vyndat, ale drží tak jaksi fórově, že mám strach kdy ji ztratím, nebo něco ulomím při vracení na místo. Zase baterka se nemusí vyjímat tak gynekologickým způsobem, jako u sporta. Zátka na kontrolu motorového oleje je dotažená opravdu hrubou silou. Nevím proč. Je tam o-ring, takže to není třeba a napoprvé to komplikuje kontrolu oleje, pokud člověk není Železný Zekon nebo Chuck Norris. Stran přístupnosti a snadnosti montáže ostatních věcí, může se ctěný čtenář těšit na záznamy v deníku uvozených slovy "svoloč amerikanskaya", které se objeví až budu montovat doplňky.
Důležitou součástí hodnocení každého vozidla jsou možnosti sexu. Nikoli s vozidlem /no i když, kdo chcete,můžete. Ovšem se svým/, ale v něm či na něm. Tak to vás zklamu. V principu to asi možné nějak je, ale nezkoušeno. Ale kdyby to nějaká buchta vyzkoušet za každou cenu chtěla...Tak na tomhle asi raději po konzultaci s ortopedem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
widowmaker
widowmaker napsal 07.09.20 v 13:27 10b.

Krásnej stroj!!!

Dynu bych chtěl taky snad příští rok pořídit, jen se rozhoduju jestli FXDX, nebo FXDF

MaxPraha
MaxPraha napsal 23.11.16 v 00:35 10b.

zain1
zain1 napsal 21.04.16 v 09:32 10b.

super stroj! ...ladit se musí, to je jasné!

To-ma-s
To-ma-s napsal 17.03.16 v 10:46 10b.

parádní stroj

tapulda
tapulda napsal 08.01.16 v 11:34 10b.

Je to dobrej stroj a dá se na něm ujet v kuse bez problémů i 800 km.

Více komentářů



TOPlist