Vlastník | .MALI. | |
---|---|---|
Vloženo | 19.9.2015 | |
Aktualizováno | 19.9.2015 | |
Zobrazeno | 2 140x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
Vlastník | .MALI. | |
---|---|---|
Vloženo | 19.9.2015 | |
Aktualizováno | 19.9.2015 | |
Zobrazeno | 2 140x |
Já dávám 10b. za odvahu
Na chuť veteránům sem přišel teprv nedávno, ale za to sem vždy sehnal v původním a krásným stavu. Držim pěsti v průběhu renovace, tady na tý to bude kurva potřeba :)
Klobouk dolů :)
Víš jak - půlbubnů je v inzerci čím dál míň a když, tak za trochu jiný ceny, který se mi opravdu nechce dávat a hlavně to pořád jde nahoru (nějakej čas už to sleduju). Takhle mě to vyjde zhruba na polovinu toho co se pohybují v inzercích. Taky mi to ze začátku přišlo marný, ale teď už ne. Chce to jen hledat díly za rozumný ceny. Rám už mám, motor tam je, vidle snad půjdou použít, středy kol taky, zadní tlumiče taky, budík je origo černej, kastlíky nejsou problém sehnat, sedlo mám krásný původní z jiný kývačky, jedny čupr podsedlový plechy a zadní světlo mám už dokonce navíc. Pokud klapnou ty blatníky, tak jí budu mít co nevidět komplet. Zatim jí jen poskládám a spasuju. Prioritu má pérák a 485. Nespěchám na to a až jí za pár let ztrenovuju, tak ty ceny budou zase jinde a budu vědět, že jsem udělal dobře, když jsem do toho šel. Kdo mě zná, tak ví, že to dotáhnu. Jen si nesmim pořád kupovat další motorky, protože pak nevim na čem dělat dřív:)
No chlape, tě obdivuju, za tohle bych dal peníze jedině pokud by to mělo doklady. Jak sám píšeš, většina je KO a je i měněnej a zmršenej rám ? Takže spíš tě nechápu, ale držím ti palec abys z toho nakonec něco poskládal Každej holt máme jiný měřítka.
V jednání mám jenom blatníky a tuhle dám dohromady. Je možný, že tam bylo za ty léta něco vyměněný, ale jinak je to určitě půlbuben. Ale pokud myslíš ty podsedlový plechy, tak tam jsou díry na uchycení u stupaček, takže půlbuben. Jedny moc pěkný v původní barvě jsem ještě sehnal, takže budou určo jedny navíc.
Ty brďo krása. Pokud máš ještě jednu v jednání tak bych tohle snad jen pasivoval a nechal tak :D. Jinak mám dojem že to byla dle podsedláků původně 353!
Gratulace.
Je jasný, že to není až taková rarita jako třeba moje ČZ 250/485 (půlbubnů tu potkáš určitě víc), nicméně z kývaček asi to nejzajímavější a prostě jsem jí chtěl! Renda sbírá japonce (krásný stroje), já zase Jawky. Sice jsem to chtěl ze začátku vzdát, ale ve finále když si to spočítám, tak mě to vyjde levněji než jí koupit kompletní v předrenovačnim stavu. Za tu cenu bych sehnal novější model kývačky bez TP. Takhle mi to dá jen nějakou práci se sháněnim dílů, ale jde to celkem dobře až se sám divim. A taky je to fajn pocit, když si to člověk sám postaví
Zdarec,tak to gratuluji,já bych jí bral hnedka,přeci jen půlbubnů už tolik není a nebude.Těch blatníků je sakra škoda ,no,ale píšeš,že máš jiný v jednání,tak držím palce at ti to vyjde.Tak at se ti daří,na půlbubnu
CECE V TOMHLE STAVU BYCH SI PORIZOVAL NECO CO MA ALESPON NEJAKO HISTORICKOU HODNOTU (SKODA CASU A USILI TO DAVAT DO ALESPON NEJAKYHO STAVU)...NECHAPU CO VSICHNI NA TECH JAWACH MATE ...TUCTOVEJ NEZAJIMAVEJ MOTOCYKL KTEREJ SE VYRABEL V NEUVERITELNE OBROVSKEJCH SERIICH PO MNOHO DESETILETI TEMER BEZE ZMENY ...
Jenže 1960 není půlbuben! Půlbuben má hodně jiných dílů a nebylo jich vyrobených tolik. A kromě toho mám další dvě kyvky 1958 a 1961. Ale dík za nabídku:)
Mam lepší a je volná 250/353/1960