PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník imatio
Vloženo 5.7.2015
Aktualizováno 5.7.2015
Zobrazeno 1 245x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Cestovní enduro, které oprávněně vyhrálo několik mezinárodních testů odborných časopisů a prodává se mnoho let, byť už dneska v inovované verzi.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany) - Kvalitní, prověřené motorky v top stavu, kvalitní služby, od nich už 2. motorka, vždycky super.

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - První dojem byl skutečně to, že všechno padlo do ruky jak prdel na hrnec, jak se říká. A protože jsem přešel z malé 125 Varadera, tak samozřejmě pocit velkého výkonu, A ten vydržel do té doby, než jsme vyrazili ve dvou s plnou polní přes Alpy. Ne, že by to nezvládl, ale občas by se nějaký koník navíc hodil.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodovou jízdu okolo komína, ale hlavně pro cestovatele, i do lehčího terénu. Klidně s plnou výbavou, ale spíš pro samotáře, tedy bez "baťůžku". To už má V-stromek co dělat. :-)

Doplňky na motorce - Padací rámy SW Motech, hlavní stojan, el. zásuvka, vyšší tur. plexi Kappa, zvýšení řidítek, kufry Givi, chrániče rukou SW motech, kryt pod motor, vyhřívané rukojeti.

Recenze

Vybral jsem si ho proto, že jsem chtěl cestovní enduro střední třídy (skočit z dvácy na litra a výš jsem si netroufal a taky kvůli penízkům).
Byl dovezený po prvním majiteli, ale super stav a málo najeto. Jen pneu jsem musel přezout, tak jsem zvolil Mitas E-07 a nebyla to vůbec špatná volba.
Taky jsem ho postupně vypiplal spoustou doplňků, jako je hlavní stojan, vyšší plexi, zvýšení řidítek, sestava kufrů, el. zásuvka, padací rámy, prostě aby byl vybavený na dlouhé cesty.
Co se jízdy týká, jediné, co mě trochu zlobilo, byla velmi tvrdá reakce na změnu zatížení v nejnižších otáčkách, takže to vyžadovalo hodně spojčení, hlavně v těch nepříjemných situacích, jako prudké vracečky v Alpách. Ale dalo se to naučit.
Taky při rychlejším průjezdu prudkými zatáčkami nestíhal zadní podvozek, když jsme byli "v plné polení" - dva lidi + 3 plné kufry. Ačkoliv pneu by to ještě dávno udržely, stačilo se trochu zhoupnout (někdy ani to ne) a už drhnul hlavní stojan - to nebylo zrovna příjemný..
Jako možná poslední negativum bych uvedl dost krátké servisní intervaly (6000 km), což mi u cestovního endura přijde málo.
Ale aby to nevypadalo, že je to špatná motorka - PRÁVĚ NAOPAK!
V rámci své kategorie myslím opravdu nejlepší! Ujeli jsme za sezonu skoro 8 tis. km a bez jediného problému, se spotřebou cca 4,5l.
Ovladatelnost je skvělá, což jsem si ověřil hned na třech motoškolách, jak silničních, tak offroudové, nelekne se ani tréninku v lomu (samozřejmě kroska to není )
I moje drahá polovička byla moc spokojená, i po 3000 km tripu.
Takže - pro jednoho jezdce fakt dobrá, ovladatelná, pohodlná, celkem úsporná, dostatečně silná, a i ekonomicky přijatelná motka.
Jenže my jsme dva, žádná tintítka, jezdíme hlavně delší cesty, a potřebujeme už trochu relativního komfortu, takže tričko a kraťasy na 14 dní jsou pro nás málo. A tak s naší zátěží to chtělo přece jen vyšší výkon a manželka taky začala požadovat něco s ABS, což tenhle V-strom neměl.
Nemohlo to dopadnout líp - otevřela se cesta k mé vytoužené Yamaze XT1200Z Super Ténéré.
Chvíli jsem doufal, že nám V-stromek zůstane, když jsem si ho tak vypiplal, a budou na něm jezdit občas kluci, ale ekonomické hledisko zvítězilo, a tak, když se naskytl inzerát s Yamahou, zamáčkli jsme slzu, pohladili Stromka, a předali ho do (jistě stejně pečlivých) dalších rukou uzivatele Losta

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
findejs1310
findejs1310 napsal 05.07.15 v 21:31

Super stroj na cesty.
10bodů

Více komentářů



TOPlist