Dlouho jsem zvazoval co koupit. Chtel jsem pohodlny posed (rovna riditka). Jezdim hlavne trasu do prace a obcasne vylety po okoli. Chci si parkrat do roka vyjet i na nejaky trip s batuzkem, proto by se pohodlnejsi posed sikl. Casto vozim spolujezdce tak a
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 750: Nic moc nabidky v mem okoli
Honda XL 600V Transalp: Nabidka byla dobra ale mela uz sve roky
Suzuki SV 650: Moc krasna motorka ale chtel jsem ji v naked verzi a hezkou jsem nesehnal
Honda CB 600F Hornet: Vyssi cena
Honda CBR 600F: Proste se mi kawa zalibila nakonec vic :D
První dojmy - Pekna, rychla, funkcni, doladit par detailu a a bude to tip top :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro nekoho kdo chce "pohodlnejsiho" supersporta. Kdo chce strelu, ktera se da vytahnout i na nejaky vylet(po silnici) a nemusi u toho lezet.
Doplňky na motorce - Nádrž a podsedlovka ze ZX9R
Agresivni maska
Hozene do hezciho laku
Padaky
Recenze
Prvni dojmy: No sousedi mit radost nebudou :D. Rachot jako krava, ani ladak na moji byvale GS500 tak neramosil. Kdyz to clovek zene prekrasny zvuk, ale kdyz jedu v obci 50 tak motorka jak by brecela s touhou at pridam :D. necuka, nechcipa nic proste jen zvukovy projev vyfuku . Pritelkyne je z toho nestastna :D pac na nejakem vyletu ji asi po tom bude zvonit v usich, a neuslysime se v intercomu. Osobne s tim az takovy problem nemam ale s ohledem na ostatni asi casem na delsi vylet sezenu tlumici vlozku (samozrejmne vyndavaci) :D. Dalsi vec je pneumatika, je sjeta a vetsi nez v technicaku, Zkusim kontaktovat dielera jestli mi da potvrzeni na 180tku nebo proste obuju 170tku co tam ma byt, problemy s policajtama stk a pojistovnou nechci resit. A ted vzhled. No delo, fakt se mi zalibila, podsedlovka i nadrz z devitky (trosku vychytat mezeru od ramu k nadrzi), prekrasna barva a detaily. Predni masku a blatnik jsem svepomoci hodil do podobne barvy a stylu jak to udelal lakyrnik na nadrzi a zminene podsedlovce. Dokutim jeste chladic, prezuju a zacnu aktivne jezdit. Zatim na ni litam jen po blizkem okoli, nebyl zatim moc cas, a delal sem barvu a vychytavam tech par much, takze co se k jizdnim vlastnosnem aspon prozatim da rict - no pro mne pohodlny posed, od 7000ot slusne saze, dobre drzi na ceste, jen mi prijde ze sitic musim mit fakt dlouho zapnuty. Nastartuju a musim projet aspon dvemi vesnicemi nez ho shodim, a manipulace s nim je docela nestastna, ale to se jeste naucim a vychytam to. Dalsi na rade je na tom neutral z jednicky de v pohode, ale z dvojky to uz je fest o citu. Casem sem hodim az neco najezdim dalsi zkusenosti. Do budoucna planuju mozna cerny ram a chladic, a klin do barev motorky pod motor (vse prvni odzkousim jak bude vypadat v photoshopu). Zatim jsem fakt spokojeny a motorka mi vyhovuje a doufam ze spolu dlouho ve zdravi vydrzime
---
Tak pokracovani...
Dodelan lak na masce a prednim blatniku
Koupena zadni brzda s pancerovou hadici
Vymena zadnich brzdovych desek
Vymena lozisk zadniho kola
Prezuti z 180 na predepsanych 170 - nove pneu Dunlop Roadsmart
Vyroben drzak na bagly za sedadlo spolujezdce.
jeste si pohraju s chladicem a bovdenem sytice (at je to tip top :) ) a bude to.
Kazdopadne absolvovan uz prvni trip a mile prekvapila. Sice strasna ironie je spotreba viz nasledujici:
Jizda sam a jak dedousek ze usetrim - 5.65l/100km
Jizda sam a svizna jizda - 5.45l/100km
Jizda sam a obcas i fakt dobre saze - 5.3l/100km
Jizda na delsi trip ve dvou nalozeni s kupou veci - 4.5l/100km
Vubec mi to nedava smysl ale je to tak. Pravdepodobne to bude tim ze cesty prodluzuju a zahraty motor zpapa podstatne mene nez studeny.
V lete absolvovan mototrip a motorka mile prekvapila. Total bez problemu dovezla nas vsude kam sme chteli, jeli sme i po horach, a stezkach , hrozny teren a vsechno good. Ale musim uznat ze ji vic voni silnice. Zraneni... v 36stupnovych vedrech pritelkyne vycerpana , a z predklonu s tezkym baglem trochu bolava zada(takze ridic delal zaroven masera :D). U mne to odnesly koule z toho divneho sedla a novych zarezanych motorifli a trochu ruce pac po delsi ceste s rovnyma riditkama pri brzdeni de dost vaha na ne, vcetne vahy batuzku za mnou obcas. S prestavkama ale vsehcno ok. A nejlepsi... Jeseniky a ty serpetiny, klopeni ve dvou uplne perfektni. Pro nas takova klopici premiera ve dvou (na predchozim gsku sme si moc netroufali). Zatim tedy sama chvala :) a az dodelam detaily bude to uplne nejvic tip top.
Krásný barvy Jen bych jí ještě dopřál klín pod motor...koukni ke mě do profilu Jinak 10B
Pěkná přestavbička