Po 420km jsem kontrolně rozhodil motor a málem mě vezli. Ta svině německá se lízla nad výfukovým kanálem. Detailní kontrola ukázala prakticky nulové poškození válce (díky bohu, pořizovačka 309 euro), píst už to odnesl poněkud více, ale stále nic fatálního. Kroužek s tvrdochromovým povrchem na odpis.
Nemám ponětí, kdy k tomu došlo, kepl jel normálně, nikdy jsem nezaznamenal vadnutí, horší chod, nic. Nechápu. Kroužek vypadá, jak kdyby to sežralo nějaký bordel, páč nevěřím tomu, že odrolený hliník z pístu by do něj nadělal takovou paseku. Hlavně ten píst nejdřív něco muselo orvat, samo se to těžko udělalo.
Tak si dáme zas pár desítek km v klidu, aby si sedl nový kruh, pak bude následovat další kontrola.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po celých "úžasných" 840km je konec, finíto, kantáre, ende šlus. A japato? Japato protože se nám sešly dvě nectnosti. Šlendrián a lidská blbost. Tak popořadě.
Simson začal poslední dobou naprosto nepravidelně zdechat
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 25.09.2020 |
Uskutečněno:
| 05.09.2020 |
Tachometr:
| 840km |
-
V poslední době jsem za jízdy pozoroval různé podivnosti na palubním voltmetru. Při rozsvícení brzdového světla padalo napětí až o 1,5V, za ustálené jízdy občas skokově skákalo až o 0,8V a podobné zhovadilosti. Vzhledem
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 16.07.2020 |
Uskutečněno:
| 16.07.2020 |
-
Pro začátek mám zřejmě viníka občasného dušení při řazení, nebo přechodu zavřený/otevřený plyn. Na 90% je to jehla přívodu benzínu v karbci, která sice dobře zavírá, ale občas se sekne při otevírání a benzínu tam jde je
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 24.06.2020 |
Uskutečněno:
| 23.06.2020 |
Mohlo to chytnout nějakou hranku kanálu nebo karbon, spíš si myslím, že ten jednokroužkový píst není úplně vhodný na klasické ježdění kolem komína, kroužek více trpí a měl by se častěji měnit, ještě by to mohla dělat špatně vyúhlovaná ojnice, kdy táhla píst ke straně, bez nasazeného kroužku na pístu by to mělo jít překontrolovat
1 reakce
Těžko říct, zatím mě nenapadlo neprůstřelné vysvětlení. Kdyby to bylo ojnicí, spíš by to mělo tendenci se přidírat přes přefuky. A kanály měly krásně sražené hrany, vypadaly na předpisových +/-15°. Mám navrčeno přes 50 km, při nejbližší příležitosti to rozhodím a zhodnotím stav.