Pro začátek mám zřejmě viníka občasného dušení při řazení, nebo přechodu zavřený/otevřený plyn. Na 90% je to jehla přívodu benzínu v karbci, která sice dobře zavírá, ale občas se sekne při otevírání a benzínu tam jde jen slabý čůrek, takže když to člověk vezme pod krkem, klesne hladina a začnou výše zmíněné závady. Jinak není možné, aby se toto chování objevilo a zas zmizelo 3x během 50km. Tak.
Včera jsme se jali ve dvojici Simson/čínské 200ccm ATV prozkoumávat Dobříňskou pískovnu (pro ty co neznají, za Roudnicí nad Labem). V areálu se jezdilo cca 3/4 hodiny, je značně rozlehlý. Bohužel jsme vyrazili až navečer, takže nebyl čas na delší průzkum. Pár cestiček zmizelo, pár se jich objevilo, stav vody čím dál nižší, její teplota překvapivě nad očekáváním Vzduch měl cca 25°C, jezdí se na první dva kvalty, víc tam člověk neužije. Občas se člověk musí prohrabat pískem, vyjet nebo sjet kopeček...
Každopádně Simson obstál na výbornou, žádné známky vadnutí, přidírání. Stále mažu cca 1:40. To předloni skútr v podobném počasí už začínal mít problémy, padal volnoběh, nechtěl do otáček prostě jasný znaky přehřátí. Takže následoval rychlý úprk na silnici a chlazení. Takže tady velká spokojenost.
Ještě tedy zbývá nějak dořešit ten karburátor a mlácení předních vidlí (kluzáky mají vůli, jsou vyběhlé léty provozu) a bude to téměř stoprocentní stroj. S neochotou motoru roztáčet se z volnoběhu se asi budu muset smířit, už jsem vyzkoušel snad všechno. A nebo zvednu volnoběh na 2000ot/min, tam už to začíná být téměř dobré
Vlastník | Krovak | |
---|---|---|
Vloženo | 24.3.2018 | |
Aktualizováno | 25.4.2020 | |
Zobrazeno | 1 464x |