Počasí nám zatím moc nepřeje, takže svůj záběhový plán plním na slabých 30%, jelikož touto dobou jsem chtěl mít za sebou servisní prohlídku po 1000 km.
Dole najdete první obrazovo-zvukový záznam.
Nabité poznatky:
KLADNÉ:
- muší výkon mi stále stačí
- muší váha mě vyloženě baví
- v lehčím terénu to celý funguje obstojně, samozřejmě to není na žádnou palbu, ale je to sympatický
- i když je to stříkačka, občas si chlapácky lehce blafne z vejfuků
- obuté Korejský pneu Golden Tyre jsem upřímně neznal, ale dle referencí dálkových jezdců na KTM, se zdají kvalitní. Mě zatím drží na všech površích, ale jezdím ještě spíš opatrně, nerad bych někde v zatáčce uklouzl.
- včera jsem omylem při "couvání" spadl z cca 25 cm vysokýho schodu a stále jsem byl s mírnou rezervou motorem (krytem svodů) nad zemí - a to je fajn :)
ZÁPORNÉ:
- mám první defekt, samozřejmě zadní kolo, zdroj úniku zatím nenalezen
- při cca 4100 ot/min se rozezní železně chrastivý zvuk, který stále neumím identifikovat, ale doufám, že je to plechový kryt svodů. On je tedy pevně připevněn, nicméně jen třemi šrouby, takže volná délka by teoreticky onen zvuk produkovat mohla. Teda doufám, protože jestli to jde z motoru, tak máme velkej problém A možná je to zvuk Itálie (nebo Číny) :)
- když natankuju plnou, tak mi přes víčko prvních 100 km protýká benzin
Vlastník | Rajce2 | |
---|---|---|
Vloženo | 1.4.2019 | |
Aktualizováno | 3.10.2020 | |
Zobrazeno | 3 439x |