Yamaha XV 750 Virago (1990)

Vlastník babule
Vloženo 10.8.2013
Aktualizováno 25.2.2019

Vloženo: 30.06.2018, Uskutečněno: 04.06.2018, Zhlédnuto: 18x

Budíček, snídaně a sluníčko...pomalu přecházející ve vedro. Balíme a po 9té vyrážíme po dálnici směr Bratislava. Nejdřív mě Richard vyděsí, když mi na dálnici zmizí - uvolnilo se mu sklo v brýlích - a ačkoli jukám do zrcátka co půl minuty, ve 140km/h je to až až času, abych netušila, co se děje. Naštěstí přijíždí dřív, než jsem se vydala ho protisměrem hledat. Nechce se nám motat městem, takže okruhem dálnice s odbočkou na D1, kterou na Exit 8 opouštíme a po (63) pokračujeme směr Šamorín. Krátka zastávka v Kauflandu pro lepidlo, aby se brýlová historie neopakovala, při výjedu z parkoviště se dostanu za úhel náklonu a Bublinu lehce pokládám na zem. Teď je pro změnu vyděšený Richard, ale stojím nad ní rozkročená a tlemím se, jen jsem se bouchla o stupačku do holeně. Tím naše padací historky máme odbyté hned na začátku, není třeba ani komentovat - a mažeme dál, zdraví, neodření, s chutí nechat se překvapit, co nám cesta přinese. V Báči odbočujeme na (506) do Gabčíkovo, tady si přejedeme sem tam veledílo, marně vyhlížeje nepostavenou část Nagymaros a po (506) přejíždíme do Sap prohlédnout si soutok Váhu a Dunaje. V Medvědově z (506) odbočujeme na silnici bez čísla, krásná místní silnička bez provozu podél Dunaje přes Číčov a za Velkými Kosihami se napojujeme na (63) do Komárna. Krátká zastávka u pevnosti, ale v pondělí tu mají zavřeno, takže jen lok vody a pokračujeme dál po (63) přes Iža do Radvaně nad Dunajom. Konečně pauza na oběd, v tom vedru ale nechápu, jak Richard zvládá takovou porci, já se poperu jen se salátem. A už jen 30km po (63) do Štúrova, nejjižnějšího slovenského města na hranicích. Město je rozděleno Dunajem na Štúrovo a maďarský Ostrihom. Hned na začátku zajíždíme do boxu u benziny a smýváme z mašin prach a bláto předešlého dne. Penzion na pěší zóně nám motorky ubytuje v uzamčeném dvoře vedlejší středověké hospody, rychlá sprcha, zcivilizovat se a hurá na zmrzku. Bylo to super, dnes už ani zadky nebolí

• 2018 06 Den 6 – Viničky/Svidník – 320km

Klasika snídaně, nabalit mašiny, poslední zamávání slaměnému kuchaři u penzionu a po (79) míříme do jednoho z nejznámějších slovenských míst (aspoň pro naši generaci) – Čierné nad Tisou, své dny slávy má již město za seb

Vloženo: 04.07.2018
    Uskutečněno: 07.06.2018
  • 2018-06 Den 5 - Filakovo/Viničky - 235km

Snídaně, pobalit a okolo deváte jsme u motorek. Chvíli se peru s kobylkou o motorku, vypadá to, že vyhraje. Nakonec jsem Bublinu vybojovala, poslední pohled na zříceninu, tankujeme a po (571) vyrážíme na východ. Po pár k

Vloženo: 30.06.2018
    Uskutečněno: 06.06.2018
  • 2018-06 Den 4 - Štúrovo/Fiľakovo - 150km

Pro dnešek je v plánu jen krátká trasa, nikam tedy nespěcháme, v klidu posnídáme z vlastních zásob na terase pokoje, projdeme si kolonádu, zajdeme na nábřeží vyfotit katerdálu na maďarské straně města, zajedeme natankova