Yamaha XV 750 Virago (1990)

Vlastník babule
Vloženo 10.8.2013
Aktualizováno 25.2.2019

Vloženo: 30.06.2018, Uskutečněno: 03.06.2018, Zhlédnuto: 20x

Den 2 - Makov/Malacky - 235km

Ráno v Makově nevypadá vůbec růžově, pohled na meteo nás zvedá od snídaně a po 8.hod. raději opouštíme tuto horskou vesnici a vyrážíme se za sluníčkem. Marně, kapky nás před sebou ženou od Makova po (10) do Bytče, dál po (507) podél Váhu, zprava Javorníky, zleva Strážovské vrchy, u Povážské Bystice pokračujeme po (507) okolo vodní nádrže Nosice až do Púchova. Tam už mi v botách čvachtá tak, že za sebou nechávám na pumpě velkou mokrou stopu, ze šosu mi kape a mám pocit, že kromě litrů vody jsem při posledním ohození autem spolkla i žábu Za Púchovem to konečně déšť vzdává (i když nás před sebou žene celý den) a cesta po (507) přes Nemšovou do Trenčína je těžká pohoda s krásným výhledem na Bílé Karpaty vpravo a dlouhé Strážovské vrchy vlevo. V Trenčíně se napojujeme na (61) a pohoda až do Nového Mesta nad Váhom pokračuje. Rychlý oběd v mototrestu a v duhu hesla "kolem hranic" uhýbáme doprava na (581) na Stará Turá - Myjava, nad Senicí změna na (51) směr Holíč. Jen magoři jedou do hor, kde zase prší, ale do Holíče jsme uschnuli podruhé (krom bot, ty mám mokré i teď večer) a po (590) jsme to nabrali na (2) Kúty a skorokonečnou v HD Kafé Sekule, kde na nás neplánovaně čeká kamarádka s přítelem. Hodinku dvě posedíme (jsou děsně ukecaní ), vracíme se na Kúty a na dálnici, po 20km je naše dnešní nocování v motelu M na dálničním odpočívadle. Motorky pod zámkem v garážích, my odbahněni a nakrmeni, ještě něco na trávení dáme a alou na kutě.

• 2018 06 Den 6 – Viničky/Svidník – 320km

Klasika snídaně, nabalit mašiny, poslední zamávání slaměnému kuchaři u penzionu a po (79) míříme do jednoho z nejznámějších slovenských míst (aspoň pro naši generaci) – Čierné nad Tisou, své dny slávy má již město za seb

Vloženo: 04.07.2018
    Uskutečněno: 07.06.2018
  • 2018-06 Den 5 - Filakovo/Viničky - 235km

Snídaně, pobalit a okolo deváte jsme u motorek. Chvíli se peru s kobylkou o motorku, vypadá to, že vyhraje. Nakonec jsem Bublinu vybojovala, poslední pohled na zříceninu, tankujeme a po (571) vyrážíme na východ. Po pár k

Vloženo: 30.06.2018
    Uskutečněno: 06.06.2018
  • 2018-06 Den 4 - Štúrovo/Fiľakovo - 150km

Pro dnešek je v plánu jen krátká trasa, nikam tedy nespěcháme, v klidu posnídáme z vlastních zásob na terase pokoje, projdeme si kolonádu, zajdeme na nábřeží vyfotit katerdálu na maďarské straně města, zajedeme natankova