"Kdo nepadá, nezrychluje", říká jedno přísloví Kdyby na něm opravdu něco bylo, jezdíme dneska jako Graham Jarvis
A protože padáme jako hrušky ze stromů, původní blastery dostávaly pořádně počoudit. Únava materiálu již byla značná a v podstatě to bylo tak, že co vyjížďka, to rovnání. Navíc už jejich ochrana nebyla taková, jakou bychom potřebovali a docházelo často k protočení nahoru nebo dolů a dokonce k takovým deformacím, že se nám hliníkové výztuhy dotýkali páček.
Sehnali jsme si hliníkové tyče 20x15 mm, nechali si je ohnout u známého zámečníka na radius cca 100 mm. Dále pak bylo zapotřebí ve svěráku dodělat ještě lehké doohýbání dle specifického tvaru řidítek Následovala výroba soudečků, které se dávají do řidítek. Jedná se o dva kusy plné tyče, které jsou seříznuty šikmo a jejich šikmé plochy se dotýkají. Tím je umožněno vyosení válečků a tím je udělána rozpěrka, aby nedošlo k protočení uvnitř řidítek. Jeden z válečků je průchozí, druhý má v sobě závity.
Původní chrániče páček měli šrouby do řidítek vel. M8. Jenže zbylo velice málo materiálu, který by přenášel síly. Zvolil jsem tedy šroub M6, aby kolem bylo dostatečné množství materiálu Pak ještě dodělat jakési klínky k dalším uchycením, všem dírám dát správnou zemědělskou vůli a blastery jsou hotový Až bude čas, uděláme ty samé i na druhé AJP
Teď už jen zbývají dokončovací práce typu - ohladit ostré hrany a otřepy, ořezat přebytečný matroš a přidělat plácačky proti blátu a větru
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 14.1.2016 | |
Aktualizováno | 25.4.2016 | |
Zobrazeno | 8 198x |
Už budete rovnat jen řídítka
Téda, za chvíli ti tam bude chybět už jen houfnice a samopal
Jestli to je alespoň trochu slušný materiál, tak by to muhlo něco vydržet . Dobrá práce
Vypadá to velmi bytelně...