PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 14.1.2016
Aktualizováno 25.4.2016
Zobrazeno 8 198x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 03.02.2017, Uskutečněno: 03.02.2017, Stav tachometru: 2276 km, Zhlédnuto: 17x


"Kdo nepadá, nezrychluje", říká jedno přísloví Kdyby na něm opravdu něco bylo, jezdíme dneska jako Graham Jarvis

A protože padáme jako hrušky ze stromů, původní blastery dostávaly pořádně počoudit. Únava materiálu již byla značná a v podstatě to bylo tak, že co vyjížďka, to rovnání. Navíc už jejich ochrana nebyla taková, jakou bychom potřebovali a docházelo často k protočení nahoru nebo dolů a dokonce k takovým deformacím, že se nám hliníkové výztuhy dotýkali páček.

Sehnali jsme si hliníkové tyče 20x15 mm, nechali si je ohnout u známého zámečníka na radius cca 100 mm. Dále pak bylo zapotřebí ve svěráku dodělat ještě lehké doohýbání dle specifického tvaru řidítek Následovala výroba soudečků, které se dávají do řidítek. Jedná se o dva kusy plné tyče, které jsou seříznuty šikmo a jejich šikmé plochy se dotýkají. Tím je umožněno vyosení válečků a tím je udělána rozpěrka, aby nedošlo k protočení uvnitř řidítek. Jeden z válečků je průchozí, druhý má v sobě závity.

Původní chrániče páček měli šrouby do řidítek vel. M8. Jenže zbylo velice málo materiálu, který by přenášel síly. Zvolil jsem tedy šroub M6, aby kolem bylo dostatečné množství materiálu Pak ještě dodělat jakési klínky k dalším uchycením, všem dírám dát správnou zemědělskou vůli a blastery jsou hotový Až bude čas, uděláme ty samé i na druhé AJP

Teď už jen zbývají dokončovací práce typu - ohladit ostré hrany a otřepy, ořezat přebytečný matroš a přidělat plácačky proti blátu a větru

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rider23 (8) napsal 10.02.2017 v 09:01

Už budete rovnat jen řídítka

DreitTheDragon (8) napsal 07.02.2017 v 19:18

Téda, za chvíli ti tam bude chybět už jen houfnice a samopal

Martic (13) napsal 05.02.2017 v 21:09

Jestli to je alespoň trochu slušný materiál, tak by to muhlo něco vydržet . Dobrá práce

HonzaCR250R (2) napsal 03.02.2017 v 18:42

Vypadá to velmi bytelně...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna ložisek

    Ložiska už měly vůli, nejvyšší čas je vyměnit :-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 28.07.2018
    Tachometr: 13km
  • Seřízení ventilů

    Ventily již trochu šustily, bylo potřeba se na ně podívat. Vůle na SV a VV je 0,05 mm. Překvapivě nebyly ani moc hnutý. Vše je seřízeno a sezona může začít :-) Najeto 8,8 MTH

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.04.2018
    Uskutečněno: 01.04.2018
  • Podzimní servis

    Protože již nastal čas na servis, pustili jsme se do toho z gruntu ;-) AJPinka dostala novou zadní bačkůrku Mitas XT 754, dále pak řetěz od EK a nové řetězové kolečko. Rozeta ještě pár km zvládne a pak ji takticky vym

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.10.2017
    Uskutečněno: 28.10.2017
    Tachometr: 3150km


TOPlist