renocar_duben



PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 14.1.2016
Aktualizováno 25.4.2016
Zobrazeno 8 181x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 03.10.2016, Uskutečněno: 03.10.2016, Stav tachometru: 2153 km, Zhlédnuto: 35x


Co čert nechtěl, smůla se nám trochu přilepila na paty Ač jsou plasty na AJP velice pružné, nejsou z gumy. Vydržely hodně pádů, bouchanců, ohnutí, ale tak dlouho se hází s motorkou, až plasty prasknou

V rámci šetření jsme se rozhodli, že nové plasty kupovat nemá cenu, když bychom je stejně asi za chvíli zničili. Jeden kamarád nám poradil vázací drát a kolem praskliny vyvrtat díry a celé to svázat

Tím, že zde uvádím, že plasty praskly pouze na AJP 2016, tak vás uvádím v omyl. Na AJP 2016 praskl přední blatník na 3 samostatné díly, dále pak boční plast u chladiče při jednom neopatrném pádu na skálu a na AJP 2015 praskl zadní plast držící světlo

Vše je sdrátováno dohromady a spoj je velice pevný. Dokonce natolik, že při menší nehodě před pár dny, dráty vydržely na výbornou, a však díry, kterými drát prochází, tento nápor nevydržely a praskly Nové a poslední řešení se ukrývalo v kusu plechu a nýtovačky Při dalším prasknutí už budeme muset koupit nový plast

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smartin1 (55) napsal 03.10.2016 v 19:23

Nádherně si to vydrátoval A pak že drátenícké řemeslo vymřelo


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna ložisek

    Ložiska už měly vůli, nejvyšší čas je vyměnit :-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 28.07.2018
    Tachometr: 13km
  • Seřízení ventilů

    Ventily již trochu šustily, bylo potřeba se na ně podívat. Vůle na SV a VV je 0,05 mm. Překvapivě nebyly ani moc hnutý. Vše je seřízeno a sezona může začít :-) Najeto 8,8 MTH

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.04.2018
    Uskutečněno: 01.04.2018
  • Podzimní servis

    Protože již nastal čas na servis, pustili jsme se do toho z gruntu ;-) AJPinka dostala novou zadní bačkůrku Mitas XT 754, dále pak řetěz od EK a nové řetězové kolečko. Rozeta ještě pár km zvládne a pak ji takticky vym

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.10.2017
    Uskutečněno: 28.10.2017
    Tachometr: 3150km


TOPlist