Můj drakouš je jasným důkazem toho, že když se odporoučí volnoběžka starteru tak repase problém neřeší. Pouze ho oddálí. Protože jsem to tušil, pořídil jsem si ve státech novou, vyšlo to okolo 8tis. Potom jsem čekal až ta zrepasovaná přestane sloužit. Vydržela 12000 Km. Byl jsem rád, že už mám v polici novou a že jsem jí za ty tři roky zase neprodal když bylo ouvej. Při instalaci jsem si stahovákem poškodil trochu závit na klice, ale za pomoci rozříznuté matice a svěráku jsem mu vrátil požadovaný tvar. Po složení a nastartování se z motoru ozývaly hrozné zvuky, kontroloval jsem znovu nastavení rozvodu zadníko válce a všechno bylo OK. Příčinou nakonec byla jen špatně nasazená hadice vehementu dohořívání směsy Trvalo ale několik dnů než jsem na to přišel.
Bylo vidět, že mezi díly které byly v motorce z roku 2000 a mezi těmi které jsem namontoval byl určitý rozdíl. Yamaha se patrně poučila ze svých vysypaných volnoběžek a provedla některé změny. Dnes se dají v USA sehnat tyto díly i od jiných firem a vypadá, že jsou konstrukčně propracovanější, než původní yamahácké originály. Všechny díly jsem koupil jako sadu, včetně těsnění. Dvě ozubená kola (mezi starterem a volnoběžkou) však nešly použít, kuli jinému průměru osy. Nechal jsem tam původní. Funguje to bez chyby. Nemohu se však zbavit myšlenky, že moje příští mašina musí mít Kickstart
-
-
-
Tohle jsou nejdůležitější díly
-
Tohle nešlo použít
-
Seznam
-
-
Ježíš je Pán
-
-
-
Do hajzlu se startérama a volnoběžkama!!!!
To lewisss: To jsem mohl tak příště
prima porichtunk
No tak snad už ti ten novej cajk vydrží dýl,jen jednu poznámku bych měl, tu matku si mohl rozříznout trochu jinde