Suzuki GSF 1200 Bandit (2005)

Vlastník firedawe
Vloženo 3.5.2013
Aktualizováno 20.3.2016

Vloženo: 22.09.2013, Uskutečněno: 19.09.2013, Stav tachometru: 14760 km, Zhlédnuto: 3x

S koncem léta přišel čas vyrazit s kámošem na Banditech do termálu v Bešeňové. Vloni sem cestu na Tenerce nedokončil kvůli závadě, tak sem se letos těšákoval o to víc, že jsme měli opět vyrazit s Wótrsem. A oba na Banďourech

18.září v 9:00 vyrážíme z tradičního místa od Wótrse u horecký hasky. Jedem do Chrasti na Benzinu, tankování doplna, nulujeme tacháky a razíme. Po chvilce nějak váhám, jestli sem si vzal noty?! Zastavuju a je to tady, první zdržení, techničák a zelenou kartu sem samo nechal doma, rozdělujem se a frčím dom a pak máme sraz v Luži. Dál pokračujeme přes N.Hrady, Litomyšl, Mor. Třebovou, Mohelnici. Šup na dálnici, za chvíli Olomouc, tu objíždíme po obchvatu a u Přáslavic dáváme kafos na pumpě. Cesta ubíhá dál po známé trase Hranice, ValMez, Rožnov. V Prostřední Bečvě dáváme oběd a na pumpě Wotrs dotankovává svoji šestku. Já jedu dál bez tankování, poněvadž chci vyzkoušet skutečný dojezd na nádrž. Mám v báglu litrovku benálu na dojetí.
Brousíme to na Makov, v serpentýnách přepínám na rezervu při 245 ujetých kilákách. V Bytči volíme cestu před řekou na Kotešovou do Žiliny, dál jedem na Martin. Před Ružomberokem už si říkám, že mám asi zázračnýho Banďoura, kterej nežere, a už je to tady, šťáva došla a na tacho bylo 340 km. Na pumpu chyběl necelej kilák, tak sem tam musel lupnout tu litrovku z báglu. Při tankování sem se přesvědčil, že objem nádrže udávaný výrobcem sedí. Spotřeba byla z domů 5,3/100, což při našem stylu jízdy byla paráda.
Už nám zbývá jen pár kiláků do Bešeňovky. Zastavujem po 16h kousek od termálu a sháníme ubytko. Na druhý pokus už zajíždíme do dvora rodinného domku. V zahradě je další malá novostavba, přízemí je do zítra naše za 11,-éček na osobu
Po urychleným vybalení dáváme 2 Zlatý Bažanty a pizzu na rozjezd. Následuje pěší přesun 300m do Gino Paradise, kulivá kterýmu tady sme. Pohoda, relax, trochu adrenalinu na tobogánech trvá skoro do devíti. Pak sednem ještě do hospody na véču a pár pivsonů na dobrou noc.

Ráno v 7 razím v dešti do zdejšího konzumu pro něco k snídani. Než se nasnídáme, sbalíme a přistrojíme na cestu, déšť pomalu ustává. Není na co čekat a vyrážíme na cestu dom. Chvílema lehce poprchává, v Žilině už vidíme i sluníčko. Přes Makov jsme za chvíli v Bečvě na pumpě, tankovačka, rychlý kafe a palba dál. V Hranicích si dopřáváme kvalitní oběd v restauraci Barborka. Svítí slunko, pohoda. Až u Moravské Třebové začíná šero a od Svitav jedem prakticky až dom v lijáku. Na dvoře mám na tacho dalších 734 km. Spotřeba za celej výlet 5,6l/100Km.

• Prodej a smutek

Tak Banďour je pryč :´-( Na podzim jsem si přivezl pěknou Tenerku, na který v současnosti ještě pořád trošku makám a dvě motorky neutáhnu. Až když nový majitel odjížděl s Bandaskou na vleku, začlo to na mě padat. Hned s

Typ: Prodej
    Vloženo: 09.03.2016
    Uskutečněno: 06.03.2016
  • REISEN NACH HAMBURG

Pondělí 10.8. Je půl osmé ráno a já vyrážím na Banďourovi do Říše. Repektive pokoukat a nafotit zaoceánské necky do Hamburku, mé oblíbené destinace. Jedu přes Pardubice u Opatovic najíždím na D11, nuda do Prahy, p

Vloženo: 06.09.2015
    Uskutečněno: 10.08.2015
  • SERVIS PO 6000

Kilometry příbývají a je potřeba dopřát Bandasce pravidelný servis. Takže olej, filtr, vzduchový filtr. Nemám důvod nevěřit domácí značce, zvlášť když má už v nabídce olej speciálně pro motocyklové motory s mokrou spojko