PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník firedawe
Vloženo 3.5.2013
Aktualizováno 20.3.2016
Zobrazeno 3 288x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.1


Vloženo: 06.09.2015, Uskutečněno: 10.08.2015, Stav tachometru: 21062 km, Zhlédnuto: 21x


Pondělí 10.8.
Je půl osmé ráno a já vyrážím na Banďourovi do Říše. Repektive pokoukat a nafotit zaoceánské necky do Hamburku, mé oblíbené destinace.










Jedu přes Pardubice u Opatovic najíždím na D11, nuda do Prahy, pak D8 a nuda až do Lovosic, kde sjíždím a po průjezdu krajem města kopíruji Labe až do Ústí. Před nájezdem na dálnici ještě dotankuju doplna na čerpačce u Makra. Přes Petrovice se dostanu z české D8 na německou A17 a pokračuji do Drážďan. Tady sjíždím a navštěvuji zdejší pobočku POLO- MOTORRAD. Poměrně velký motorkářský kšeft, ochotná obsluha, hodně různorodého zboží pro motorku i motorkáře . Kupuji pouze malý sprej na řetěz, bo cestovní balení mi došlo a velký jsem nechtěl tahat.
Pokračuji od Pola dál okolo Drážďan, A17, A4, A13 a směřuji na sever na Berlín.















Jedna malá zastávka před Berlínem na protažení a vzhůru do metropole. Po projetí A 113 na A 100 dojíždím do kolony, stojí všechny tři pruhy . Zastavím, ale jen na moment, pak dám varnblinkry a pomalou ale plynulou jízdou se začínám proplétat vpřed. Kolona měla skoro 16km! Za celou dobu jen jeden nervák strčil evidentně naschvál, čumák svého luxusního BMW přede mě. Většinou spíš dělali místo, nikdo netroubil, prostě paráda . U nás nesmysl. Dál po A 111, opouštím Berlín a najíždím na A24 sverozápadním směrem. Po několika kilometrech dávám malou zastávku před Fehrbellinem na pumpě Aral, tankuji doplna, nějaká fit tyčinka jako doplnění energie a pokračuji v jízdě na Hamburk. K Hamburku dojíždím kolem 16 hodiny, provoz houstne ale není nijak dramatický, volím cestu přes město, Bilbrook, Hammerbrook,Altona a pokračuji podle Labe až do Blankenese, kde je moje dočasné ubytování na další 2 noci, Elbekemp. Znám to tam, už jsem zde byl na minulé výpravě za loděmi.
Postavím stan, dám sprchu, trochu odlehčím oděvu, beru jen batoh s foťákem a objektivy a jedu do přístavu. Zastavuji na Fischmarktu, je po sedmé večer, parkuji na nábřeží, portýr z parkoviště zvedá závoru a mává rukou ať jedu, grátis. Malá procházka po nábřeží, pár fotek, pak sedám na zahrádce jedné restaurace a objednávám řízek a něco na zapití .



Pak ještě projížďka přístavem, provoz slábne a já si to tady užívám, při projíždění kolem některých skladů, nejde necítit exotickou vůni, která se přístavem line i z lodí. Na Watershofu ještě za tmy fotím kontejnerové lodě a do kempu se vracím až po jedenácté v noci.

Úterý 11.8.
V noci začal celkem slušný slejvák a poctivá bouřka s hromy blesky. Vylézám kolem půl osmé, obloha už je protrhaná a vykukuje už i slunko, takže to vypadá na parádní den. Po půl deváté už zas na mašině frčím do přístavu, zastavuji na nábřeží, parkuji na chodníku, na motorce nechávám v pouzdru stativ na foťák, jen gumicukem připevněný, zámek ani neřeším. Vyrážím z nábřeží na St.Pauli na okružní plavbu po Speicherstadtu a pak na volný přístav, fotím koukám, užívám si to.





Po hodinové plavbě si dopřávám malou svačinku v podobě klasické grilované klobásy. Pak jedu opět na Waltershof.









Odtamtud po půl hodince vyrážím do nedaleké části Hamburku Finkerwerde, kde se nachází jeden z montážních závodů Airbus. Při příjezdu k areálu zrovna roluje po ranveji Beluga, jeden z několika podnikových speciálů, na start.





Pár fotek a pak sleduji provoz továrny.
Asi po hodince se opět vydávám zpět do přístavu, akorát připlouvá jedna z velkých kontejnerovek, fotím manevr, kdy tři remorkéry tuto 365m dlouhou loď otáčí a pak sunou k molu na terminálu Eurogate.




Kolem 16 h se rozhodnu jet do kempu, dám si rychlou sprchu, malý gáblík a rozhoduji se pro ještě jednu plavbu přístavem, tentokrát trochu jiný okruh.Tentokrát plujeme přímo mezi největší lodě.








Po plavbě přístavem ještě zajdu do muzea, které je ve vyřazené ruské ponorce U-434.Nechápu, jak v tom někdo mohl vydržet i týdny a navíc ještě v osmdesátých a devadesátých letech.Do kempu se pak navracím asi v devět večer, dám nějaké pivko a jdu na kutě. Ráno chci být v osm, kdy otvírá recepce, už sbalený na mašině a připravený vyrazit.

Středa 12.8.
Jak jsem plánoval, tak jsem udělal a v 8:05 vyrážím z Elbekempu k dálnici A7, projíždím tunelem pod přístavem a v začínajícím dešti nechávám Hamburg za zády. Nemok nemám, takže valím směr Hannover a spoléhám na předpověď a věřím, že bude líp a tepleji. Po asi 90 km v dešti se vyjasňuje a slunce začíná hřát a vítr vysouší moje nové promočené kevlarky. V Hannoveru na A2, tankování na Marienbornu, u Magdeburgu sjíždím na A14 u Halle opět změna apokračuji na jih po dálnici A9. Volím tuto trasu na cestě domů, protože se chci ještě zastavit na noc za partou kámošů, kteří jsou na Šumavě a drtí tam kopce na kolech. U Schleizu sjíždím z dálnice, tankuji naposled v Deutschlandu a po bundesce projíždím přes Plauen, Oelznitz na Vojtanov. Hraniční přechod skoro nepoznávám. Za těch pár let, co se otevřely hranice a je to tu opuštěné, to tady pěkně zpustlo, všechno zarostlé... V Chebu nakupuji proviant a lahvinku pro přátelé. Ještě na Onu natankovat a fičím na Bor, Horšovský Týn, Domažlice, Klatovy, Sušici, tam si ještě dotankuji a pak začíná neskutečná nádhera v podobě nových silnic na Kašperské Hory, zatáčky a nový asfalt, je to neskutečná pecka. Okolo osmnácté hodiny dojíždím na ubytování kamarádů nedaleko Zadova. Sprcha, nějaká grilovačka a do peřin padám kolem půlnoci.

Čtvrtek 13.8.
Po lehké snídani a kávě se v 9 hodin loučím a mířím už domů, jedu si na pohodu, není kam spěchat. Vimperk, Strakonice, Písek, Tábor, Pelhřimov, Humpolec, Havl. Brod, Ždírec n. D., Chrudim, tam natankuji, stavím se na jednoho výbornýho burgera u kamaráda v bistru a jedu dom.

Sečteno, podtrženo, 4 dny v sedle, 1908km, počasí vyšlo perfektně( ačkoliv v Čechách byla nesnesitelná vedra, v Německu byla teplota v pohodě), takže pěkný výlet a další skoro dvoutisícovka kilometrů bez sebemenších problémů s motorkou. Takže Bandit - určitě jedna z velice spolehlivých motorek.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hery22 (20) napsal 07.09.2015 v 21:25

pěkný výlet
taky se tam chci časem podívat


Nejnovější záznamy v deníku
  • Prodej a smutek

    Tak Banďour je pryč :´-( Na podzim jsem si přivezl pěknou Tenerku, na který v současnosti ještě pořád trošku makám a dvě motorky neutáhnu. Až když nový majitel odjížděl s Bandaskou na vleku, začlo to na mě padat. Hned s

    Typ: Prodej
    Vloženo: 09.03.2016
    Uskutečněno: 06.03.2016
    Tachometr: 21358km
    Komentářů: 2x
  • SERVIS PO 6000

    Kilometry příbývají a je potřeba dopřát Bandasce pravidelný servis. Takže olej, filtr, vzduchový filtr. Nemám důvod nevěřit domácí značce, zvlášť když má už v nabídce olej speciálně pro motocyklové motory s mokrou spojko

    Typ: Údržba
    Vloženo: 01.09.2014
    Uskutečněno: 29.08.2014
    Tachometr: 17770km
  • NOVÁ ŘETĚZOVKA

    Po návratu ze Slovenska, jsem musel konstatovat, že řetězovka to má za sebou. Novou jsem vybral během chvíle - na Motořetězy.cz (y) , do dvou dnů byla doma, cena velmi příznivá ( není to reklama, jen spokojenost uživate

    Typ: Údržba
    Vloženo: 27.08.2014
    Uskutečněno: 22.08.2014
    Tachometr: 17760km


TOPlist