Kilometry příbývají a je potřeba dopřát Bandasce pravidelný servis. Takže olej, filtr, vzduchový filtr. Nemám důvod nevěřit domácí značce, zvlášť když má už v nabídce olej speciálně pro motocyklové motory s mokrou spojkou. Viskozitu a normu předepsanou výrobcem splňuje, tak šup tam s ním ( navíc pro mě velmi příznivá cena). Mám ve zvyku dávat i filtr při každé výměně, takže tomu bylo tak i tentokrát. Při té příležitosti jsem vyměnil i filtr vzduchový. Postup výměny oleje je celkem jednoduchá záležitost a patrně neexistuje moc způsobů, jak to provést. Po doplnění oleje nového, jsem ještě provedl výměnu vzduchového filtru, který za mě ještě měněn nebyl. Po odklopení nádrže, bez nutnosti demontáže kabelů a hadiček, stačí odmontovat malou příčku s uchycením sedla a nádrže a již stačí šroubovákem odstranit 2 jistící šrouby víka airboxu. Filtr je zde jen uložen, bez dalšího zajištění. Když byly popsané úkony splněny, ještě jsem se rozhodl trochu zušlechtit zašlé svody výfuku. Opět žádná složitost, 8 imbus šroubů na potrubí u hlavy válců, demontáž koncovky výfuku a svody jsou volné. Pak jen trocha trpělivosti pár hadrů a Silichrom, nebo podobný přípravek a dílo je hotovo.
Ještě jsem si vyrobil držák na samotný topcase, abych na krátké výlety bez velké bagáže pro jeden kufr nemusel montovat kompletní Wingrack. Při cenách dnešních motodoplňků odhaduji úsporu cca 2000,- při zajištění 100% funkčnosti.
Pro posouzení správnosti všech postupů přikládám pár fotek.
Vlastník | firedawe | |
---|---|---|
Vloženo | 3.5.2013 | |
Aktualizováno | 20.3.2016 | |
Zobrazeno | 3 288x |