Vzhledem k tomu, že už od složení se to ulívalo na volnoběhu a dělalo to všelijaké móresy, všechno co mě napadlo krom karburatoru jsem už zkoušel, tak jsem se rozhodl zkusit poslední možnost. Obstaral jsem si teda karbec a fičel k výměně, při stejném nastavení z původního karbu se mi zvedla hladina (wtf.??). Všechno se zdálo super, zdá se mi, že má motor zdravější zvuk a lépe táhne, furt to ale není ono a tak vytahuju svíci (hmm... cihlová!) a koukám na předstih. Kladívka zasviněné a mastné, takže šly hnedka ven a po očištění se šlo ladit. Paráda, motor super nízký volnoběh, táhl, prostě paráda jak má být. Po první projíždce po volnoběhu ani památky, motor hnedka chcípal a zdálo se mi, že po zahřátí nějak mírně hůř táhnul. Vytáhnu teda svíci a děsím se... UHLÍ! Zkažená nálada a já dumám nad příčinou, ta se však nějak nedostavuje a tak si říkám, že i Jawa má své nálady a zkusím to protáhnout znova, zvýším teda ještě volnoběh a vyrážím. Nesvítí zadní světlo - nefunguje chcípák (nikdy jsem nepřišel na to, jak je tohle možný...). Říkám fajn a jedu. Po příjezdu nechám schladnout motor. Vytáhnu svíci, ale uhlí pořád stejné, kroutím nad tím hlavou, skládám s druhou svící a zítra se uvidí...
Vlastník | djangi | |
---|---|---|
Vloženo | 7.5.2013 | |
Aktualizováno | 13.2.2016 | |
Zobrazeno | 5 918x |