Vlastník | Lacer | |
---|---|---|
Vloženo | 14.5.2024 | |
Aktualizováno | 15.5.2024 | |
Zobrazeno | 2 659x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | Lacer | |
---|---|---|
Vloženo | 14.5.2024 | |
Aktualizováno | 15.5.2024 | |
Zobrazeno | 2 659x |
Co se týká odpružení, tak tady je video , kde se hovoří o odpružení HyperPro, viz.: https://webshop-hyp...%20X&_year=2021, případně https://www.eres-ra...ng=NC+750+X+21+-+24. Sám o něm uvažuji.
Možná máš pravdu, ale mě to přijde moc zjednodušující. Mezi CB 500X a Tranďákem je dost velká mezera, kam by se terénnější NC 750 s 19" předním kolem krásně vešlo. A mělo by zákazníky, pro který je CB 500X moc malý a slabý, Tranďák moc terénní a standardní dnešní NC moc silniční. Tihle zákazníci musí dnes buď slevit ze svých požadavků anebo jít ke konkurenci. Ani jedno není dobře. Ale je možný, že takových zákazníků prostě moc není. Tranďák asi splní většinu požadavků, ale je přeci jen jiný. Nemá klidný nízkootáčkový "cestovatelský" motor s ultra nízkou spotřebou (to se nezdá, ale při dalekým cestování je to sakra výhoda), nemá ten geniální "kufr" místo nádrže, nemá DCT, a teprve čas ukáže, jestli bude moct mít tu novou automatickou spojku. No a pořád bude o poznání dražší.
Kybergreg, díky za komentář. No na to proć NC750 není více do terénu je za mě jednoduchá odpověď Transalp 2024. Marketing Hondy si uvědomil, že by to byla příliš konkurence. Ze stejného důvodu si myslím, že transalp nemá třeba tempomat nebo stavitelny podvozek a dct, protože by zase příliš konkuroval Africe. Proste bussines..
Dokonale tě chápu. Mám na svoje budoucí moto stejný pohled. A NC 750X je jedna z moto, které zvažuju, ale přesně kvůli těm nectnostem, které popisuješ, se mi do ní nechce. Nevím, proč Honda neudělá jednu NC 750 čistě silniční se 17" kolem vepředu, nižšími zdvihy a tvrdším podvozkem a druhou lehce do terénu s 19" kolem, vyššími zdvihy a měkčím podvozkem. Stejně jako je CB 500X. Což je druhá moto, která je ve výběru, tam mi zase vadí menší výkon a mnohem točivější motor. Ta terénnější NC 750 by byla skvělý mezičlánek mezi CB 500X a novým Tranďákem. A místo DCT bych bral tu jejich novou automatickou spojku. To beru jako skvělý kompromis mezi automatem a ručním řazením. Možnost řadit bez mačkání spojky na mojí třindě je výhoda k nezaplacení. I když je pravda, že třeba spojka na CB 500X je ultra lehoučká.
Kardan by byl taky výhoda, ale už je to zase hmotnost navíc. Možná by taky stačilo řešení z jawky - komplet zakrytovaný řetěz. Jednou za rok ho zkontroluju a jinak se o něj starat nemusím.
Přesně vím, o čem mluvíš . Hodně zábavy přeji. Jen ten kardan chybí.