Vlastník | kuburak | |
---|---|---|
Vloženo | 5.8.2023 | |
Aktualizováno | 5.8.2023 | |
Zobrazeno | 2 884x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
Vlastník | kuburak | |
---|---|---|
Vloženo | 5.8.2023 | |
Aktualizováno | 5.8.2023 | |
Zobrazeno | 2 884x |
Moc krásná , z příběhu ,té barvy a celé motorky jsem pav ...Hezký úsměv na tváři v podvečer jste mi kluci vykouzlili Sdílím vaší radost a přeji jen další takové husarské kousky
Tož strojek nádherný.
Anebo je hnusný, jak cesta do práce a já mám nějaký poškozený displej na kompu, To je taky možnost...
To zavírání bych asi zkusil nejdřív řešit rozkopáním a případnou repasí přední vidle, teprv pak bych zkoušel nové papuče, ale je to vaše motorka, ne moje...
Celkově bych řekl, že jste vykopali poklad...
Je to krásný stroj jak pravil technik stk a nadšenec do veteránů v jedné osobě, jež mi dostával yamahu na značky "jen houšť a větší počty"! takže hodně štěstí při přihlášení a spoustu spokojených km kolama dolů!
Krásnej kousek
Krásná, nádherná!
Skvělý úlovek!!
Blahopřeji a mnoho šťastných kilometrů
Ty vole...
Nádhernej stroj!
Skutečně krasavice v nádherném stavu
Gratuluji ke krásnému úlovku a přeji, nechť dělá samou radost. A co se týká zavírání řídítek - u 750 Fourky je velmi důležité nejen mít slušné gumy, ale hlavně mít dobře nafoukáno. Navzdory manuálu foukám předek na 2,5 bar. Výrazně lepší dle mého názoru. A také doporučím spustit přední vidle v brýlích třeba o 15 mm. Trochu se tím změní geometrie a tyto problémy takřka vymizí. Moje CB750 F2 SOHC má navíc i delší zadní tlumiče a možná i kyvku oproti ostatním 750 Fourkám, jízdní vlastnosti pak přestávájí být téma k negativistickým diskuzím.
luxusní
Prostě paráda. A klidně Jindrovo video doplňte tady na webu i o svoje postřehy.
Pěkná, gratuluji
Skvělá koupě,tak ať přinese spoustu radosti!
Paráda, víc netřeba psát
neblikající zadní blinkr se po chvilce štelování karburátoru sám rozblikal. ...
Tak tohle se ti na novem Hornetu fakt nepodari
Úchvatná !!! Legenda !!! Gratulujem
Historie 4válců, by byla na pořádný článek. Jedním z prvních byl Laurin a Klement cccc r.1904, tady ale nešlo o "sériový" a pak, namátkou: Belgická FN r.1910, Dánský Nimbus r.1919 v US legendární AC později Henderson a Indián, před II. válkou ještě Německý Zundapp KS800... po válce např. DUCATI Apollo r.1964...
HONDA CB 750 four, byl v roce 1969, jistě obrovský mezník, který přenesl motocykl z tehdy, hlavně levného, dopravního prostředku na předmět zábavy, sportu a vášně, trvající dodnes
@petardak Tak nás místo sarkastických řečí pouč Jsem učitel biologie a chemie tak v dějepise asi zaostávám…
Fourka, pěkná to jó, ale trošku nastuduj dějepis (to jako fakt "učitel gymnázia" ), jak to bylo, s těmi 4 válci a kdo byl první na Světě
Krása obrovská! Též se po nějaké pokukuji a ta barva je TOP!
No... oslintal som tablet...
Paráda! A jak se říká: štěstí přeje připraveným. Měli jste kliku.
V téhle barvě speciálně je to top.
To zní skoro jako pohádka gratuluju je koupi takový legendy, ať dělá jen radost
To je proste skvost. Vsetky su pekne, mali dizajneri dobry vkus, ale tato zlata to je iny level!
Ta je božíííí
Nádherný zvuk motoru. Můj druhý čtyřtakt po 750-tce Zundapp. Až na brzdy a podvozek úžasná nostalgie. Na provedení four jednolauf dodnes s láskou vzpomínám.
Nádhera