Vlastník | josefíno | |
---|---|---|
Vloženo | 11.2.2023 | |
Aktualizováno | 11.2.2023 | |
Zobrazeno | 1 690x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
Vlastník | josefíno | |
---|---|---|
Vloženo | 11.2.2023 | |
Aktualizováno | 11.2.2023 | |
Zobrazeno | 1 690x |
Jako ilustrace tehdejších dob je to super
Senzační prácička!
Takže deset a klobouček!
Paráda, pěkná práce. Na první pohled mne napadlo, že je to nějaká NDR policie.
Moc pěkná
Já od roku 1981 jezdil na obyčejném, naprosto nezajímavém pérákovi. Až do 90. let. MZ - nedostižný sen ! Přestavba super,i na dnešní dobu... Kdybys dnes vyjel, obdiv by byl pořád.
Jo a ten pérák se ve stodole válí dodnes...
MZ
Parádní přestavba, klobouk dolů!
Na tu dobu je to pěkná přestavba
Jako chlape,krásná přestavba a sen asi spousty kluků v 90 letech...taky jak píšeš jsem jeden z těch co upravoval MZ právě do toho Dakaru a do tak pěkného stavu to asi nedotáh,ale cestovalo se mi na ni super...rychlost stačila,pohodlí bylo,rádio mi hrálo za jízdy nebo u stanu,do kufru vlezla přilba i oblečení...prostě na tu dobu paráda...než si skoro u sousedů koupil klučina FZR a ta mě začla nahlodávat a hlodat až jsem ji od něj koupil A Mz prodal...
tak to je hodně dobrý
Čumím jak puk
Naprostá paráda, a ty dvě světla! Takovou cestovní kapotu bych chtěl na svý třindě...
Díky moc všem za pozitivní komentáře. A za shovívavost, jste super . Vzpomínám si, že než jsem se do toho tenkrát pustil, udělal jsem hodně skic, aby to mělo trochu hlavu a patu, ale jinak bastl jak sviňa, všechno na koleně, učil jsem se za pochodu metodou pokus omyl. Nic nebylo k sehnání, takže jsem improvizoval jak se dalo. Pro kufry (firma Pneumant, jediné v RVHP) jsem musel extra jet do NDR, taky dobrá story. Hrozná doba. Aspoň mám s čím nudit svoje děti .
No pro mně na tu dobu zatím nejlépe upravená MZ 250, co jsem viděl. Teď už to samozřejmě každý vrací do originálu. Já sám vlastním MZ ETZ251.
Ale kdo zažil tehdejší dobu tak ví, že kapotovanou motorku ze zahraničí, nebylo jednoduché dostat sem a hlavně zaplatit. A tahle úprava vypadá moooc precizně udělaná a musela budit zasloužený obdiv vrstevníků, který vynahradil to moře času, strávené touhle úpravou.
Vůbec jsi neudělal chybu, že jsi sem dal MZ-u. Na tu dobu to byla jistě pecka!
Když by kolem mne projela, ukroutil bych si hlavu!
Člověk musí vzít v úvahu i možnosti techniky a použitých materiálů - co bylo, resp. nebylo k dispozici...
Brácha kupoval podobně upravenou 634, ale už hotovou - taky sportovní celokapota, litá kola, která si majitel/výrobce odléval sám. To samé vyrobené 3-kotoučové brzdy, brzdové prasátka si taky odléval sám. Škoda, že fotku v původním stavu nikde nezůstala.
Torzo motorky má brácha pořád doma, jen ta kapota už chybí, tu kdysi prodal.
Klobouk dolů před všemi tehdejšími i dnešními úpravci!
Jako malý jsem na takových motorkách mohl oči nechat.
Náhodou to vypadá fantasticky!!! Bratr měl předělanou 350-634 na 638 a se' portovní kapotáží'.
Pěkná práce
Vůbec se nemáš za co stydět. Moc pěkná práce, opravdu fakt motorka vypadá i z dnešního pohledu velmi dobře. Jo a o té kvalitě máš pravdu. Můj taťka mi tenkrát také sehnal MZ ETZ 250 rok 1989 funglovku. Na tehdejší dobu fakt střela. Strašně rád na ty léta vzpomínám. Je zvláštní, že přestože jsem po revoluci vyzkoušel kde co, nejvíc mě dostala Honda CRF 250 L, ona mi totiž neuvěřitelně vrátila právě moje šťastné pocity z motorky let 1985 až 1992. To se zatím žádnému jinému stroji nepovedlo.
Klobouk dolů, moc pěkná práce
Super práce!
MZ je k poznání jen díky nápisu na brzdiči a sedačce.
Velká poklona!
Náhodou veľmi pekná motorka
Tak na fotke by som ani náhodou nehádal, že je to MZ - vyzerá celkom profesionálne
To bola doba - keď chcel človek niečo extra, tak si to vyrobil Dnes podobná "ľudová tvorivosť" mizne. Maximálne si človek opravuje veci = nie žeby nemal na nové, ale opravená / zachránená vec často človeka poteší viac ako nová