PROFIL MOTORKY

Suzuki LS 650 Savage (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Snekofon
Vloženo 15.6.2022
Aktualizováno 19.2.2023
Zobrazeno 2 131x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 13 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Snekofon
Snekofon napsal 09.11.22 v 06:28

SV-DR: nene žádná brasnicka.. žádné takové doplňky nemusím, co nejčistší design je mé heslo. A ona ta pravá strana působí prázdně jen na fotce, ale nad výfukem toho místa zase tolik není. A hlavně já se kochám i pohledem na brzdový buben... To už si člověk na moderních motorkách taky neužije

SV-DR
SV-DR napsal 06.11.22 v 00:05 10b.

Z ľavej strany s lesklým krytom remeňa vyzerá fakt bombovo
Na pravú stranu by som jej dal koženú brašničku .

birder
birder napsal 01.07.22 v 14:07 10b.

Skvělý příběh. Kdyby nebyla hlavní hrdinkou "klobása", klidně bys to mohl prodat jako scénář romantického bijásku še šťastným koncem. A věřím, že bys měl úspěch!

žižala.
žižala. napsal 25.06.22 v 08:05 10b.

Parádní jednobuch.

Snekofon
Snekofon napsal 20.06.22 v 14:22

Bob66: Je pravdou, že konkrétně u tohoto stroje se u mně prala vášeň pro udržení originality a chuť si motorku užít. Nakonec vyhrál druhý pohled na věc. LS650 není úplně vzácný drahokam - téměř beze změny se vyráběla od roku 1986 - v USA se prodávala pod označení Boulevard S40 nejméně do roku 2017 - tedy neuvěřitelných 30 let - toto z ní udělalo nejdéle vyráběnou Suzuki. Motorka má v prvé řadě dělat radost a k tomu je potřeba být spokojený vzhledově (mě dráždil u sériovky zadek) a ergonomicky (tady mně nesedí sériová řídítka). Tím, že jsem navíc upravenou už koupil, tak jsem ten hřích už nemusel páchat sám
Do garáže plánuji doplnit vedle současných strojů i motorky, kde si originalitu cením a nebudu do ní zasahovat, případně ji bude zpět vracet... ale klobása je prostě moto pro radost z 1V

Bob66
Bob66 napsal 20.06.22 v 14:04

Motorka je pěkná, jen si myslím, že takových motorek už hodně ubývá a v originál stavu bez úprav se mi líbí nejvíce.

Holubp
Holubp napsal 20.06.22 v 12:19 10b.

m.z.
m.z. napsal 20.06.22 v 09:31 10b.

mě se teda líbí. Pěkný čtení

ldoktor
ldoktor napsal 19.06.22 v 07:33 10b.

Když přesedláš z 1200ky, tak se nemůžeš divit, že to žádný divoch není. Já předtím sedlal ČZ175/450, vážím 65kg a Rozárka teda divoch rozhodně je Savage prostě není klasický chopper, je to takový lehký malý blázínek, ale je s ním legrace. Ať ti dobře slouží.

Normik
Normik napsal 18.06.22 v 17:10 10b.

Pěkný jednoduchý stroj

Kali88
Kali88 napsal 16.06.22 v 22:00 10b.

pěknej kousek, a článek parádní

Snekofon
Snekofon napsal 16.06.22 v 11:16

vojtechposmourny: No není to žádná krasavice - ona ta motorka působí chudě... ale ona asi nikdy ani nebyla stavěná na to aby konkurovala klasickým chopperům ... no to měla Suzuki ve své nabídce Intrudery... Pro zájemce o jednoduchou 1V motorku to není špatná volba - ten motor je stejně jako u Intruderů pěkně čistě postavený - ostatní 1V z té doby používaly motory z Endur, které tolik krásy nenadělají - no SR má motor ještě pěkný, ale XBR, ani SRX tu čistotu v sobě nemají...

harleystar: tak pro někoho jako motorka do začátku asi dobrá... dovedu si ji představit i jako perfektní volbu naopak na konec moto kariéry... je lehká, nízká, netrhá ruce a je nenáročná... až na staré kolena budou ostatní motorky moc těžké, zbytečně silné atd... tak Savage je pecka... Jinak pro mně je to druhá motorka, nemám ji na naučení...ale na zvolnění. Pokud bylo myšleno až se naučíš v klidu křižovat jak se na choppera sluší, pak možná toto splní... Nakonec další kandidát do garáže s cílem pro příští rok je silný cruiser... ale i tak Savage už doma zůstane... je to perfektní stroj na krátký výkezd... jen v kratasech a tričku...

vojtechposmourny
vojtechposmourny napsal 15.06.22 v 22:41 10b.

Hele jo, je to fakt hezký, zvlášť v tý červený.



TOPlist