Vlastník | ghostride | |
---|---|---|
Vloženo | 9.1.2018 | |
Aktualizováno | 9.1.2018 | |
Zobrazeno | 4 881x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
Vlastník | ghostride | |
---|---|---|
Vloženo | 9.1.2018 | |
Aktualizováno | 9.1.2018 | |
Zobrazeno | 4 881x |
Pěkná přestavba, take uvažuji, že předělám 23 z Cross na okruhy.
no teda
fandím
mazec nechápu
To mi líbit ať to frčí...
ghostride:
Mea culpa, fotočky jsem zhlédl pouze v malém formátu a bez navíc brejlí s frňákem nahoru, že co by asi tak mohlo být zajímavého na fichtlu, abych to MUSEL zvětšovat, že jo... takže jsem prostě přehlídl, že ta druhá tlumicí komora je spojená kolínkem s první částí.
Rezonanční cyklus samozřejmě znám, teď to prásknu hodně od oka - rok 78, tuningový slabikář Motocykly s dvoutaktním motorem od Pavla Husáka. Ale mohu se mýlit v roku.
Je to napsáno pro obyčejné mamlasy, aby byli schopni to nějak využít v tehdejší praxi. Pár úpraviček jsem taky vyzkoušel a na to, jak zoufalé podmínky a znalosti jsem měl, to nedopadlo úplně špatně. Moje Číza s polovičním objemem vyprášila kdejakou Jawku 634, které byly tehdy vrcholem. Ale samozřejmě žrala od osmy nahoru, což byla pro bezpříjmového studentíka tragedie.
Na stránky se mrknu a jestli pojedete v Těrlicku, zajdu hodit oko, i když se asi budu bát za vás. Dnes večer jsem lehce protáhl svého křápa 639, abych moc nevystydnul, a fakt mám potmě v kile dost. Prostě před stářím člověk neuteče...
je to trošku komické ale najmä skvelé!!
Targus Opravdu nekecám s tím naměřeným výkonem, nemám k tomu nejmenší důvod. Samozřejmě měření může být zatížené chybou, nicméně hodnota P-kolo tj. výkon změřený přímo na zadním kole, by měla být poměrně přesná. Já vím, těžko se tomu věří, já jsem taky nemohl uvěřit, když se mi motorka jednou na startu po prudkém puštění spojky postavila na zadní (s celkovým převodem nastaveným na maximálku lehce nad 80km/h).
Co se týče údajného bypassu na výfuku...nevím, kde ho vidíš, žádný tam není. Výfukové potrubí se skládá z rezonanční komory, na jejímž konci je výletovka a na ní je tlumič hluku(černý válec), toť vše.
Princip funkce je dobře vidět tady:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/52/Arbeitsweise_Zweitakt.gif ale ten je ti předpokládám znám.
Děkuju moc za gratulace, svojí bakalářskou práci na ČVUT jsem úspěšně obhájil i když v té době titul ještě nebyl.
Herejk Jiná přední vidlice je v plánu letos, originál tam byla i kvůli pravidlům, kdy se libovolná přední vídle povolila až loni.
Jinak bych chtěl všechny, kdo mají zájem, pozvat na naše závody. Na stránkách www.jawa50okruhy.cz je kalendář pro letošní sezónu, takže můžete dorazit a vidět naživo, jak to jezdí.
Takže co napsat.
Moto je za deset, jasná páka. Je sice hnusné, jak cesta do práce, ale není to motka dělaná pro oči, alebrž na výkon a hlavně na výhru. A zřejmě dobře, když autor vyhrál věnec z bobkového listí.
Motor - Teda jestli autor nekecá s tím naměřeným výkonem, smekám klobouk i s parukou a brejlema na nose. A smeknu i ty náhradní, co je mám v kapse ve futrálu.
Autor - gratulace k dobytí nejcennějšího vavřínu. Kéž tvůj úspěch není posledním. A samozřejmě i k práci na VUT, předpokládám, že úspěšně obhájené, když je vyfutrovaná prvním místem.
Výfuk - docela by mě zajímal ten bypass, který tam je nainstalovaný.
Kdysi jsem se v takových krámech taky hrabal, ale nebyl ani moc čas, ani technické prostředky, tím méně finance. A motivace v mínusu, neustálé problémy s policajty. Kam jsem se hnul, tam mi stáli za zadkem a buzerovali a dávali flastry. Ještě že tenkrát nebyly STK... Ale zájem o věc rozhodně zůstal. Takže jestli to není výherní tajemství, rád bych se dozvěděl něco málo navíc.
Pěkný ... pouze bych za sebe asi ještě vyřešil přední vidli, ani nám na origo moc nešlo. Máme tam teď z Mosqitaa hned je to lepší.
Tak to je monstrózní, vždycky sem chtěl nějak poladit pincka, ale neměl sem na to znalosti ani nervy, takže palec hore
krasná práce
Ano je to on, na Julisce jsme ho měřili na brzdě. Děkuju moc za gratukace.
Je to ten peklostroj, co stával v laborkách na Julisce? Pěkná práce, gratuluju k úspěchům
Klobouk dolů za nadšení pro technické řešení těchto strojů. A gratulace k titulu.
Babicka33 Díky! Zatím nejvyšší dosažená rychlost při jednom závodě je 110km/h, to se samozřejmě mění nastavením celkového převodu podle trati a absolutní maximálku jsem ještě nezkoušel.
hele jako dost dobrý , kouknul jsem i na videa a docela ten fichtl jede , tady končí veškerá legrace .