PROFIL MOTORKY

Jawa 50/23 Mustang (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ghostride
Vloženo 9.1.2018
Aktualizováno 9.1.2018
Zobrazeno 4 881x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 20 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 29.09.21 v 20:47 10b.

Pěkná přestavba, take uvažuji, že předělám 23 z Cross na okruhy.

Michal1011
Michal1011 napsal 16.01.18 v 21:22 10b.

no teda

jise
jise napsal 16.01.18 v 19:52 10b.

O.N.E.
O.N.E. napsal 16.01.18 v 18:49 10b.

fandím

findejs1310
findejs1310 napsal 16.01.18 v 14:51

mazec nechápu

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 14.01.18 v 13:35 10b.

To mi líbit ať to frčí...

Targus
Targus napsal 13.01.18 v 22:52

ghostride:

Mea culpa, fotočky jsem zhlédl pouze v malém formátu a bez navíc brejlí s frňákem nahoru, že co by asi tak mohlo být zajímavého na fichtlu, abych to MUSEL zvětšovat, že jo... takže jsem prostě přehlídl, že ta druhá tlumicí komora je spojená kolínkem s první částí.
Rezonanční cyklus samozřejmě znám, teď to prásknu hodně od oka - rok 78, tuningový slabikář Motocykly s dvoutaktním motorem od Pavla Husáka. Ale mohu se mýlit v roku.
Je to napsáno pro obyčejné mamlasy, aby byli schopni to nějak využít v tehdejší praxi. Pár úpraviček jsem taky vyzkoušel a na to, jak zoufalé podmínky a znalosti jsem měl, to nedopadlo úplně špatně. Moje Číza s polovičním objemem vyprášila kdejakou Jawku 634, které byly tehdy vrcholem. Ale samozřejmě žrala od osmy nahoru, což byla pro bezpříjmového studentíka tragedie.
Na stránky se mrknu a jestli pojedete v Těrlicku, zajdu hodit oko, i když se asi budu bát za vás. Dnes večer jsem lehce protáhl svého křápa 639, abych moc nevystydnul, a fakt mám potmě v kile dost. Prostě před stářím člověk neuteče...

Destroyer
Destroyer napsal 13.01.18 v 20:50 10b.

je to trošku komické ale najmä skvelé!!

ghostride
ghostride napsal 13.01.18 v 15:04

Targus Opravdu nekecám s tím naměřeným výkonem, nemám k tomu nejmenší důvod. Samozřejmě měření může být zatížené chybou, nicméně hodnota P-kolo tj. výkon změřený přímo na zadním kole, by měla být poměrně přesná. Já vím, těžko se tomu věří, já jsem taky nemohl uvěřit, když se mi motorka jednou na startu po prudkém puštění spojky postavila na zadní (s celkovým převodem nastaveným na maximálku lehce nad 80km/h).
Co se týče údajného bypassu na výfuku...nevím, kde ho vidíš, žádný tam není. Výfukové potrubí se skládá z rezonanční komory, na jejímž konci je výletovka a na ní je tlumič hluku(černý válec), toť vše.
Princip funkce je dobře vidět tady:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/52/Arbeitsweise_Zweitakt.gif ale ten je ti předpokládám znám.
Děkuju moc za gratulace, svojí bakalářskou práci na ČVUT jsem úspěšně obhájil i když v té době titul ještě nebyl.

Herejk Jiná přední vidlice je v plánu letos, originál tam byla i kvůli pravidlům, kdy se libovolná přední vídle povolila až loni.
Jinak bych chtěl všechny, kdo mají zájem, pozvat na naše závody. Na stránkách www.jawa50okruhy.cz je kalendář pro letošní sezónu, takže můžete dorazit a vidět naživo, jak to jezdí.

Targus
Targus napsal 12.01.18 v 15:16 10b.

Takže co napsat.
Moto je za deset, jasná páka. Je sice hnusné, jak cesta do práce, ale není to motka dělaná pro oči, alebrž na výkon a hlavně na výhru. A zřejmě dobře, když autor vyhrál věnec z bobkového listí.
Motor - Teda jestli autor nekecá s tím naměřeným výkonem, smekám klobouk i s parukou a brejlema na nose. A smeknu i ty náhradní, co je mám v kapse ve futrálu.
Autor - gratulace k dobytí nejcennějšího vavřínu. Kéž tvůj úspěch není posledním. A samozřejmě i k práci na VUT, předpokládám, že úspěšně obhájené, když je vyfutrovaná prvním místem.
Výfuk - docela by mě zajímal ten bypass, který tam je nainstalovaný.
Kdysi jsem se v takových krámech taky hrabal, ale nebyl ani moc čas, ani technické prostředky, tím méně finance. A motivace v mínusu, neustálé problémy s policajty. Kam jsem se hnul, tam mi stáli za zadkem a buzerovali a dávali flastry. Ještě že tenkrát nebyly STK... Ale zájem o věc rozhodně zůstal. Takže jestli to není výherní tajemství, rád bych se dozvěděl něco málo navíc.

Herejk
Herejk napsal 12.01.18 v 14:25 10b.

Pěkný ... pouze bych za sebe asi ještě vyřešil přední vidli, ani nám na origo moc nešlo. Máme tam teď z Mosqitaa hned je to lepší.

mischa638
mischa638 napsal 12.01.18 v 13:04

Tak to je monstrózní, vždycky sem chtěl nějak poladit pincka, ale neměl sem na to znalosti ani nervy, takže palec hore

kerut
kerut napsal 12.01.18 v 03:23 10b.

krasná práce

ghostride
ghostride napsal 12.01.18 v 00:48

Ano je to on, na Julisce jsme ho měřili na brzdě. Děkuju moc za gratukace.

octavia555
octavia555 napsal 11.01.18 v 21:37 10b.

Gilless
Gilless napsal 11.01.18 v 21:30 10b.

Je to ten peklostroj, co stával v laborkách na Julisce? Pěkná práce, gratuluju k úspěchům

libcenko
libcenko napsal 11.01.18 v 20:53 10b.

Klobouk dolů za nadšení pro technické řešení těchto strojů. A gratulace k titulu.

utero
utero napsal 11.01.18 v 19:57 9b.

ghostride
ghostride napsal 09.01.18 v 20:51

Babicka33 Díky! Zatím nejvyšší dosažená rychlost při jednom závodě je 110km/h, to se samozřejmě mění nastavením celkového převodu podle trati a absolutní maximálku jsem ještě nezkoušel.

Babicka33
Babicka33 napsal 09.01.18 v 20:20 10b.

hele jako dost dobrý , kouknul jsem i na videa a docela ten fichtl jede , tady končí veškerá legrace .



TOPlist